Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 23:03 
 
Hardtraxx Newbie

Kerstkadootje :P

Download Distructor Early X-mas Hardcore set:


Tracklist:
1. Bass D & King Matthew - Hard street shit
2. Radical 2 react - Eliminating Suckers
3. Dominium - Let your mind (Bass mix)
4. Buzz Fuzz - The Abyss
5. Jones & Stephenson - The First Rebirth
6. Predator - Mind of a Lunatic
7. Masoko Solo - Pessa Pessa
8. 3 Steps Ahead - Fever
9. Buzz Fuzz - Dreamgirl
10.Soul Assasin - Final Confrontation
11.Predator - Just Real X
12.Promo - Kill the noize
13.Predator - Out of Control
14.Chosen Few - Name of The DJ
15.Buzz Fuzz - Frequencies
16.Paradox - What is wisdom
17.Buzz Fuzz - Dreamteam is back
18.Chosen Few - Chosen Paradize
19.Omar Santana - Omar, Fuck it up kid
20.Trypticon - Shotz on Five (Core edit)
21.Hypherion - Ruffneck reality + 6-Syphax - Peaceful mind
22.Trypticon - More Gangsta
23.Necromancers - It's living inside of me
24.Omar Santana - Mad Creator (H2O Mix)
25.The Twins artcore - Adrenaline
26.Bruyaa Ozonic - Broadcast
27.DJ Jordens vs. Flamman and Abraxas - Sarin (Bionic Mix)
28.Roger - Amitrax 21% - The ultimate Fight (DJ Buby & Stunned Guys R-evolution)
29.3 Steps Ahead - Thunderdome Till we die
30.Bass D & King Matthew vs Lady Dana & DJ Skorp - The Execution
31.Future Shock - Really Strange
32.The Destroyer - Toasted Dork (Heary Mix)
33.The Scotchman - Bang the Drums
34.Delta 9 - Son of a Bitch
35.Rob Gee & J.D.A. - Rock the Natas

Enjoy & fijne feestdagen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 05:43 
 
Donateur

neem ik mee! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 05:33 
 

Gaat beluisterd worden in een van de aankomende gelegenheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Gaat beluisterd worden in een van de aankomende gelegenheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 15:15 
 

Vind hem iets te hoog opgepitch en daardoor komen de tracks niet meer helemaal lekker door naar mijn mening. Kwaliteit van opname is ook niet helemaal goed. Vind het daardoor niet de moeite om te luisteren, sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 13:39 
 
Hardtraxx Newbie

Nerazzurro93 schreef:
Vind hem iets te hoog opgepitch en daardoor komen de tracks niet meer helemaal lekker door naar mijn mening. Kwaliteit van opname is ook niet helemaal goed. Vind het daardoor niet de moeite om te luisteren, sorry.


Om heel eerlijk te zijn kan ik me heel goed vinden in wat je zegt over te snel opgepitcht, dit viel mij ook op na het beluisteren van de set en viel mij ook wat tegen, voor de rest overrulede er 1 nummer de volume maar dat is verder niet meer voorgekomen verder in de set, nou ja iig zal er de volgende keer even op letten :)

Thx voor de reacties :cool:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore