Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:39 
 
Hardtraxxer

DJ B-Crusher - Hard to the bone #2



01. Angerfist - Gas Met Die Zooi (Tha Playah Remix)
02. Partyraiser and Triax - Assassins (Original Mix)
03. Paul Elstak - My Beat
04. Dione - Loud As A Whisper
05. Dione - Tearing up the Underground
06. Miss K8 - No more jokes
07. Angerfist - Somewhere Down The Lane
08. The Punisher - Fight Music
09. Chosen Few - Name Of The DJ 2012 (Neophyte & Tha Playah Mix)
10. Unexist feat. Satronica - Fuck the System
11. Imperium bass - Tiroler Kaboomized
12. Section Grabuge - People will die (Tieum Remix)
13. Amnesys - System Crash
14. Partyraiser - Time To Raise The Party (E.S.T. (Tieum Vs Bartoch Remix)
15. EST - Darkfallus
16. The Punisher & Bartoch - Death Nation
17. Bartoch - You and Me
18. SRB - Deep Rolling
19. Vextor & Pimkat ft. MC Fixout - Scream (X-Mind Remix)
20. Vextor & Pimkat - Ladies In Da House (X-Mind Remix)


Laat maar weten wat jullie er van vinden.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:40 
 

Asociaal lekker. Niet te geloven man :D Heb m nu opstaan

Je stijl doet me denken aan Partyraiser :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 22:48 
 
Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Asociaal lekker. Niet te geloven man :D Heb m nu opstaan

Je stijl doet me denken aan Partyraiser :loving:


Mooi om te horen man! :) Ja Partyraiser is gewoon een held en hij draait zo fucking lekker! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 16:00 
 
Hardtraxx Newbie

Twee sets van u gedownload, 2 keer een aangename verassing. goed werk !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 14:36 
 
Hardtraxx Newbie

wat Nerazzurro93 al zij je stijl heeft veel weg van partyraiser puur genot! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 23:18 
 
Hardtraxxer

Mooie lijst, maar;

B-Crusher schreef:
11. Imperium bass - Tiroler Kaboomized
18. SRB - Deep Rolling


Vind ik dus helemaal niks, dat gejodel, WTF ?
En Adele in een terror plaat gewoon zonde van die heerlijk kicks en bassline in die track.

Verder heerlijk hoor :D gaat wel mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 14:44 
 

heel lekker setje :D ookal kan het mixwerk hier en daar nog wat netter :)

@robin92: op die momentjes lach ik me juist helemaal kapot xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 18:59 
 
Hardtraxx Newbie

Lekker setje weer! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 14:41 
 
Hardtraxx Newbie

hmmm lekker mixje :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore