Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 01:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Eindelijk weer eens een nieuwe in de serie, wat even op zich liet wachten door de onzekerheid met wat er met de serie zou gebeuren. Maar het is nu dus onderdeel van Noisj ^^.

Hele set is afwisselend tussen ergens van 95-120 en 200-220 en eindigend met 70 BPM. Dus weer eens heel anders.

Download Ascend - Zware Kost #8:


Tracklist:
01. Starving Insect - Overhead, Without Any Fuss - Stars Were Going Out
02. Aphex Twin - Mt. Saint Michel + Saint Michel's Mount
03. Rob Dougan - Clubbed To Death (Kurayamino Variation)
04. Valovoima - From Rain To First Snow
05. Meander - Iconoclast
06. Sarin Assault & Deathmachine - The Thing
07. DJ Hidden - Backwards Reversal
08. Cyberstruct - Weltschermz
09. Somniac One - Phase 2
10. Drivium - Unforeseen
11. Embrionyc - Something In The Woods
12. Somniac One - Phase 1
13. Omnicide - Anthropogenic Ecological Disaster
14. The Outside Agency - Scandinavian Chess
15. Embrionyc - I'm Losing My Head
16. Dark Frequencer - Evacuate
17. Fracture 4 - Return
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel heel tof dat jij altijd zo veelzijdige setjes neerzet, en heel gaaf dat het nu onderdeel is van Noisj :) Helaas pakt deze set me dan niet echt, het is me misschien iets te 'vaag,' of iets te veel tempowisselingen ofzo...

Ik wacht gewoon weer op de volgende :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks man! Zo vaag als deze zullen de komende paar niet meer zijn, ik heb ook wel weer eens zin in 175 BPM+. Dus de volgende is zeker weer iets voor jou ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette lijst, benieuwd hoe je hier een geheel van hebt weten te krijgen. Gaat vanavond op tijdens het sporten. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bruuut, ook random die Drivium track, episch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is weer erg ziek. Deze gaat nog vaak geluisterd worden man! Vooral dat stuk vanaf Iconoclast tot en met Weltschermz is echt episch :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed om te horen gasten! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat nog beluisterd worden, alleen staan er nog wat andere setjes in de wacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 13:21 
 
Hardtraxxer

Dikke set man. Vooral nummer 4 is erg vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was denk ik wel 1 van de gaafste ZK man, die variatie in bpm en tracks, fantastisch :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore