Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 22:35 
 
Hardtraxxer

Download AK-Industry & Igneon System @ MuSick Domination Podcast #1 (18-01-2012):

http://www.nekrolog1krecordings.com/downloads/15

Tracklist:
01. AK-¡Industry - Nekromongers (Forbidden Society METALSTEP VIP) (Ego1st Rec. )
02. UFO!KILLER ‐ Downfall (Silent Killer)
03. Brainpain - Metal Hammer (Ego1st Rec)
04. Forbidden Society & Futur Signal - Hellbringers (katharzys Remix) (Forbidden Society Rec. )
05. Noizeskill - Wall of Death (Ego1st Rec. )
06. eRRe & Hardlog1k - IT (Nekrolog1k Rec.)
07. Dub Elements - Never Give Up (Prspct Rec.)
08. Antichristus & Suicidal Tools - Slave to the Cross (Nekrolog1k Rec.)
09. Triamer & Timecode ¡‐ Execution of Sentence (Nekrolog1k Rec.)
10. Thrasher Bong¡‐ra & Limewax - Suck SatanÆs Cock
11. Counterstrike -¡ Extreme Mutilation (feat. KC) VIP (Algorythm Rec.)
12. Breakdown of Sanity - Story of a Stranger
13. AK-¡Industry & Bryan Fury (Nekrolog1k Rec.)
14. AK-Industry & Igneon System - Evil Blood (Industrial Strenght)
15. Deathmachine - The Journey (Nekrolog1k Rec.)
16. Lowroller - Mixbreed Soldier (Igneon System Remix) (Nekrolog1k Rec.)
17. AK‐Industry & Billy S. - Monster (Unreleased)
18. The Teknoist - Dead Unicorn (Ad Noiseam)
19. AK-¡Industry - The Dark Industry (Deathmachine Remix) (Industrial Strenght)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

:drool: AK-industry & igneon system zijn altijd erg goed :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

True dat, ben benieuwd naar dat Ego1st sublabel.. Nog nooit iets van gehoord tot nu toe, zometeen maar even checken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 02:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net geluisterd, de tering, wat een heerlijk muziek :woot: wat is het precies :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 03:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Net geluisterd, de tering, wat een heerlijk muziek :woot: wat is het precies :P

Zou het Crossbreed noemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
True dat, ben benieuwd naar dat Ego1st sublabel.. Nog nooit iets van gehoord tot nu toe, zometeen maar even checken ^^

Misschien dat ik er nog even aan moet wennen.. Kan er best naar luisteren maar echt geweldig? Nee niet echt..
Monster vind ik wel echt een ongelooflijk dikke track :drool: Evenals die remix van Mixbreed Soldier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Waarmee openen jullie het archief? Ik krijg hem niet werkend.

7zip :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore