Alle 3 tot nu toe 
Active topics in Hardcore
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Hyrule War & Nosferatu - Infernal
- View the latest post: INVADE - Save Yourself E.P.
- View the latest post: Sickmode & Odium - Make Me Feel (INT??)
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Volgende op de release is Endymion & Nosferatu - Uphold The Future ;-)
Had ik een tijdje terug ook al bekend gemaakt!HC4LMichaelRoza wrote:Volgende op de release is Endymion & Nosferatu - Uphold The Future ;-)
hardcoresjors wrote:Had ik een tijdje terug ook al bekend gemaakt!HC4LMichaelRoza wrote:Volgende op de release is Endymion & Nosferatu - Uphold The Future ;-)
oh grapje
hahaha maakt niet uit, dubbel is ook goedHC4LMichaelRoza wrote:hardcoresjors wrote:Had ik een tijdje terug ook al bekend gemaakt!HC4LMichaelRoza wrote:Volgende op de release is Endymion & Nosferatu - Uphold The Future ;-)
oh grapje
Zo dus
-
K
STAN- wrote:
Zo dusHij pakt mij nog niet echt.. Misschien later
leuke kick
vette plaat hoor en met de kicks is niks mis imoSTAN- wrote:
Zo dusHij pakt mij nog niet echt.. Misschien later
@ sjors je preview doet het niet
okhardcoresjors wrote:Dat is dezelfde
en kan de beginpost worden aangepast, is wat netter als de andere tracks erook bij staan
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
bam heerlijk! 
Ik vind hem best vet, best harde kick, lekkere vage geluidjes, alleen ik heb het gevoel alsof er een gevolg mist
valt me mee, best erg zelfs, kicks klinken lekker en zit ook aardig tempo in 
Wie had ooit gedacht dat ik een track (anno 2012 wel te verstaan) van Endymion, weliswaar met Nosferatu, vetter zou vinden dan een collab van Ruffneck en Synapse
Toch is het zo 
geef mij dan maar toch liever Ruffneck en Synapse, want ik heb het gevoel dat het nummer van endymion niet helemaal af is, beetje saai, er ontbreekt gewoon een goede climaxSTAN- wrote:Wie had ooit gedacht dat ik een track (anno 2012 wel te verstaan) van Endymion, weliswaar met Nosferatu, vetter zou vinden dan een collab van Ruffneck en SynapseToch is het zo
-
DHardtraxxer
- 153 posts member since 2011
- last seen Nov 2015
Zou "Meagashira - Purified by pain" hier ook op gereleased worden?
Hij is in ieder geval op de nieuwe MOH compilatie gereleased.
Denk dat die samen met Troy op Afterlife terecht gaan komen.DJPartager wrote:Zou "Meagashira - Purified by pain" hier ook op gereleased worden?
Ja hij heeft wel iets, iets zegt me dat 'ie het vooral live heel lekker gaat doen!
Mandy en Hardcore? What is this? 
Bitcore is trouwens wel een leuke plaat, maar tot nu toe...moet zeggen dat het totaalplaatje die van de vorige 3 AGOS niet overtreft. Maar misschien komt dat nog.
Bitcore is trouwens wel een leuke plaat, maar tot nu toe...moet zeggen dat het totaalplaatje die van de vorige 3 AGOS niet overtreft. Maar misschien komt dat nog.
Nee inderdaad
Sinds wanneer kom jij hier?
Kan me niet herinneren dat jij ooit positief over hardcore was, en dan ook nog bij een release als deze 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Bitcore is wel lekker 
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
mwuah denk iets vaker horen