Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Begin van een reeks van setjes wat zal bestaan uit een combinatie van DnB/Darkstep/Crossbreed/Breakcore/Industrial, etc. Soms een snel setje, soms een trage. Dus hierbij de eerste, enjoy. ^^

Download Zware Kost #1:


Tracklist:
01. Detest - This Fire [SMACKDOWN]
02. Sinister Souls - Earth Prime [PRSPCT]
03. The Teknoist - Harsh Realisations [NEKROLOG1K]
04. DJ Hidden - Seance II [AD NOISEAM]
05. Acid Diaper - Mending Monday [PRSPCT]
06. Deathmachine - Introspective Future [THE THIRD MOVEMENT]
07. Switch Technique - Warp [NEKROLOG1K]
08. Mindustries - Nightmare Creatures [THE THIRD MOVEMENT]
09. Deathmachine - Noise In Us [THE THIRD MOVEMENT]
10. C-Netik & Cooh - Retrofit [PRSPCT]
11. The Outside Agency - The Fabric Of Life [AD NOISEAM/GENOSHA]
12. Cativo - Evil Has No Boundaries (DJ Hidden Remix) [HIDDEN TRACKS]
13. Embrionyc - Thoughts Against Thoughts [DARK. DESCENT]
14. Suicidal Tool & Antichristus - Chaos Reigns [NEKROLOG1K]
15. Broken Rules - Possibilities [SIGNAL FLOW]
16. Ophidian - Formshift (The Outside Agency Remix) [BE YOURSELF MUSIC]
17. Ruffneck - Wraith [TAINTED AUDIO]
18. Ophidian - End The Earth II [BE YOURSELF MUSIC]
19. Detest - Not Far [SMACKDOWN]
20. Dolphin - Requiem For A Samurai [KOMPLICATED KOMMUNICATIONS]
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat nu aan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke lijst! Zal binnenkort eens luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Thoughts Against Thoughts :worship: en natuurlijk dikke afsluiter. Vetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Staat nu aan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks heren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 21:37 
 

klinkt erg goed, deze gaat mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 23:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 23:34 
 

heerlijke set trouwens :D :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dank je! Ik zal na m'n tentamens deze week gelijk 2 nieuwe opnemen, alles is al gebrand :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 17:50 
 
Hardtraxxer

Ordinary Joe schreef:
Dank je! Ik zal na m'n tentamens deze week gelijk 2 nieuwe opnemen, alles is al gebrand :thumbup:


Een snelle? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:

Een snelle? :$

Als je daarmee het BPM bedoelt, zat ik ook nog aan te denken. Iets van 190-250 BPM ofzo, maar dat zal ik dan als vierde op de planning zetten. ;)
Nummer 2 wordt 130-185 en 3 wordt 140-190.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 21:20 
 
Hardtraxxer

Ordinary Joe schreef:
KWAAIE-MAX schreef:

Een snelle? :$

Als je daarmee het BPM bedoelt, zat ik ook nog aan te denken. Iets van 190-250 BPM ofzo, maar dat zal ik dan als vierde op de planning zetten. ;)
Nummer 2 wordt 130-185 en 3 wordt 140-190.


Dit setje is ook sick hoor, daar niet van ^^ , dus ik zal de volgende ook zeker even checken.
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore