Active topics in Hardcore

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
VA - Brutale (BRU001)

Label: Brutale Music
WEB release: 26/11/2014

Tracks:
01. Brutale - Brutale
02. Unexist - I Can't Escape My Mind
03. The Sickest Squad - Go Fuck Urself
04. Meccano Twins - The Taste of Blood

Samples:

Bron:
Brutale Music
Last edited by pim0412 on 26 Nov 2014 19:27, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Hadden ze hier niet weer gewoon DT6 voor uit de kast kunnen trekken...?
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026

Hardtraxx Veteran
Steffnov wrote:Hadden ze hier niet weer gewoon DT6 voor uit de kast kunnen trekken...?
Tsja. Ik denk dat ze een naam wilden voor hun sublabel wat de muziek wat beter illustreerde, en Brutale is natuurlijk een stuk duidelijker dan DT6. Daarbij was DT6 toch wel het label dat exclusief Unexist releases heeft gedaan in het verleden. Denk ook niet dat ze een 3 jaar oud sublabel wilden reviven, dan maar met iets 'nieuws' komen, al is dat het niet helemaal natuurlijk.

En wat is die 'Brutale' alias precies? Moet ik daar een soort Enzyme X idee bij hebben? Dat is dan wel weer leuk :)
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Maak alsjeblieft niet de vergelijking met Enzyme X, want dit soort Hardcore mag niet in de schaduw staan van dat label. Wat een aggenebbus zooi is dit zeg. Bah.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
pim0412 wrote:En wat is die 'Brutale' alias precies? Moet ik daar een soort Enzyme X idee bij hebben? Dat is dan wel weer leuk :)
Denk eerder een samenwerking van alle 3 de acts
Hardtraxx Veteran
dave wrote:Maak alsjeblieft niet de vergelijking met Enzyme X, want dit soort Hardcore mag niet in de schaduw staan van dat label. Wat een aggenebbus zooi is dit zeg. Bah.
Mocht het nog niet duidelijk zijn geweest, ik had het niet over de producties zelf, maar op de mogelijkheid dat Unexist/TSS/M2 een track zouden kunnen uitbrengen onder het Brutale alias, net zoals bepaalde producers van Enzyme soms platen onder het Enzyme X alias uitbrengen.
Steffnov wrote:Denk eerder een samenwerking van alle 3 de acts
Dacht dit voornamelijk omdat ik Unexist en M2 niet snel zag samenwerken met TSS. :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Steffnov wrote:Hadden ze hier niet weer gewoon DT6 voor uit de kast kunnen trekken...?
Marketing-technisch veel aantrekkelijker om met zoiets gewoon een nieuw label te beginnen.

Zou bij het beluisteren van Brutale ook zeggen dat het een samenwerking van alle 3 is, je kan van alle 3 wat invloeden terug horen ;)
Hardtraxxer
702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
Hopen dat ze er ook een live-act aan vastknopen :)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Om het over de nummers te hebben.

Ze zijn allemaal best wel leuk, alleen niet speciaal.
Brutale is wel vet. Maar niet speciaal ofzo.
Unexist - I Can't Escape My Mind pakt wel een beetje zijn oude stijl wat opzich wel vet is.
The Taste Of Blood is een vette M2 plaat. Kick doet me alleen niet zo veel.
TSS.. tja wat die op Traxtorm doen.
R
Hardtraxxer
744 posts member since 2011
last seen Aug 2021
Plaat van Unexist springt er voor mij bovenuit.

Vind het jammer dat M2 mee gaat met TSS en Unexist, vind die platen en het tempo wat M2 vroeger maakte vele malen dikker. Die sfeer en melodieen die hij in die platen bracht zijn geniaal!