Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eens even een stapje terug... 105-130 BPM dit maal. :)

Download Ascend - Zware Kost #7:


Tracklist:
01. Linkin Park - Drawing [WARNER BROS]
02. The Outside Agency - The Wandering Mind [AD NOISEAM]
03. Battling Anomaly - Murder In Motion [SPIRIT OF PROGRESS]
04. DJ Hidden - Solipsism [AD NOISEAM]
05. Sidelnikov - Sun After Dark [DETONATOR]
06. Fracture 4 - Mortal Message 2012 [LOVE HZ]
07. Cyberstruct - Things That Fall Apart [TRAUMATIC]
08. Cubic Nomad - Outlander [DARK. DESCENT.]
09. Cubic Nomad ft. Embrionyc - Le Futur [DREAM MACHINE]
10. Weisses Rauschen - Was Wir Sind [DARK. DESCENT.]
11. Raum 107 - Durch Das Schwarz [DARK. DESCENT.]
12. Deathmachine - Our Introduction [THE THIRD MOVEMENT]
13. Embrionyc - If I Had A Wish [DARK. DESCENT.]
14. Starving Insect & Omnicide - A Fertile Wound [DARK. DESCENT.]
15. Embrionyc - Admiral [LOVE HZ]
16. Sound Abuse - Deadly Romance [DARK. DESCENT.]
17. Mindwalker - Invisible Tears [DARK. DESCENT.]
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaal om te openen met Drawing :worship: Baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze staat nu aan, alle voorgaande heb ik al geluisterd. Ze hebben nog nooit teleurgesteld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Geniaal om te openen met Drawing :worship: Baas.

Is ook gewoon een geniaal nummer :D

El Mare schreef:
Deze staat nu aan, alle voorgaande heb ik al geluisterd. Ze hebben nog nooit teleurgesteld :)

En bedankt! Ik zie je naam inderdaad regelmatig langskomen bij de Stats ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoooo dit was heel erg vet zeg. Was vergeten dat hij 105-130 bpm was (ik stream nooit, download meestal voor op mijn telefoon) maar het was een aangename verrassing :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog bedankt! En voor je Facebook like natuurlijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Nog bedankt! En voor je Facebook like natuurlijk :cool:

Graag gedaan. Zie ik je vnv?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ordinary Joe schreef:
Nog bedankt! En voor je Facebook like natuurlijk :cool:

Graag gedaan. Zie ik je vnv?

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
The Skribbler schreef:
Ordinary Joe schreef:
Nog bedankt! En voor je Facebook like natuurlijk :cool:

Graag gedaan. Zie ik je vnv?

Ja.


Je hoeft niet XTRM ver te zoeken vanavond :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:nono:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore