Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 16:21 
 
Hardtraxxer

20 Years of Neophyte Records (NEO220)

Label: Neophyte Records
WEB release: 08/11/2019

Tracks:
Various Artists - 20 Years Of Neophyte Records Mash Up
Masters Of Ceremony - A Way Of Life (INVADE Remix)
Restrained & Neophyte - Bounce 2 Diz (Relianze Remix)

Samples:




Bron: Youtube

SPOTIFY: https://neorec.lnk.to/20YRSOFNR

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 16:23 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Over two decades ago, our imprint came together to form a statement for Hardcore dominance. Countless souls were assimilated by the undeniable power of our sound in the following years, expanding our decree like never before. With over 500 released songs to date, we now celebrate our biggest victory yet: 20 years of Neophyte Records!

To commemorate this landmark achievement, a monumental 20 Years of Neophyte Records Mash-Up has been carefully crafted to deliver a high-octane boost of energy straight into your veins, featuring elements of countless classic Neophyte Records tracks. But that’s not all: we are also proud to release the remixes of two extremely talented upcoming Hardcore producers. In the left corner, bringing a mixture of modern-day Hardcore with a millenium-style vibe to it, it’s INVADE with his remix of Masters of Ceremony’s “A Way Of Life”! And in the right corner, we got the high-speed furiosity of Relianze who made cunningly creative remix of Restrained’s & Neophyte’s collab “Bounce 2 Diz”!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 16:25 
 
Hardtraxxer

:love: :love: Super dik om de remix contest te winnen en mijn eerste officiële release op zo'n groot label te kunnen doen! Ik hoor graag jullie mening en feedback op mijn track 'Masters Of Ceremony - A Way Of Life (INVADE Remix)'!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 16:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mocht je zelf kiezen welke plaat je mocht remixen? A Way Of Life heeft al zo veel remixen namelijk :P

Vette kick over het geheel. De tweede mid, die kick, ben ik zelf minder fan van als hij er in komt door die resonantie over de punch. De synthesizer vind ik persoonlijk wat dunnetjes, hadden imo wel wat meer lagen bij gemogen. Vind het origineel er niet heel veel in terugkomen op de melodie en de vocal na, wat eigenlijk wel goed is gezien de andere twee remixen dat wel doen. Melodie is ook prima gedaan.

Zeker een geslaagde remix. Zou zelf de synthesizers nog wat dikker maken of er wat meer lagen onder doen zodat het wat voller klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 16:51 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Mocht je zelf kiezen welke plaat je mocht remixen? A Way Of Life heeft al zo veel remixen namelijk :P

Vette kick over het geheel. De tweede mid, die kick, ben ik zelf minder fan van als hij er in komt door die resonantie over de punch. De synthesizer vind ik persoonlijk wat dunnetjes, hadden imo wel wat meer lagen bij gemogen. Vind het origineel er niet heel veel in terugkomen op de melodie en de vocal na, wat eigenlijk wel goed is gezien de andere twee remixen dat wel doen. Melodie is ook prima gedaan.

Zeker een geslaagde remix. Zou zelf de synthesizers nog wat dikker maken of er wat meer lagen onder doen zodat het wat voller klinkt.


Thanks!! Ja ik kon kiezen uit de 3 tracks:

Restrained & Neophyte - Bounce 2 Diz
Neophyte - D.R.U.G.S.
Masters Of Ceremony - A Way Of Life

Ik heb voor A Way Of Life gekozen omdat die tekst e.d. het beste past bij een melodische remix. Imo vroeg die melodie ook gewoon om een uitbreiding. Bounce 2 Diz is een nieuwere plaat, die zou ik toch qua productie niet kunnen verbeteren en ik heb geen ook zin om aan mn ouders te vertellen dat ik een plaat heb die D.R.U.G.S. heet haha.

Maar thanks voor je feedback! Die resonante punch in de mid is toch wel iets nieuws wat ik vet vind. Dikkere leads ga ik voor zorgen bij de volgende plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

Had ook al gereageerd in genietmomentjes, inderdaad dikke remix man! Ben vooral van de hardstyle maar dit soort HC is echt dikke prima imo. :D

Citaat:
en ik heb geen ook zin om aan mn ouders te vertellen dat ik een plaat heb die D.R.U.G.S. heet haha.


:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 00:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben ook geen hele grote HC fan, maar dit is echt heel vet man!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 00:42 
 
Hardtraxxer

Thanks!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind de track tussen Hardcore en happy Hardcore inzitten ,. Het eerste gedeelte vind ik Hardcore waar daarna (na de break) het over gaat in Happy Hardcore. De melodie had van mij wel wat spannender gemogen. Ik denk dat als je de melodie 'origineel' had gehouden. de track vetter zou zijn geweest.
Maar hee :thumbup: ….De potentie is er en ik doe het je niet na. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 19:01 
 
Hardtraxxer

dave schreef:
Ik vind de track tussen Hardcore en happy Hardcore inzitten ,. Het eerste gedeelte vind ik Hardcore waar daarna (na de break) het over gaat in Happy Hardcore. De melodie had van mij wel wat spannender gemogen. Ik denk dat als je de melodie 'origineel' had gehouden. de track vetter zou zijn geweest.
Maar hee :thumbup: ….De potentie is er en ik doe het je niet na. :P


De melodie was echt de reden dat ze hem gekozen hadden! Verder haat ik happy hardcore en alles wat het veroorzaakt heeft dus dat is zeker niet de bedoeling.... Maar thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 16:08 
 
Hardtraxxer

Relianze remix toegevoegd! Hele goeie remix imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 16:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Happy Frenchcore (lees happy Hardcore)
Waar de van NVADE nog best goed te pruimen is, slaat dit nergens op. Label onwaardig!

rikraben schreef:
dave schreef:
Ik vind de track tussen Hardcore en happy Hardcore inzitten ,. Het eerste gedeelte vind ik Hardcore waar daarna (na de break) het over gaat in Happy Hardcore. De melodie had van mij wel wat spannender gemogen. Ik denk dat als je de melodie 'origineel' had gehouden. de track vetter zou zijn geweest.
Maar hee :thumbup: ….De potentie is er en ik doe het je niet na. :P


De melodie was echt de reden dat ze hem gekozen hadden! Verder haat ik happy hardcore en alles wat het veroorzaakt heeft dus dat is zeker niet de bedoeling.... Maar thanks!


Zal je label baas niet zo blij mee zijn met deze uitspraak, die heeft zelf genoeg 'Happy' uit gebracht in die tijd :oh: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 13:03 
 
Hardtraxxer

Ik dacht dat Neophyte e.d. helemaal tegen happy waren juist
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dave schreef:
Happy Frenchcore (lees happy Hardcore)
Waar de van NVADE nog best goed te pruimen is, slaat dit nergens op. Label onwaardig!

rikraben schreef:
dave schreef:
Ik vind de track tussen Hardcore en happy Hardcore inzitten ,. Het eerste gedeelte vind ik Hardcore waar daarna (na de break) het over gaat in Happy Hardcore. De melodie had van mij wel wat spannender gemogen. Ik denk dat als je de melodie 'origineel' had gehouden. de track vetter zou zijn geweest.
Maar hee :thumbup: ….De potentie is er en ik doe het je niet na. :P


De melodie was echt de reden dat ze hem gekozen hadden! Verder haat ik happy hardcore en alles wat het veroorzaakt heeft dus dat is zeker niet de bedoeling.... Maar thanks!


Zal je label baas niet zo blij mee zijn met deze uitspraak, die heeft zelf genoeg 'Happy' uit gebracht in die tijd :oh: :list:



xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rikraben schreef:
Ik dacht dat Neophyte e.d. helemaal tegen happy waren juist


Om een voorbeeld te noemen. Paul Elstak - life is like a dance (Bodylotion Remix)
Bodylotion - Always Hardcore
Bodylotion - Het Bananenlied

Bodylotion=Neophtye
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 23:20 
 
Hardtraxxer

dave schreef:
Bodylotion - Always Hardcore


Ik vind van die 3 alleen deze (en dan ook echt alleen de radio edit) echt commercieel/happy maar alsnog niet zo kinderachtig enzo als andere happy hardcore.

Verder hebben ze ook duidelijk laten merken dat ze happy hardcore kut vinden met platen zoals Happy Is Voor Hobo's
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 00:19 
 
Hardtraxxer

rikraben schreef:

Tracks:
Various Artists - 20 Years Of Neophyte Records Mash Up


:P Ik was eigenlijk van plan om een pack van 3 mashups te maken, 2 mashups zijn nog niet af, ik worstelde te lang met een andere mashup, ze staan nog wel op mijn planning om af te maken, maarja wanneer??? :innocent: :D. Dus was voor mij een verrassing toen ze deze ineens uitbrachten samen met de 2 contest winnaars ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 00:21 
 
Hardtraxxer

Nogmaals props Rikraben met de remix :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 00:40 
 
Hardtraxxer

Jehuty schreef:
Nogmaals props Rikraben met de remix :thumbup:


Thanks!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterke remix hoor Rikraben, het origineel in ere gehouden en een goede 2019 twist aan gegeven.

Vind de mash up ook vet gedaan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 15:47 
 
Hardtraxxer

_theon_ schreef:
Sterke remix hoor Rikraben, het origineel in ere gehouden en een goede 2019 twist aan gegeven.

Vind de mash up ook vet gedaan. :thumbup:


Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 14:41 
 
Hardtraxxer

Vanaf vandaag op spotify!
Forumoverzicht » Releases » Hardcore