Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 19:11 
 
Hardtraxxer

DJ B-Crusher - BKJN Vs Partyraiser 4 Warm up mix

Wat een bazenfeest vorig jaar zeg! Dit jaar helaas niet aanwezig, maar wel een warm up mix gemaakt..

Enjoy! :)



Tracklist:
01. Partyraiser - Time To Raise The Party
02. Destructive Tendencies - This is your moment
03. Partyraiser - Like an animal
04. Paul Elstak & Partyraiser - Back from the dead
05. Psyco Beat Project - Pzy & Co
06. Paul Elstak - My Beat
07. Day-Mar - Pendejo
08. Vextor Vs F Noize - Real Fight
09. Tieum & Angerfist - Smile About That
10. Partyraiser - From the westcoast
11. Bartoch - I'm the danger
12. Section Grabuge - People will die (Tieum Remix)
13. Turbulence - 6 Million Ways To Die (F.Noize Remix)
14. Hell Warriors aka Vextor & F. Noize - 1NV4D3RS
15. Partyraiser & Scrape Face - Dancing on your grave remix (Wars Industry Remix)
16. Partyraiser & Scrape Face - On A Mission
17. Chrono - Ghetto Shit (Imperium Bass Remix)
18. Partyraiser & Darkcontroller - Our Power Remix (Hardbouncer Remix)


Feedback is welkom!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:bomb: :thumbsup: :yay: lekker mixje weer!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 22:40 
 
Hardtraxxer

Zóóóó!!!! :bomb:

Like 1,5 jaar geleden. Kwam ik jou ook een keer tegen,
met een warm up setje voor Thunderdome. Nog nooit van je gehoord en ook niet weer iets bij langs zien komen/
Normaal ben ik echt 99% hardstyle, maar dat setje knalde er ook regelmatig door toen.

Kom ik eindelijk weer de naam B-Crusher tegen, met zijn soundcloud. :woot:
Nou....Dit is toch wel verdomd lekker :drool: && die studieboeken stuiteren alle kanten op (tentamens :list: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 23:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HSlovah schreef:
Normaal ben ik echt 99% hardstyle, maar dat setje knalde er ook regelmatig door toen.

You won't say.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 22:41 
 
Hardtraxxer

HSlovah schreef:
Zóóóó!!!! :bomb:

Like 1,5 jaar geleden. Kwam ik jou ook een keer tegen,
met een warm up setje voor Thunderdome. Nog nooit van je gehoord en ook niet weer iets bij langs zien komen/
Normaal ben ik echt 99% hardstyle, maar dat setje knalde er ook regelmatig door toen.

Kom ik eindelijk weer de naam B-Crusher tegen, met zijn soundcloud. :woot:
Nou....Dit is toch wel verdomd lekker :drool: && die studieboeken stuiteren alle kanten op (tentamens :list: )


Haha, Thanks man! Goed om te horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HSlovah schreef:
Nou....Dit is toch wel verdomd lekker :drool: && die studieboeken stuiteren alle kanten op (tentamens :list: )

Dit :woot: :bomb:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore