Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 17:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Download
[zippy]http://www64.zippyshare.com/v/66015999/file.html[/zippy]

Een nieuwe top 25. Dit keer Angerfist. Wat een hele moeilijke was omdat deze man zo veel goede platen heeft gemaakt. Dus het zal makkelijk wezen dat er veel goeden niet tussen staan. Ook van zijn aliassen Kid Morbid, Bloodcage, Menace II Society, Roland & Sherman, The Masters Elite, The Supreme Team en Denekamps Gespuis.

Ik had helaas op het eerste deel last van een probleem met de audio, daarom klinken de mixen zo scheef, omdat hij het ene kanaal harder opnam dan het andere.

Tracklist:
01. Menace II Society - Chronic Disorder
02. Angerfist - Fuck Off
03. Angerfist - Take u back
04. Angerfist - Criminally Insane
05. Outblast - Hey Motherfuckers (Angerfist Remix)
06. Menace II Society - Alkoholik
07. Angerfist - The World Will Shiver (Official Masters Of Hardcore 2005 Anthem)
08. Angerfist - Raise Your Fist
09. Angerfist - Maniac Killa
10. Angerfist - My Critic Fetish
11. Angerfist - Ultra Rebel
12. Angerfist - Stainless Steel
13. Angerfist & Crucifier - Broken Chain
14. Angerfist & Predator - Legend
15. Angerfist - Radical
16. Angerfist - Riotstarter
17. Angerfist & Dyprax - The Pearly Gates
18. Angerfist & Crucifier - Tonight
19. Angerfist & Vince - No Fucking Soul
20. Bloodcage - Strangle & Mutilate
21. Angerfist - Dance With The Wolves
22. Angerfist - Street Fighter
23. Angerfist - Yes
24. Angerfist - The Fast Lane
25. Angerfist - Fuck The Promqueen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 17:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kun je dat niet proberen gelijk te trekken in Audacity?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 17:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Kun je dat niet proberen gelijk te trekken in Audacity?


Ik gebruik Sony Soundforge ;)
Maar het is zeg maar zo dat het lijkt of de crossfader iets meer naar een kant staat, waardoor het een harder is dan het andere, dat neemt hij op het L en R kanaal op, dus ik kan er niet veel aan doen dan het volume wat proberen te dimmen en de overgangen wat te fixen met fade outs waar het kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo dan die ga ik zeker even opzetten! al vindt ik persoonlijk dat Silent Notes en Path of Hell er bij hadden gemogen, hoe dan ook lekker lijstje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 19:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er moesten veel moeilijke keuzes gemaakt worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 17:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nostalgie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja lekker hoor. Angerfist sowieso (bijna) altijd +1 :loving:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore