Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Nekrolog1k Podcast 6:
http://cms.nekrolog1krecordings.com/nek ... odcast-06/

Tracklist:
Homeboy:
Nekrolog1k Intro
Hellfish - Harder than Hard
Forbidden Society - Bulldozer
Nekrolog1k - I don't Give a Fuck (original)
Swithc Technique - Exo Vs. Foreing Beggars
The Outside Agency - The Cross
I:gor - What (Igneon System RMX)
Synapse & Ruffneck - Vows of doubt
Freqax - The Axe
Deathmachine - They Hunt Us
Lowroller - Pure Nekro
I:gor - What (Original)
Dither - Epic Failure
I:gor - Destroy
Ak-Industry - The Dark Industry (Deathmachine rmx)
AK-Industry & Stormtrooper - Inception
AK-Industry & Igneon System - Evil Blood

Lowroller:
Lowroller - Bloodbath / Nekrolog1k
Replicator - Damnation / Culture Assault
DKaos - Switch / Yellow Stripe
Current Value - Twisted Vip
Derek & Paperclip - Eliksir
i:Gor - Too Hot (Lowroller rmx) / Agnost1k
Triamer - Algorythm of Death VIP
Dead Phantoms - Void Of Life / Intransigent
Lowroller - Mixbreed Soldier / Nekrolog1k
Air J - Insane Violence / EvilBeats
Syrinx - Abducted / Nekrolog1k
Mystification - Computers (DJ Producer rmx) / Manticore
Stormtrooper - The Hard Way / Cerebral Destruction


Bryan Fury:
I:gor = Sparta / Strike records
Dolphin & Teknoist = Kamikaze / Provoke Records.
Dolphin = Microphone mutilator / Pacemaker Records.
I:gor = Paralish / Pacemaker Records.
Fiend = Open your eyes / Sadistic Records
Teknoist = Year of the monkey = Duran x 3 rmx
Fiend = Hell / Sadistic Records.
Hellfish = tears from beers / Deathchant Records.
Bryan Fury = Ex-it / PaceMaker Records.
Hellfish = Armadrillo Mk.2 / Deathchant Records.
Akira = untitled/unreleased.
Toa = Yie Ar Kung-Fu / Hong Kong Violence
I:gor = Galloping Nuerosis / PaceMaker Records.
Autopsy = Cut & Paste Casulty / PaceMaker Records.
Bryan Fury = untitled/unreleased / PaceMaker Records.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: alle drie
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 17:29 
 

beest sets :worship: alleen wel veel I:gor tracks in alle 3 de sets maar dat maakt niet uit ze gaan allemaal mee :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens is het eigenlijk maar 1 set ofzo? Platen komen erg snel achter elkaar aan, alsof het een megamix-achtog iets is. Wat ik dan wel weer jammer vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, heb tussen Homeboy en Lowroller geen duidelijke overgang gehoord.
Stormtrooper's The Hard Way wordt wel afgekapt, waarna Bryan Fury begint met Sparta.. Die is wel duidelijk te horen :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore