Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download:
[zippy]http://www29.zippyshare.com/v/85471983/file.html[/zippy]

Tracklist:
1 . The Outside Agency - Paroxysm
2 . Fracture 4 - Departure
3 . Ultraform - Snap My Fingers
4 . Sei2ure - Indigo
5 . Ophidian - Qotile
6 . Mindustries - Reclaim
7 . Stormtrooper - The Silence Between Us
8 . The Outside Agency - Puddle Dynamics
9 . Igneon System - Mind Control
10 . Tymon - Dark Room Music
11 . Desolation - La Haine
12 . Project Omeaga - Methadon Attack
13 . Sei2ure - Burden of Proof
14 . Petrochemical - Mechanical Disfigurement
15 . Lowroller vs. N-Vitral - Hell Capsule
16 . Ak-Industry ft. Igneon System - Face of War
17 . Dither - Crude (Ak-Industry Remix)
18 . Ruffneck ft. Gancher & Ruin - Neverending Pain
19 . Meander - Black Smoke
20 . Switch Technique - Edge of Chaos
21 . Switch Technique - Origin of Life (Detest Remix)
22 . The Hard Way - Pentagram of Coke
23 . The Dj Producer - Ride of Your Lives (Emotional Debris)

Weer een lijstje waar ik begin met langzamere Industrial.

Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel dik om Methadon attack er ineens tussendoor te gooien! Die plaat wil ik zo graag nog een keer live horen, net als Protusan attack :yay: Ook heel gaaf ingemixt trouwens...

Verder dan Methadon attack ben ik nu nog niet xd Maar tot nu toe is het wel een fijne set. Ik hou van dit soort setjes meer (rustig beginnen) dan van je paar sets waar je met drum 'n bass begint :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha thanks man, hou zelf wel van de afwisseling, maar ben de laatste tijd net ietsjes meer van de drum & bass :P Verder nog bevallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was verder helemaal prima :) Niets op aan te merken, ik neem ze altijd graag mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaat zeker geluisterd worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Was verder helemaal prima :) Niets op aan te merken, ik neem ze altijd graag mee ;)

Top, goed om te horen :)

Ordinary Joe schreef:
Gaat zeker geluisterd worden


Nice, let me know!
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore