Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 22:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Download
[zippy]http://www40.zippyshare.com/v/59057501/file.html[/zippy]

Tracklist:
01. Miro - Shining [Acardipane Records]
02. Rotterdam Terror Corps - Schizophrenic [Megarave Records]
03. Endymion - Demonsworld [Supreme Intelligence]
04. Claudio Lancinhouse & The Stunned Guys - Atmosfera [Traxtorm Records]
05. Paul Elstak & Panic - Go! [Forze Records]
06. Evil Activities - Do You Like Bass [Neophyte Records]
07. The Masochist - Chemistry [Masters Of Hardcore]
08. Bodylotion - Neighbourhood Crime [Neophyte Records]
09. Buzz Fuzz - Dreamgirl [BZRK Records]
10. Shadownlands Terrorists - Still Standing Strong [Masters Of Hardcore]
11. Division X & Re-Style - Forever [CD-R]
12. Korsakoff - My Empty Bottle [Masters Of Hardcore]
13. Tha Playah - Fuck Tha Fame [Neophyte Records]
14. Masters Of Ceremony - Know Your Enemy [Neophyte Records]
15. Noize Suppressor - Wash Machine [D-Boy Black]
16. Amnesys - Worldwide Crisis [Traxtorm]
17. Art Of Fighters - I'm Your Enemy [Traxtorm]
18. Nitrogenetics - Down Like Gravity [Hardcore Blasters]
19. D-Drive - The Pain [Bionic Recordings]
20. Predator - Unified Destination [Masters Of Hardcore]
21. G-Town Madness & The Viper - Rock This MF
22. Lunatic & Miss Hysteria & Partyraiser - Don't Get Stuck [Bassmachine Records]
23. Miss Flower - Princess Of The Posse [The Third Movement]
24. Bald Maniax - Creator Of Rotterdam Hardcore (Niel Remix) [Rotterdam Records]
25. 3 Steps Ahead - Money In My Pocket [Mokum]
26. Dione - No Funeral [Megarave]
27. Negative A - 1976 [DNA Records]
28. Unexist - Line Got Crossed [Dt6 .inc]
29. Drokz - Bounce The Classical Way [Absurd Audio]

PS Excuses voor de overgang van Neighbourhood Crime naar Dreamgirl, neighbourhood crime ging opeens erg kraken en piepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 15:49 
 
Hardtraxxer

Vette lijst :)
Volgens mij vond je de set van dreamteam @ TD ook wel dik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nog niet geluisterd, maar Dream Team is altijd wel leuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 16:56 
 
Hardtraxx Newbie

Een zeer net lijstje, me enjoy! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 14:59 
 

Goed setje! Heb me ermee vermaakt, alleen mocht er iets meer opbouw in zitten vind ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 00:26 
 
Hardtraxx Newbie

Lkkr setje man, fijn die oude nummers :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg vet, gaat mee!
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore