Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unexist - Power of Underground EP (TRAX0120)

LABEL: Traxtorm Records
WEB RELEASE: 04/02/2014

TRACKS:
1) Unexist - Power of Underground
2) Unexist & Tieum - Hands around my neck
3) Unexist - Fistortion (Bartoch rmx)

SAMPLES:






BRON:
http://sonicsolution.it/music/598/unexi ... nderground
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mmmmm...Volgens mij moet Traxtorm 43 nog uit komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 21:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Power Of Underground is zeer lekker, vooral de kick. Zou lekkerder zijn als het BPM wat hoger lag, maar dat kan je natuurlijk ook zelf doen :D

Hand Around My Neck heeft daar in tegen weer een mindere kick imo. Maar de vocalen en screeches zijn dan wel weer vet.

De Bartoch remix is opzich wel lachen. Alleen een beetje eentonig. De kick vind ik op sommige stukken ook niet lekker uit de verf komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 23:13 
 

Drie heren die het helemaal kwijt zijn tegenwoordig. Ik zat net een Unexist set te luisteren uit 2005 @ Q-Base. Dat is pas hardcore. Dit is slappe rommel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 21:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Power Of Underground is vet, alleen climax melodie vind ik niet lekker uit de verf komen. Lagere BPM is juist vet, geeft de kick extra kracht mee.

Die andere 2 zijn wel oké maar verre van bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 21:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unexist scheer ik over het zelfde kammetje als Tieum, boeit mee ook helemaal niet. Wat een rotzooi,,,, dit kan ik ook niet serieus nemen. Altijd maar alleen snoeihard willen zijn zonder dat het subtiel of met een bepaalde sfeer is. En dan samen nog een collab....het moet niet gekker worden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 22:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dave schreef:
Unexist scheer ik over het zelfde kammetje als Tieum, boeit mee ook helemaal niet. Wat een rotzooi,,,, dit kan ik ook niet serieus nemen. Altijd maar alleen snoeihard willen zijn zonder dat het subtiel of met een bepaalde sfeer is. En dan samen nog een collab....het moet niet gekker worden :/


Wat een wereldramp inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 23:07 
 

Unexist was redelijk lomp, nu is het lieve, aardige en softe meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 00:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Unexist was redelijk lomp, nu is het lieve, aardige en softe meuk.

Begin je ook al My Little Pony te kijken ofzo :P

Vind Power Of The Underground nog aardig hard gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 15:08 
 
Hardtraxx Addict

Ben 't wel eens met Nera hoor, ook al is het wel overdreven dat het nu lieve, aardige meuk is. Alsnog harder dan de meeste mainstream hardcore (ik vind die shit van F.Noize, Andy the Core niet echt hard, alleen snel). Maar het haalt het lang niet bij de oude nummers van Unexist zoals deze:

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 15:54 
 

Eens met Strep, maar Andy The Core heeft ook wel een paar stevige nummers maar die gaat nu mee in die uptempo hype. Dat vind ik eigenlijk ook totaal niet hard.
Dit is bijvoorbeeld wel een aardige plaat, ook al is die synth een beetje standaard:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 20:35 
 
Hardtraxxer

Het is niet wat het geweest is, en ik ga zeker niet zeggen dat dit heel goed is, maar voor mij is het wel degelijk nog steeds een stuk beter en harder dan de meeste/rest van de mainstream. En de niet superoude tracks zoals bodybag gaan ook nog gewoon lekker hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 09:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opzich niets mis met deze tracks. Ik vindt Unexist wat betreft de mainstream hardcore sws nog altijd lekker hard gaan. Vooral Power of Underground is lekker.

Kijk wel uit naar de release. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 17:02 
 
Hardtraxx Addict

PsychoWynd schreef:
Opzich niets mis met deze tracks. Ik vindt Unexist wat betreft de mainstream hardcore sws nog altijd lekker hard hard gaan. Vooral Power of Underground is lekker.

Kijk wel uit naar de release. :thumbup:

Dit dus! Dikke release hoor!
Forumoverzicht » Releases » Hardcore