Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 14:11 
 

Download:
http://www49.zippyshare.com/v/9097015/file.html


Hogere kwaliteit:


Tracklist:
00. Freaqshow Intro + Edge Of Motion - Set Up 707
01. Marc Acardipane & The Prophet - Stereo Killa
02. Deepack ft. MC Lan - Statement of Noise
03. Stereotuners - Alien Lifeform
04. Phuture Noize - Fire In The Hole
05. The Killers - Human (Deepack Bootleg)
06. Deepack(?) - ID
07. Nico & Tetta - Restart The Party
08. Bodylotion - How Much Can You Take (Catscan Remix)
09. Tommyknocker vs. Sunbeam - Twisted World (The Viper Mashup Mix)
10. Endymion vs. Deadmau5 & Noisia - Abduct Your Weapon
11. Endymion ft. E-Life – Broken
12. Neophyte - Braincracking (Tha Playah's Ultimate Kick Refix)
13. Dione - Alcoholic Pessa
14. The Viper & Nosferatu - Who We Are
15. Evil Activities & Panic ft. MC Alee - Never Fall Asleep (Tha Playah Remix) + Laidback Luke - Rocking With The Best (Acapella)
16. Neophyte & The Viper - Coming Home
17. Charly Lownoise & Mental Theo - Your Smile (The Viper Remix)
18. Tschabos - Gib Mir Die Bass (Noch Korrekter)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 15:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit was met afstand één van de slechtste sets die ik ooit heb gehoord. Zat werkelijk totaal geen tempo en samenhang in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit doet mij op de een of andere manier denken aan The Prophet @ Qlimax 2011. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 15:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gemiste kans zeg. Wanden hier echt 4 mensen voor nodig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het rondje DWX Anarchy (nummer 2 t/m 6) deed me wel erg goed hoor :D, was de Crysis showcase wel weer ff zat (op Big Fat Pancake na, kreeg er bijna honger van :lol: ). Om half 7 vertrokken en zo te zien weinig gemist
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 23:17 
 

Stereotuners - Alien Lifeform :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wel vet dat broken gedraaid wordt, die hoor je niet zo vaak meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 12:42 
 
Hardtraxx Veteran

2 tot 5 (6) had me wel goed gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 00:37 
 

apart setje, eigenlijk alleen de hardstyle vond ik leuk, de hardcore was maar een beetje slappe hap
ik had eigenlijk liever wat gekke shit gehoopt met happy hardcore, remixes, ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 22:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

delange schreef:
wel vet dat broken gedraaid wordt, die hoor je niet zo vaak meer


Moet toch een troll wezen :sick:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore