Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 14:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo, de derde Zware Kost, nu van 200-240 BPM. Ik had hem liever nog een keer opgenomen voor 2 stukjes waar ik ontevreden over ben, maar één buurvrouw hoorde ik op de muur slaan tijdens het opnemen van deze, dus ik doe het haar niet nog eens aan. Ohja en de vierde wordt weer gewoon lekker 170-180 BPM. :)

Download Ascend - Zware Kost #3:


Tracklist:
01. Akira - Custom Grind [PRSPCT XTRM]
02. AK-Industry - There Is No God [NEKROLOG1K]
03. Skim - Focus Disintegrator Ray [NOISJ]
04. The Outside Agency - Cross [NEKROLOG1K]
05. Igneon System vs. Homeboy - Nekromoney [AGNOST1K]
06. Ophidian & Ruffneck - Noisemaker (Noise Made By Tapage & Meander) [ENZYME VIP]
07. The DJ Producer - Ride Of Your Lives [THE THIRD MOVEMENT]
08. Detest - Shotgun [PRSPCT XTRM]
09. The DJ Producer - Positive Outlook [AUDIO DAMAGE]
10. Carnage & Cluster - DJ Revolution [NOISJ]
11. Valovoima - From Rain to First Snow [KOVAYDIN.NET]
12. Sadistic - Straight Up Chaos [NOISJ]
13. Enzyme X - Kegadoru [ENZYME X]
14. Enzyme X - Thou Shalt Consume Thyself [ENZYME X]
15. AK-Industry & Billy S - Dead End [AGNOST1K]
16. The Outside Agency - Scandinavian Chess [TERRORNOIZE INDUSTRY]
17. Deathmachine - Paralysed By Fear [SENSORY VIOLATION]
18. Carnage & Cluster - We Are The Elite (Grinding By CH3OH) [NOISJ]
19. Igneon System & Homeboy - Chaos Jutsu [AGNOST1K]
20. Deathmachine - Beyond Comprehension [THE THIRD MOVEMENT]
21. The Outside Agency - End Boss [AD NOISEAM/GENOSHA]
22. Fracture 4 - Mortal Message 2012 [LOVE HZ]
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies de stijl die ik van jou verwachtte. Dat is positief overigens, want je hebt wel smaak :thumbup:

Zal eens kijken of ik er een keertje aan toe kom deze te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee. :cool: 11 is alleen zo'n kutplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Precies de stijl die ik van jou verwachtte. Dat is positief overigens, want je hebt wel smaak :thumbup:

Zal eens kijken of ik er een keertje aan toe kom deze te luisteren.


Thanks! Hoor het graag van je :)

Dakpan schreef:
Mee. :cool: 11 is alleen zo'n kutplaat.

:thumbsup: En ik vind die juist geweldig, mixt ook zo lekker ongemakkelijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
één buurvrouw hoorde ik op de muur slaan tijdens het opnemen van deze

:lol:

Staan heel wat mooi nummers in deze lijst, maar voor op de maandagmiddag vind ik een uur 200+ bpm toch iets te veel van het goede... Kijk wel uit naar je 4e deel, de 1e en 2e staan nog wel eens aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 15:41 
 
Hardtraxxer

Jaa! Hij staat aan ^^
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore