Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

What you think of this mix?
U suck 20%  20%  [ 1 ]
It could much better 60%  60%  [ 3 ]
its oke - keep practice 0%  0%  [ 0 ]
i liked it 0%  0%  [ 0 ]
i really liked it 20%  20%  [ 1 ]
i want to see more of this! 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 21:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

OUTDATED!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:56 
 
Hardtraxx Newbie

Hele leuke set, maar niet echt goed gemixt. En je opbouw van de hardstyle is ook ver te zoeken, maar dat is natuurlijk puur imho.

Toch vind ik dat je best goed bezig bent Nicky.

Ik kijk uit naar je volgende mix, meneer van der Groep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:48 
 

it could much better,, :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 13:49 
 
Hardtraxx Newbie

Owh yeah you wanna rockin with the..... not best.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

van je "vrienden" mot je het maar hebben...

als je commentaar hebt vind ik best:) ik ben hier om te leren :P

maar luister dan wel de HELE mix :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 15:52 
 
Hardtraxx Newbie

Wel leuk setje heb je.

- noize suppressor vs mad dog - bassdrum_bitch
- evil activities and endymion - changed_the_game
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

qux schreef:
Owh yeah you wanna rockin with the..... not best.....


onnodige reactie...... je kunt het ook anders plaatsen.

hardcore tracklist kon een iets betere opbouw krijgen en het mixen is ook niet al te goed :) maar zou ook naar je volgende set luisteren :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore