Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 18:52 
 
Hardtraxxer

Download Day-Mar & Partyraiser @ Dominator 2012:
http://rapidgator.net/file/26611504/Day-Mar_&_Partyraiser_@_Dominator_2012.mp3.html
http://turbobit.net/evpe1tbnnedq.html

Tracklist:
01. ID
02. Neophyte & The Viper - Peace
03. Waldhaus - A Journey Through Time
04. ID
05. Day-Mar - Feel Terror Cloud Your Senses
06. Section Grabuge - People Will Die
07. Drokz - I Was Here Last Night
08. ID
09. ID
10. Nitrogenetics - Hit Me
11. ID
12. ID
13. ID
14. Day-Mar - Guess What
15. ID
16. Lenny Dee - Fucking Hostile (The Outside Agency Remix)
17. Drokz & DaYmar - Trust No One
18. The Sickest Squad - Offsick
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

Oeih, ga ik luisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 10:38 
 
Hardtraxx Newbie

http://www28.zippyshare.com/v/34898263/file.html

zippyshare linkje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 21:05 
 
Hardtraxx Newbie

Weet er iemand soms Nr. 13?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

01. Rayden - Master control
02. Neophyte & The Viper - Peace
03. Waldhaus - A Journey Through Time
04. Destructive Tendencies - This Is Your Moment
05. Day-Mar - Feel Terror Cloud Your Senses
06. Section Grabuge - People Will Die ( Tieum Remix )
07. Drokz - I Was Here Last Night
08. Paul Elstak - Bad Girl
09. ID - ID
10. Nitrogenetics - Hit Me ( Juanma & Rayden ft Mc Tha Watcher Chupito remix )
11. ID - ID
12. Negative A & Counterfeit - Out Your Mind
13. Partyraiser & Paul Elstak - Back From The Dead
14. Day-Mar - Guess What
15. ID - ID
16. Lenny Dee - Fucking Hostile (The Outside Agency Remix)
17. ID - ID
18. Drokz & DaYmar - Trust No One
19. The Sickest Squad - Offsick
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 21:40 
 

godsallemachtig begint nu zelfs day-mar kut te worden?

En fucking hostile is nu echt overplayed zeg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk raggen op 240 BPM :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 03:05 
 

Wat is hier kut aan? Gewoon lekker hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 13:31 
 
Hardtraxx Newbie

Mooi mooi!
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore