Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 16:54 
 
Hardtraxxer

Download Angerfist - Megamix 2012 (Official):
http://rapidgator.net/file/66716593/Angerfist_-_Megamix_2012_(Official).mp3.html

http://turbobit.net/y33l914iwyhj.html

http://depositfiles.com/files/o11kqkbuk

Tracklist:
01. Angerfist - Sensation Gargle
02. ID
03. Tha Playah - Mastah Of Shock (Angerfsit Remix)
04. Angerfist Ft. Lowroller - Pagans
05. Angerfist - Buckle Up And Kill
06. Angerfist - In A Million Years
07. Angerfist - Rigth Throught our Head
08. Angerfist Ft. Outablast - Catastrophe
09. ID
10. Angerfist Ft. Miss K8 - The Desecrated
11. Angerfist - Bite To Style
12. Angerfist - Incoming
13. Angerfist - Take you Back
14. Angerfist Ft. Outblast & Mc Tha Watch - The Voice Of Mayhem
15. Angerfist Ft. Miss K8 - Santiago
16. Angerfist Ft. Tieum - Just Know
17. Angerfist Ft. Predator - Legend
18. Kid Morbid - Hunt You Down
19. Angerfist - The Darkness
20. Angerfist - My Critic Fetish
21. Angerfist - Stainless Steel
22. Angerfist - Strangle And Mutilate
23. Angerfist Ft. Outablast - Odious
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

04. Angerfist Ft. Lowroller - Pagans

is nog niet uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
04. Angerfist Ft. Lowroller - Pagans

is nog niet uit!

Je weet wel dat het een mix van Angerfist zelf is? (zag het op twitter iig voorbij komen ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 18:54 
 

Ben die stijl beetje zat van hem. Doe mij maar de Angerfist van jaren geleden. Buckle Up & Kill is de beste plaat van hem. Collabs met zichzelf en Tieum zijn ook wel heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ben die stijl beetje zat van hem. Doe mij maar de Angerfist van jaren geleden. Buckle Up & Kill is de beste plaat van hem. Collabs met zichzelf en Tieum zijn ook wel heerlijk.

Er klopt hier zoo veel niet aan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 20:27 
 

Hoezo dan? Wat bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ten eerste: Je zegt dat je liever de stijl hebt van een aantal jaar geleden en direct daarna zeg je dat Buckle Up & Kill, een van z'n meest recente platen, zijn beste plaat is.
Ten tweede: Collabs MET ZICHZELF :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 20:48 
 

Ten eerste: Dat ik Buckle Up And Kill goed vind staat los van het feit dat Angerfist vroeger beter was. BUAK is een van de betere platen van dit jaar van hem. Dat bedoel ik.
Ik vind bijvoorbeeld Mutilate en Scheermesjes pissen beter dan Retaliate. Niet dat ik Retaliate slecht vind, ik vind het een lekker album.

Ten tweede: Collabs met zichzelf bedoel ik collabs met mijn afbeelding.

Ik vind Angerfist de beste popmuziek die er is. Daar kan je je denk ik wel in vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 20:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor de 2e keer, Miss K8 produceert zelf, halve zool :PS
De shit die jij zegt klopt echt van geen kant :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 21:04 
 

Ruig wijf dan

Maar meningen die niet kloppen, dat is iets nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 21:14 
 

Agressieve lui die gabbertjes van tegenwoordig. Word meteen aangevallen als ik fouten maak. Ik kijk wel uit op masters en dergelijke feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtig dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:24 
 
Hardtraxxer

hap hap hap
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Agressieve lui die gabbertjes van tegenwoordig. Word meteen aangevallen als ik fouten maak. Ik kijk wel uit op masters en dergelijke feesten.

Godse nerdje
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whahahaha hoe kan je jezelf voor schut zetten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore