Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 06:03 
 
Hardtraxxer

Download Catscan @ Free Festival 2011 (16-07-2011):

http://www.filesonic.com/file/1459163061
http://uploaded.to/file/ai3yu0hb

Tracklist:
01. Endymion - Anger (Ophidian Remix)
02. Catscan - Lone Wolf
03. Catscan - My Region
04. Endymion & Evil Activities - Vengeance
05. ID
06. Catscan - The Agency
07. Catscan - Seramon
08. Endymion - Chaos
09. Ophidian - Abandon
10. Catscan - Divine Area
11. DJ Sim - Simbiosis (DJ Obscurity Remix)
12. Nosferatu & Endymion - Judgment Day
13. Predator & Angerfist - The Switch (Meccano Twins Remix)
14. Re-Style - Renovation
15. Shadowlands Terrorists - Shadowlands Anthem (Zany & Vince Zoveelste Mix)
16. Endymion - Art
17. Placid K - Destination (Catscan Remix)
18. DJ D - Shock The Future
19. DJ D - Cold As Ice (Tha Playah Remix)
20. Menace II Society Meets Catscan - Chronic Counter
21. Art of Fighters - Nirvana of Noise (Dominator 2011 Anthem)
22. Party Animals - Have You Ever Been Mellow (Catscan Refix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel vette tracklist :), gaat mee hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke TL. Die afsluiter blijft ook zo heerlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 16:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:woot: :worship:
Niet verwacht van Catscan! Heel erg gaaf :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 18:57 
 
Hardtraxxer

Voor mij toch wel het setje van de dag, samen met die van Day-Mar..

Ik neem 'm mee!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 07:50 
 
Hardtraxxer

waar is de tijd gebleven dat er nog gewoon geupload werd bij Megaupload, en zippyshare... zucht

maja ik neem em zowiezo mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4 en vanaf 12 vind ik het wel interessant maar neem het niet mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
4 en vanaf 12 vind ik het wel interessant maar neem het niet mee

dit en 8 vind ik ook wel gek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 03:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Catscan Forgot 1 track after Endymion & Evil Activities - Vengeance i played Miosa - Destination Heaven also.
18/7 às 5:22

http://www.facebook.com/djCatscan/posts/193064794085038


http://lsdb.eu/set/88155/Catscan_-_Free ... 07-11.html

pit: in your LSDB post there's a zippyshare, be gentle to share it with the Hardtraxx community... :whistle:

http://www25.zippyshare.com/v/57441164/file.htm
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore