Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 13:53 

Hardtraxxer

Afbeelding

1. She Found Her Unicorn Shattered Across Sorrow Plane 07:07
2. Mystef - Planetus 02:18
3. Frostwind 04:48
4. Labyrinth - Breed 02:46
5. Wander 04:25
6. Deteriorate 04:09
7. Sandling - Parallel Oasis 03:48
8. [Implicit Cultural Emigrant Import] 05:19
9. Depraved Construct of My Outer Child 05:16
10. Labyrinth - Viridae 03:45
11. Mystef - Alleycat 05:54
12. Mystef & Void Settler - Crescendo 03:37
13. Sandling - Solfatara 02:30
14. Katrina D. Ingram - Look in your pants and see the increase 05:41
15. The Queen of Parts 04:50
16. Steynbrught 04:26
17. Labyrinth & Void Settler - Blood 03:36

Citaat:
A compilation of (mostly) older unreleased material (2003-2012) that I finally managed to get all bundled up! Hopefully it will contain something interesting for everyone! :) - Enjoy!

http://voidsettler.bandcamp.com/album/wander
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 15:10 

Hardtraxx Veteran

Ik heb de eerste 6 geluisterd, maar op Frostwind na vind ik het echt te vaag spul :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 18:07 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad heel vaag spul, maar ik houd er van :loving: hoop ooit nog de kans te krijgen Void Settler live te zien, miss iets voor Storm als je dit leest DavidK? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 01:42 

Hardtraxxer

vooral track 8 en 9 zijn GE-NI-AAL!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 00:00 

Hardtraxxer

Frostwind, Wander, Parallel Oasis en Steynbrught zijn m'n favorieten, maar bijna alles is erg goed en vooral dat 'nieuwe' Mystef alias vind ik een geslaagde toevoeging aan z'n scala aan stijlen.

Erg vet dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 20:05 

Hardtraxx Newbie

Bedankt voor de reacties! :)
Zolang dit allemaal lekker loopt ben ik van plan dit vaker te doen - Ik heb nog tal van ander oud spul wat ik nog af kan maken, en nog steeds ideeën om een volledig 'Non' Void Settler album te maken, gecentreerd rondom Labyrinth.

Ben trouwens blij om te horen dat zelfs nummers als Wander in de smaak vallen. Ik besef dat zeker een nummer als dat nogal een 'acquired taste' is ;)
---
Mochten mensen het nog niet weten trouwens, hou m'n soundcloud pagina in de gaten voor previews, gratis dingetjes, nieuws, wat dan ook. Heb er nog een gratis bonus opgegooid!

https://soundcloud.com/void-settler
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 21:03 

Kraak... Piep...

Void Settler schreef:
Bedankt voor de reacties! :)
Zolang dit allemaal lekker loopt ben ik van plan dit vaker te doen - Ik heb nog tal van ander oud spul wat ik nog af kan maken, en nog steeds ideeën om een volledig 'Non' Void Settler album te maken, gecentreerd rondom Labyrinth.

Ben trouwens blij om te horen dat zelfs nummers als Wander in de smaak vallen. Ik besef dat zeker een nummer als dat nogal een 'acquired taste' is ;)
---
Mochten mensen het nog niet weten trouwens, hou m'n soundcloud pagina in de gaten voor previews, gratis dingetjes, nieuws, wat dan ook. Heb er nog een gratis bonus opgegooid!

https://soundcloud.com/void-settler

Hoezee :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 23:16 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Ik heb de eerste 6 geluisterd, maar op Frostwind na vind ik het echt te vaag spul :P

Is het ook. Maar wel super vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 23:32 

Ik ga dit ook maar eens opzetten. Vertel later wel wat ik er van vind.

Zitten een aantal heerlijke herrie tracks op en ook een aantal tracks waarvan je denkt: ok, als ik hier maar geen nachtmerries van krijg (nr 4). Vind het wel vet om heel af en toe op te zetten.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore