Active topics in Hardcore

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
N
Undercore - Legend (T3RDM0212)

Label: The Third Movement
WEB release: 03/10/2013

Tracks:
01. Legend

Samples:

Bron: Facebook The Third Movement
Last edited by Nerazzurro93 on 30 Sep 2013 14:39, edited 1 time in total.
N
Legend: Heerlijke track zeg. Fris geluid met goede kicks.
N
De andere track heet Looking For A Way: Doet me niets, veel te standaard en te commercieel. Jammer dat Third Movement nu ook al commercieel is.
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Nerazzurro93 wrote:Jammer dat Third Movement nu ook al commercieel is.
Wel heel erg kort door de bocht, vind je niet?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Nerazzurro93 wrote:De andere track heet Looking For A Way: Doet me niets, veel te standaard en te commercieel. Jammer dat Third Movement nu ook al commercieel is.
Hoe zijn The DJ Producer, Promo, D-Passion, The Empire, Void Settler, Ruffryder, The Wishmaster, N-Vitral, Rude Awakening, AK-Industry, Igneon System, Peaky Pounder en Frame Of Mind commericieel? :lol:
N
STAN- wrote:Wel heel erg kort door de bocht, vind je niet?
Mee eens, want er komt ook nog 'echte' hardcore vanaf. Maar ik vind het jammer dat Promo dit soort artiesten een kans geeft en de ondergang van de hardcore ook steunt. Zo speelt hij die Nooit meer slapen remix van Neophyte en steunt hij Meccano Twins, die er ook niets meer van bakken. Vind ik wel jammer.
N
Broken Balance wrote:Hoe zijn The DJ Producer, Promo, D-Passion, The Empire, Void Settler, Ruffryder, The Wishmaster, N-Vitral, Rude Awakening, AK-Industry, Igneon System, Peaky Pounder en Frame Of Mind commericieel? :lol:
The Wishmaster draait die Traxtorm troep die de laatste tijd uitkomt, dat vind ik nogal commercieel.

N-Vitral is ook commerciëler geworden maar draait wel goede mainstream in zijn sets. Street Fighter bijvoorbeeld.
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Broken Balance wrote:
Nerazzurro93 wrote:De andere track heet Looking For A Way: Doet me niets, veel te standaard en te commercieel. Jammer dat Third Movement nu ook al commercieel is.
Hoe zijn The DJ Producer, Promo, D-Passion, The Empire, Void Settler, Ruffryder, The Wishmaster, N-Vitral, Rude Awakening, AK-Industry, Igneon System, Peaky Pounder en Frame Of Mind commericieel? :lol:
Je vergeet 1 van de beste van het stel; Mindustries, Hoe kan je die nou vergeten? ;)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
En Deathmachine, wat een noob zeg.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dakpan wrote:En Deathmachine, wat een noob zeg.
Deathmachine interesseert me niet.
En Mindustries was ik ff vergeten inderdaad :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Nerazzurro93 wrote:
STAN- wrote:Wel heel erg kort door de bocht, vind je niet?
Mee eens, want er komt ook nog 'echte' hardcore vanaf. Maar ik vind het jammer dat Promo dit soort artiesten een kans geeft en de ondergang van de hardcore ook steunt. Zo speelt hij die Nooit meer slapen remix van Neophyte en steunt hij Meccano Twins, die er ook niets meer van bakken. Vind ik wel jammer.
Third Movement is al sinds de oprichting een mega divers label waar ook genoeg mainstream op uit is gekomen (denk aan alle Korsakoff releases tot 2004 en heel veel oude Promo files/types) en Promo is een van de meest diverse DJ's/Producers die er rondloopt, die altijd heel veel verschillende dingen in zijn sets draait.

Alsjeblieft kap nou een keer met die debiele opmerkingen van je die kant nog wal raken. 1 release op TTM die wat meer mainstream is dan normaal en het label doet mee aan de ondergang van de hardcore. Je kraamt echt enorme onzin uit.
N
Ja maar dawasiknie, het gaat mij meer om de hardcore van nu en niet van vroeger, want dat zit wel goed. Ik maak me gewoon druk om de toekomst van 'mainstream' (ik haat dat woord) hardcore, omdat ik vind dat het niet mag verdwijnen want ik houd daarvan. En als je op dit moment nagaat wie nu nog echt goede mainstream hardcore maakt zoals vroeger, dan kom ik niet heel ver. Het klinkt allemaal zo nep, gewoon omdat het allemaal maar toegankelijk moet zijn om een zo groot mogelijk publiek aan te spreken.

Ik vind dat je daarom heel erg kritisch moet zijn en dit soort tracks niet moet goedkeuren, want het gaat echt de verkeerde kant uit.
V
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Jezus legend! wat een zieke plaat! heerlijke kicks!