Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Angerfist @ Syndicate 2011:
http://depositfiles.com/files/kmto8a9dv
http://www.filesonic.com/file/2283009921
http://uploaded.to/file/jo6qdbim

Tracklist:
1. Kid Morbid & Dazzler - Conflict
2. Angerfist - No escape from my wrath
3. Angerfist & Predator - Legend
4. Angerfist - In a million years (Nosferatu Remix)
5. ID
6. Angerfist - Incoming
7. Angerfist - XxXx yo style
8. Hellsystem - Shut up and die (Angerfist Remix)
9. Angerfist & Outblast - Odious
10. Angerfist - Chaos and Evil
11. Angerfist & Outblast ft. MC The Watcher - The Voice of Mayhem
12. Diss Reaction - Jjjjiiiieeeaaa (Angerfist Remix)
13. Despairful Tomorrow - And Hell Followed (Crucifier Remix)
14. Angerfist - And Jesus Wept
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 16:11 
 
Hardtraxxer

http://uploaded.to/file/jo6qdbim

1. Kid Morbid & Dazzler - Conflict
2. Angerfist - No escape from my wrath
3. Angerfist & Predator - Legend
4. Angerfist - In a million years (Nosferatu Remix)
5. ID
6. Angerfist - Incoming
7. Angerfist - XxXx yo style
8. Hellsystem - Shut up and die (Angerfist Remix)
9. Angerfist & Outblast - Odious
10. Angerfist - Chaos and Evil
11. Angerfist & Outblast ft. MC The Watcher - The Voice of Mayhem
12. Diss Reaction - Jjjjiiiieeeaaa (Angerfist Remix)
13. Despairful Tomorrow - And Hell Followed (Crucifier Remix)
14. Angerfist - And Jesus Wept
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5. Rudeboy & Kid morbid - Take the power
Volgens mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5. Rudeboy & Kid morbid - Take the power
Volgens mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb blijkbaar 2 keer op enter gedrukt? :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Live zo te zien? Dik lijstje hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Maak er dan maar meteen een triple post van :P

Ik wou eigenlijk op wijzig drukken, toen ik merkte dat er 3 posts waren werd ik eigenlijk best boos op mezelf hahaha!
Echt heel stom om op Quote te drukken ipv Wijzig! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 09:55 
 

erg vet dan die And Hell Followed remix draaid :worship:
en dit is veel beter dan wat hun als dj set draaien :D gaat mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 16:58 
 

best aardige set
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore