oke...dan wordt het toch een 14 tracker volgens jou. ik ben benieuwd, het was altijd 12Steffnov wrote:@ Dave
Sanctuary is al wel een preview van. Volgens het lijstje moeten we Anonymous, The Game, What The Hell en Beyond Borders nog...
Vind die Kartel plaat stiekem ook wel lekker trouwens
Active topics in Hardcore
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Hyrule War & Nosferatu - Infernal
- View the latest post: INVADE - Save Yourself E.P.
- View the latest post: Sickmode & Odium - Make Me Feel (INT??)
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
Moderators
Nee, ik zeg alleen dat we nu tien platen hebben gezien, waarvan vier die op het lijstje stonden. Ik weet de bron van het lijstje niet verder, maar hij kan dus niet van Enzyme/ Cardiac uit zijn gekomen.
Bron is AstralmusicSteffnov wrote:Nee, ik zeg alleen dat we nu tien platen hebben gezien, waarvan vier die op het lijstje stonden. Ik weet de bron van het lijstje niet verder, maar hij kan dus niet van Enzyme/ Cardiac uit zijn gekomen.
Ok, dan zit Astralmusic er blijkbaar naast. Apart voor een site als AM
Steffnov wrote:Ok, dan zit Astralmusic er blijkbaar naast. Apart voor een site als AM
dit is de track list volgens recces op vinyl ;
A1. Ruffneck - What The Hell
A2. Ophidian - The Sounds Of The Machine
B1. Nosferatu & Endymion - Uphold The Future
B2. The Cambion - The Game
C1. Nosferatu & Endymion - The Message (ft. MC Ruffian)
C2. Synapse - Global Awakening
D1. Pandorum - Bitcore (ft. Ruffneck)
D2. Hamunaptra & Ophidian - Darkness Incarnate
E1. Nosferatu ft. Alee - Beyond Borders
E2. Ruffneck & Synapse - Declaration Of Resistance
F1. Enzyme X - Anonymous
F2. Triax - Sanctuary (ft. Mystical & Ruffneck
Zullen die twee dan WEB only zijn ofzo?
Steffnov wrote:Zullen die twee dan WEB only zijn ofzo?
daar zat ik ook al aan te denken!
het zelfde geld eigenlijk voor de nieuwe meccano twins
op vinyl is het een 4 tracker; op de website van traxtorm een 5 tracker want ik mis hier Groundbreaker
vinyl;
A1. Gravediggers.
A2. Complex man (Angerfist & Predator Remix).
B1, Illusion (D-Passion Remix)
B2. Meccano Twins - Gamma Release (Terminal Trauma Remix)
Wat een verschrikkelijke ruk melodie 
Vind hem zelf ook niet eens zo gek, alleen heb ik werkelijk nog nooit een goede bijdrage van Alee gehoord, hij is hier gewoon echt niet geschikt voor :')
Ik zag Alee als staan dus schreef het nummer al half af :p
Die gast is net zo irritant als Villain
Die gast is net zo irritant als Villain
Ik zeg verder niets over de track hoor, want ben zoiezo niet zo van de mainstream. Maar een 'melodie' bestaande uit 3 toontjes die constant herhalen op een iets hogere of lagere toonhoogte vind ik gewoon amateuristisch.dawasiknie wrote:Haters gonna hate :')
Het is echt niet zo dat een uitgebreidere melodie zo moeilijk te maken is als je de synth al hebt. Waarschijnlijk klonk dit dus gewoon het mooist.XtD wrote:Ik zeg verder niets over de track hoor, want ben zoiezo niet zo van de mainstream. Maar een 'melodie' bestaande uit 3 toontjes die constant herhalen op een iets hogere of lagere toonhoogte vind ik gewoon amateuristisch.dawasiknie wrote:Haters gonna hate :')
Ik vind het nou niet bepaald getuigen van creativiteit en originaliteit, iets wat ik sowieso vind missen bij de Mainstream. Maar dat is mijn mening 
Dan moet je betere mainstream luisteren. Coolman Records, Hardcore Blasters, Afterlife Recording, Third Movement e.d.XtD wrote:Ik vind het nou niet bepaald getuigen van creativiteit en originaliteit, iets wat ik sowieso vind missen bij de Mainstream. Maar dat is mijn mening
Orginaliteit en creativiteit zat (Hoewel dat bij HB best inzakt)
Maar goed, aan de andere komen bij HB ook Miosa en in mindere mate Mekanika door. Coolman is stervende, Afterlife heeft buiten Meagashira weinig boeiends. Third Movement is wel zeker baas. Traxtorm blijft wel met kwaliteit komen overigens.
Traxtorm is imo ook stervende qua kwaliteit.Steffnov wrote:Maar goed, aan de andere komen bij HB ook Miosa en in mindere mate Mekanika door. Coolman is stervende, Afterlife heeft buiten Meagashira weinig boeiends. Third Movement is wel zeker baas. Traxtorm blijft wel met kwaliteit komen overigens.
Heeft niet meer de knallers zoals in de 2003-2008 periode
Ik denk als je kwaliteit mainstream hebt kun je het bijna niet op labels schuiven
Meagashira, Promo, D-Passion, Amnesys, The Wishmaster, Placid K, Ophidian om maar een paar op te noemen hebben kwaliteit.
Je kan het niet op labels schuiven inderdaad, al is Enzyme (het hoofdlabel) wel erg ver weggezakt vergeleken met andere labels. En dat is puur omdat Endymion en Nosferatu een hele andere weg zijn ingeslagen. Op de sublabels X en K7 komt nog wel genoeg leuk spul uit.
Gaat het zeker live weer lekker doen hoor
Godallemachtig wat een plaatje weer
Tags op Youtube geven overigens Ophidian & Ruffneck als producers, en die stijl valt ook te herkennen.
Jezus wat een plaat
Raggertje met een dikke drive
Raggertje met een dikke drive
Anonymous
Laat Ophidian die maar door de speakers op Defqon knallen!