Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

INDIEN GEEN DOWNLOAD KNOP: https://soundcloud.com/sebastiaan-klein ... 4/download

Toch nog even de 170-180 BPM set uitgesteld tot #5, ik had even zin om een keer een trager setje te doen, want die heb ik nog niet gedaan. Bedankt voor de support van de vorige setjes, hopelijk bevalt deze ook! Ohja en laat maar een berichtje na :$

Download Ascend - Zware Kost #4:


Tracklist:
01. Hibou - Geboren In Trauer (DJ Freak Version)
02. Cubic Nomad & Xtematic - The Darkness Never Heals
03. Mindwalker - Touched
04. Dark Frequencer - Haunted Fairytale
05. Stormtrooper - A Part Of You Remains
06. Embrionyc - Very Far Away
07. Switch Technique & Egro - Brain Mysteries
08. Cubic Nomad ft. Fracture 4 - Fading
09. Moleculez & Embrionyc - Saturn Breaks Apart
10. The Outside Agency - Oscillation Overthruster
11. Sound Abuse - Consciousness Expanding
12. The Relic - Vast Frozen Wasteland
13. [KRTM] & Khaoz Engine - Skanque
14. The Outside Agency ft. Mindustries - Schermutselingen
15. AK-Industry & The Relic - Your God
16. Tymon - Gucci (I:Gor Remix)
17. Dither - Total Chaos
18. The Outside Agency & Sei2ure - Trouble
19. Mindustries - Meddling Glass
20. Deathmachine - Clusterfukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 18:03 
 

:drool: Dit is echt mijn stijl. Heerlijke lijst. Ik ga hem zo opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks! Ik ga zo even je N-Vitral tribute opzetten ;)
Begin klonk al lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga allebei jullie lijsten nog opzetten, ben er nog niet aan toegekomen... Wel zin om allebei de setjes te luisteren :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 22:11 
 

Ik kan niet zo goed mixen als Ascend, dus verwacht er niet veel van. Ik doe wat ik denk dat leuk is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 00:45 
 

Ik heb 'm beluisterd. Ben er positief over! Leuke trackkeuze met veel afwisseling. Platen met het echte stampwerk, maar ook sfeerplaten en een leuke plaat als Switch Technique & Egro - Brain Mysteries voor wat variatie. De overgangen zijn soepel en je maakt op een leuke manier gebruik van elementen van beide tracks. Niks op aan te merken behalve sommige teases (ben daar meestal niet zo weg van) en dat wegdraaien op 19:41 maar dat heeft met persoonlijke voorkeur te maken en doet niets af aan deze mix. Zal m zeker nog wel vaker opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bedankt voor de feedback! Die op 19:41 was ook niet helemaal de bedoeling, ik vond Brain Mysteries niet de fijnste om in te mixen, da's ook de enige die ik anders had willen doen ;)

@ Skribbler: Ja en nu nog m'n vijfde setje erbij sinds gisteren en die nieuwe van Fracture 4. Hup hup jij. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 15:01 
 
Hardtraxxer

Deze is ook zeker nice, heb er verder niet zoveel verstand van op mixtechnisch gebied. #3 was wel echt mijn favo. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
die nieuwe van Fracture 4.


Deze is net klaar. Nu gaat deze aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Bedankt voor de feedback! Die op 19:41 was ook niet helemaal de bedoeling, ik vond Brain Mysteries niet de fijnste om in te mixen, da's ook de enige die ik anders had willen doen ;)

@ Skribbler: Ja en nu nog m'n vijfde setje erbij sinds gisteren en die nieuwe van Fracture 4. Hup hup jij. :D

Haha, ja heb de laatste tijd wat meer tijd vrijgemaakt voor techno, maar deze week wordt weer een weekje hardcore en aanverwanten :cool:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore