Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 09:47 
 
Hardtraxxer

Download DJ D - Dirty Bastards Xmas 2011:

http://ul.to/348e1zz1

Tracklist:
1. Nitrogenetics - Automation
2. Dj D - Over Again
3. Tha Playah - clockwork
4. Mad Dog vs Amnesys - Game Over
5. Dj D vs Rayden - Sacrifice
6. Dj D vs Nitrogenetics - State of the art
7. Hellsystem vs Angerfist - Dreams
8. The Viper vs Tommyknocker - World of Hurt
9. Dj D - D-style
10. Hellsystem feat Mekanika - Glory to Rome
11. Nitrogenetics - Pledge of resistance
12. Viper & Nosferatu - Who we are
13. Weapon X - Get the fuck out my way (Dj D 2012 Remix)
14. Dj D - Shock the future (Hellsystem Remix)
15. Tha Playah - Hit'em (Evil Activities vs The Viper Remix)
16. Hellsystem - The Doctor
17. Tha Playah - On the edge
18. Dj D - Just a man
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Nitrogenetics - Automation
10. Hellsystem feat Mekanika - Glory to Rome
13. Weapon X - Get the fuck out my way (Dj D 2012 Remix)

Oeh oeh oeh, neem ik hem later voor mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcore Blasters, altijd zo veel nieuws! :drool:

Automation is weer typisch Nitrogenetics, moet me later nog maar ff pakken!

Glory to Rome heerlijke hellsystem track! echt een prachtplaatje! :thumbsup:

Die remix kende ik al, wel lekker!

Beste is die nieuwe Hellsystem & Mekanika track! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Typische Hellsystem track? Geef die credits maar aan Mekanika, luister zijn vorige release maar na ;) wel een erg lekkere track overigens, Automation ben ik nog niet over uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Typische Hellsystem track? Geef die credits maar aan Mekanika, luister zijn vorige release maar na ;) wel een erg lekkere track overigens, Automation ben ik nog niet over uit.

Vriend die melodie is gewoon Hellsystem, hoor Mekanika er niet eens in terug, waarschijnlijk omdat ik alleen No Music heb geluisterd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 04:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Automation is lekker
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore