Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 01:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Download
[zippy]http://www12.zippyshare.com/v/30474629/file.html[/zippy]

Tracklist:

01. Angerfist - Necroslave
02. Menace II Society - Chronic Disorder
03. Menace II Society - Into The Dark
04. Kid Morbid - The X-Zone
05. Angerfist - Breaking Society Down
06. Angerfist - Too Weird To Die
07. Angerfust - Take U Back
08. Angerfist - Criminally Insane
09. Angerfist - Shattered Hope
10. Angerfist - Maniac Killa
11. Angerfist - Raise Your Fist
12. Angerfist - The Number
13. Angerfist - End
14. Outblast - Hey Motherfuckers (Angerfist Remix)
15. Angerfist - The Driller Killer
16. Angerfist - Killerfist
17. Kid Morbid - Chocolate Milk
18. Angerfist - Fuck Off
19. Angerfist - Choices
20. Tomcat & Rudeboy & Angerfist - Alles Kut Enter
21. Tha Playah - Mastah Of Shock (Angerfist Remix)
22. Angerfist & Predator - Silent Notes
23. Angerfist - Radical (Dominator 2008 Anthem)
24. Angerfist - Incoming
25. Angerfist & Predator - The Milition
26. Angerfist - Riotstarter
27. Angerfist - In A Million Years
28. Angerfist & Dyprax - The Pearly Gates
29. Angerfist & Predator - The Switch
30. Angerfist & T-Junction - The Culture
31. Angerfist & Vince - No Fucking Soul
32. Angerfist - My Critic Fetish
33. Roland & Sherman - Wij Zijn Roland & Sherman
34. Angerfist & Radium - Assault
35. Angerfist - Stainless Steel
36. Angerfist - Pissin' Razorbladez
37. Angerfist - Chaos & Evil
38. Angerfist - Vato
39. Angerfist - Yes
40. Angerfist - Loser
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 01:59 
 

Wat een kaaslijst
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 02:54 
 

Alles kut enter :yes:

Morgen eens luisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook deze gaat mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 00:56 
 

Toch mee zonder te luisteren, want Angerfist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:46 
 

Project 141 schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Toch mee zonder te luisteren, want Angerfist.


Nee het is D-Nemacyst ;)
Dat neem ik op de koop toe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 14:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 14:21 
 

Grapje jongen, geweldig dat je zo'n mix maakt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:07 
 

anders/beter gemixt als vorige set?
anders hoef ik em niet mee te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 03:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
anders/beter gemixt als vorige set?
anders hoef ik em niet mee te horen


Niet perfect, wel beter dan de vorige.
Zelf weten of je m meeneemt, ik word er niet warmer of kouder op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 11:39 
 
Hardtraxx Newbie

Thanks man, ben em aan 't luisteren op m'n werk. Ik enjoy :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore