Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 14:28 
 

Undercore - Legend (T3RDM0212)

Label: The Third Movement
WEB release: 03/10/2013

Tracks:
01. Legend


Samples:



Bron: Facebook The Third Movement
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 14:28 
 

Legend: Heerlijke track zeg. Fris geluid met goede kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 14:40 
 

De andere track heet Looking For A Way: Doet me niets, veel te standaard en te commercieel. Jammer dat Third Movement nu ook al commercieel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Jammer dat Third Movement nu ook al commercieel is.

Wel heel erg kort door de bocht, vind je niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 15:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
De andere track heet Looking For A Way: Doet me niets, veel te standaard en te commercieel. Jammer dat Third Movement nu ook al commercieel is.


Hoe zijn The DJ Producer, Promo, D-Passion, The Empire, Void Settler, Ruffryder, The Wishmaster, N-Vitral, Rude Awakening, AK-Industry, Igneon System, Peaky Pounder en Frame Of Mind commericieel? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 15:46 
 

STAN- schreef:
Wel heel erg kort door de bocht, vind je niet?

Mee eens, want er komt ook nog 'echte' hardcore vanaf. Maar ik vind het jammer dat Promo dit soort artiesten een kans geeft en de ondergang van de hardcore ook steunt. Zo speelt hij die Nooit meer slapen remix van Neophyte en steunt hij Meccano Twins, die er ook niets meer van bakken. Vind ik wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 15:48 
 

Broken Balance schreef:
Hoe zijn The DJ Producer, Promo, D-Passion, The Empire, Void Settler, Ruffryder, The Wishmaster, N-Vitral, Rude Awakening, AK-Industry, Igneon System, Peaky Pounder en Frame Of Mind commericieel? :lol:

The Wishmaster draait die Traxtorm troep die de laatste tijd uitkomt, dat vind ik nogal commercieel.

N-Vitral is ook commerciƫler geworden maar draait wel goede mainstream in zijn sets. Street Fighter bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nerazzurro93 schreef:
De andere track heet Looking For A Way: Doet me niets, veel te standaard en te commercieel. Jammer dat Third Movement nu ook al commercieel is.


Hoe zijn The DJ Producer, Promo, D-Passion, The Empire, Void Settler, Ruffryder, The Wishmaster, N-Vitral, Rude Awakening, AK-Industry, Igneon System, Peaky Pounder en Frame Of Mind commericieel? :lol:


Je vergeet 1 van de beste van het stel; Mindustries, Hoe kan je die nou vergeten? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Deathmachine, wat een noob zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 00:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
En Deathmachine, wat een noob zeg.


Deathmachine interesseert me niet.
En Mindustries was ik ff vergeten inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 10:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
STAN- schreef:
Wel heel erg kort door de bocht, vind je niet?

Mee eens, want er komt ook nog 'echte' hardcore vanaf. Maar ik vind het jammer dat Promo dit soort artiesten een kans geeft en de ondergang van de hardcore ook steunt. Zo speelt hij die Nooit meer slapen remix van Neophyte en steunt hij Meccano Twins, die er ook niets meer van bakken. Vind ik wel jammer.

Third Movement is al sinds de oprichting een mega divers label waar ook genoeg mainstream op uit is gekomen (denk aan alle Korsakoff releases tot 2004 en heel veel oude Promo files/types) en Promo is een van de meest diverse DJ's/Producers die er rondloopt, die altijd heel veel verschillende dingen in zijn sets draait.

Alsjeblieft kap nou een keer met die debiele opmerkingen van je die kant nog wal raken. 1 release op TTM die wat meer mainstream is dan normaal en het label doet mee aan de ondergang van de hardcore. Je kraamt echt enorme onzin uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 11:50 
 

Ja maar dawasiknie, het gaat mij meer om de hardcore van nu en niet van vroeger, want dat zit wel goed. Ik maak me gewoon druk om de toekomst van 'mainstream' (ik haat dat woord) hardcore, omdat ik vind dat het niet mag verdwijnen want ik houd daarvan. En als je op dit moment nagaat wie nu nog echt goede mainstream hardcore maakt zoals vroeger, dan kom ik niet heel ver. Het klinkt allemaal zo nep, gewoon omdat het allemaal maar toegankelijk moet zijn om een zo groot mogelijk publiek aan te spreken.

Ik vind dat je daarom heel erg kritisch moet zijn en dit soort tracks niet moet goedkeuren, want het gaat echt de verkeerde kant uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 11:04 
 
Hardtraxx Newbie

Jezus legend! wat een zieke plaat! heerlijke kicks!
Forumoverzicht » Releases » Hardcore