Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 09:19 
 
Hardtraxx Newbie

Da Shredder-mix 05-02-'12
https://rapidshare.com/files/679759329/ ... 2-2012.mp3

Tracklist:
* 5 4 3 2 1 Thunderbirds are go
* Amnesys - Back 2 Zero
* Legion of the Lost - Lets Go
* The Supreme Team - The Ugly Side of Life
* Angeldust - Fencyclidine
* Re-Style feat. Mercenary - We Go Back
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:06 
 

met dit soort posts trek je echt nieuwe luisteraars


:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal je even op weg helpen:

Citaat:
Da Shredder - Mix 05-02-2012
http://www8.zippyshare.com/v/3104763/file.html

Tracklist:
1. 5 4 3 2 1 Thunderbirds Are Go
2. Amnesys - Back 2 Zero
3. Legion Of The Lost - Lets Go
4. The Supreme Team - The Ugly Side Of Life
5. Angeldust - Fencyclidine
6. Re-Style Feat. Mercenary - We Go Back




Verder mogen je mixen wel een stuk langer.
Ik denk dat je hier op ht een gemiddelde hebt van 20 tracks per liveset.
Volgens mij moeten ze ook minimaal een half uur zijn volgens de regels hier, not sure.
En de meest gewenste bitrate hier is 320 kb/s al is 192 ook nog gewoon prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:32 
 
Hardtraxx Newbie

De langere sets komen nog wel. Ik heb wel langere sets op mijn schijf staan, maar dit is eigenlijk de eerste die ik waard vind om te plaatsen en ik wil graag weten wat mensen er van vinden, wat ik kan veranderen/verbeteren of dat het positief is en dat ik goed bezig ben. Vandaar dat ik deze mix geplaatst heb. Aan opmerkingen als "met dit soort posts trek je echt nieuwe luisteraars" heb ik vrij weinig aangezien er niet wordt vermeld wat er niet goed aan is.

Wat betreft de bitrate... Ik zal eens kijken hoe ik deze kan aanpassen tijdens het opnemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar neem je mee op? Mischien kan ik je helpen?


K zal hem vanavond of morgen wel even luisteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:15 
 

Ik zal em ook wel even meenemen, alleen al omdat je weer van je laat horen :) :thumbup:
Overigens, in het vervolg is het fijner als je op www.zippyshare.com upload ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja idd.
Maar had ik al ff voor hem gedaan ;)
Citaat:
http://www8.zippyshare.com/v/3104763/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 20:20 
 
Hardtraxx Newbie

Ik gebruik Virtual DJ om mee te mixen en op te nemen. Misschien dat er iets in de instellingen aangepast moet worden. Ik zal er eens naar kijken!

En ik wist zo ff niet waar ik het allemaal op kwijt kon. Maar bedankt voor de tip over Zippyshare!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 20:23 
 
Hardtraxx Newbie

Overigens heb ik hem ook op http://soundcloud.com/da-shredder/just-started-a-new-fucking gezet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 13:22 
 
Hardtraxx Newbie

Project 141 schreef:
-1 voor de titel van je mix op soundcloud :P


Uhm, ja...

Komt omdat mijn vriendin vroeg wat voor herrie ik nu weer op had gezet!!! Vandaar die titel :x ... Sorry, melige bui en een biertje :D !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Shredder schreef:
Komt omdat mijn vriendin vroeg wat voor herrie ik nu weer op had gezet!!!

En dan is dit nog echt de rustigste van de rustigste hardcore :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 09:29 
 
Hardtraxx Newbie

Klopt :) ! Als ik vrijdag bij wat vrienden zit en we gaan mixen dan gaat het wel een stukje sneller!!! Ook wel met bijvoorbeeld deze nummers alleen flink opgepitched...

Dat worden echt mixen met een combinatie van (onder andere) Early Hardcore, Mainstream, Tekno en hele oude Oldstyle tracks (meestal platen van Bonzai Records). Het zijn totaal verschillende stijlen, maar de mixen kloppen wel :D !!!!

Kunnen op Zippyshare ook mixen geplaatst worden van langer dan 3 uur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ligt aan de bestandsgrootte. wat je ook zou kunnen doen is hem naar winrar inpakken en hem dan in 2 bestanden splitten en die bijde uploaden. kunnen wij ze allebij downloaden en hem gewoon weer in elkaar zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 22:39 
 

je trackkeuze is wel lekker, maar je mixwerk echt niet :/
alleen die overgang van Angeldust - Fencyclidine naar Re-Style feat. Mercenary - We Go Back, echt verschrikkelijk xd
alles liep door elkaar en en klonk nergens naar. het leek zelfs of er op een gegeven moment even een 3e track bij kwam xd
volgens mij neem je ook te hard op want, je hoort dat et geluid distorted wordt doordat het te hard is opgenomen (het wordt ruis/gekraak)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 13:57 
 
Hardtraxx Newbie

De kick van The Supreme Team - The Ugly Side Of Life stond veel te hoog :S ! Dat had ik tijdens het mixen ook door en heb deze ook terug gedraaid. Bij de laatst 2 nummer heb je ook gelijk. Ik dacht dat ik qua tellen goed zat, maar toen de kicks eenmaal er in kwamen merkte ik dat ze niet gelijk stonden. Blijkbaar zat ik er een halve tel naast :S . Maar dit zijn de dingen die mij ook al waren opgevallen...

Daarom neem ik dit soort dingen ook op. En daarom wilde ik er ook anderen naar laten luisteren. Kijken of ze met hetzelfde komen of ook met andere dingen. Zo krijg je ten minste meerdere mensen die kritiek (kunnen) leveren waardoor je weer dingen leert en kunt verbeteren.

Wat betreft de bestandsgrootte... Hoe is 1 mp3 makkelijk in tweeën te splitsen?

En ik wil deze mix nog wel weer een keer opnieuw inmixen om te verbeteren en gelijk ook een stuk langer maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo kan je bestanden splitten:
http://www.addictivetips.com/windows-ti ... them-back/
En over die laatste overgang. Je start hem wel op het goeie punt, maar vervolgens gaat hij er al snel naast liggen. Wat dus betekent dat ze niet hetzelfde bpm hadden en dus niet goed waren gepitched ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:03 
 
Hardtraxx Newbie

Draidy schreef:
Zo kan je bestanden splitten:
http://www.addictivetips.com/windows-ti ... them-back/
En over die laatste overgang. Je start hem wel op het goeie punt, maar vervolgens gaat hij er al snel naast liggen. Wat dus betekent dat ze niet hetzelfde bpm hadden en dus niet goed waren gepitched ;)


Zou kunnen :) !

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:05 
 
Hardtraxx Newbie

Da Shredder schreef:
De kick van The Supreme Team - The Ugly Side Of Life stond veel te hoog :S ! Dat had ik tijdens het mixen ook door en heb deze ook terug gedraaid.


Ik kom er net achter dat het aan de mp3 ligt :thumbdown: ... Hoorde namelijk net het nummer in een andere mix (eentje van de vrijdag samen met vrienden) en daar had ik precies hetzelfde :S !!! Ook nog eens los geluisterd en daar kwam de aap uit de mouw :oh: ...

Foutje :aww: !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 00:02 
 

je file is overigens 30 MB, die hoef je echt niet te splitten xd
gewoon uploaden op www.zippyshare.com kan tot 200MB, dat is meer dan voldoende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:00 
 
Hardtraxx Newbie

Vanaf welke grootte is het dan wel aan te raden om te splitten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor Zippy boven de 200 mb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 21:56 
 

als je je set opnieemt op 192kbps hoef je em echt niet te splitten als ie niet langer is als 2 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:37 
 
Hardtraxx Newbie

OK, thanx voor de tips :thumbsup: !
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore