Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download:
[zippy]http://www74.zippyshare.com/v/2815934/file.html[/zippy]

Tracklist:
1 . Outblast - Communication ( 2002 )
2 . Promo - My Underground Madness ( 2001 )
3 . Dj D - Samara ( 2003 )
4 . Angerfist - Maniac Killa ( 2003 )
5 . Tommyknocker - Twist ( 2006 )
6 . Placid K - G-Member ( 2003 )
7 . Catscan - Be Unforgettable ( 2003 )
8 . Nitrogenetics - Demonist Our Fears ( 2006 )
9 . Despairful Tomorrow - And Hell Followed ( 2004 )
10 . Nosferatu - Frustrated M.F.S ( 2005 )
11 . Dione - The Way is Shut ( 2005 )
12 . Javi Boss & DJ D - No Way Out ( 2005 )
13 . Meccano Twins - Dissolution ( 2007 )
14 . Endymion - Causin' Confusion ( 2006 )
15 . Angerfist - Riotstarter ( 2008 )
16 . Mad Dog - Disorder ( 2006 )
17 . Amnesys - Mainstream Nitro ( 2007 )
18 . Art of Fighters - Vulcano Action ( 2007 )
19 . E-Noid - Antichrist ( 2006 )
20 . Nosferatu - Disease ( 2005 )
21 . Unexist - Attack (Remastered) ( 2006 )

Vroeger was ik helemaal gek van Mainstream Hardcore. Luister er al een jaar of 5 niet meer naar, en nu ben ik het zelf een beetje aan het herontdekken.. Setje is dus vooral een brok van nostalgie voor mezelf, maar misschien vinden anderen het ook leuk!

Enjoy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 22:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jaa de betere nummers. Ik maak zelf ook graag setjes van dit tijdperk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Jaa de betere nummers. Ik maak zelf ook graag setjes van dit tijdperk :)

Ik had m zien staan ja! Ga die classicasts ook even binnenhalen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 23:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

+2 sowieso voor Disorder en The Way Is Shut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
+2 sowieso voor Disorder en The Way Is Shut.

Thanks :)

Door het luisteren van The Way is Shut besloot ik om deze mix te maken haha, echt 6 jaar niet gehoord maar wat een plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh trouwens, de vorige link bevatte een fout, die heb ik nu gefixt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 00:31 
 

jeugdsentiment :thumbsup: mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
jeugdsentiment :thumbsup: mee!

Same here haha :D Laat maar weten wat je ervan vond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk! Gaat zo aan :thumbsup:

KSwoosh schreef:
jeugdsentiment

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, veel plezier :) Alsdie bevalt is er ook nog deeltje 2: http://www.hardtraxx.nl/forum/hardcore/change-of-tone-vroegaah-2-t36339.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere mixen hoor!

[opa-modus]Raar dat het nu alweer gouwe ouwe zijn. Het klinkt voor mij als gisteren..[/opa-modus]

Mag je hier ook mixen van jezelf sharen? Dan heb ik er nog wel een hele zooi in dit genre :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg lekker! Goed mixwerk en vette nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MRHZ schreef:
Lekkere mixen hoor!

[opa-modus]Raar dat het nu alweer gouwe ouwe zijn. Het klinkt voor mij als gisteren..[/opa-modus]

Mag je hier ook mixen van jezelf sharen? Dan heb ik er nog wel een hele zooi in dit genre :)

Thanks :) Je mag hier idd je eigen mixen sharen! Ze moeten wel downloadbaar en langer dan 20 min zijn ;)

retseketser schreef:
Erg lekker! Goed mixwerk en vette nummers.

Bedankt! Goed om te horen :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore