Active topics in Hardcore

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Triax - Reborn II Conquer (MOHDIGI105)

Label: Masters Of Hardcore
WEB release: 23/03/2015

Tracks:
01. Triax - Out of Line
02. Triax - Reclamation

Samples:

Bron:
https://www.hardtunes.com/albums/triax- ... nquer/3901
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Kicks hebben precies hetzelfde probleem als de Warface kicks (ja ik weet dat het dezelfde producer is)
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Reclamation klinkt wel heel erg als een gepitchte Warface track. Draaide Warface tegen het eind van zijn set ook op Loudness geloof ik. De synth van de Out of Line is ook typisch Warface.
Dat, icm het overmatige gebruik van kickrolls, maken dit eigenlijk volwaardige Warface tracks op 170+ bpm. Heb liever dat ze die soundbanken gescheiden houden, dit gaat nergens over.

Verder vind ik dat beide tracks erg dunne sounds bevatten. Ook de kicks zijn zeer matig, zit totaal geen kracht achter. Dat verbaasd me toch als je dit bijvoorbeeld naast Harvester Of Souls neerlegt.
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Haha dit is gewoon Warface op hoger tempo inderdaad. Vind het wel wat hebben maar daar blijft het ook bij, geen topplaten ofzo
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Magnetron wrote:Kicks hebben precies hetzelfde probleem als de Warface kicks (ja ik weet dat het dezelfde producer is)
Niet toch? Je hebt toch Youri (hardstyle) en iemand anders voor 't hardcore gedeelte (dit dus)?
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
TiMOTHYb wrote:
Magnetron wrote:Kicks hebben precies hetzelfde probleem als de Warface kicks (ja ik weet dat het dezelfde producer is)
Niet toch? Je hebt toch Youri (hardstyle) en iemand anders voor 't hardcore gedeelte (dit dus)?
Zal wel dezelfde soundbank zijn als ik dit zo hoor. Wie die sounds heeft gemaakt laat ik maar even in het midden

Edit: weet niet of ik dit goed begrijp of dat dit een troll is ofzo xd maar Triax was 'vroeger' onderdeel van Warface. Hij is op een gegeven moment met de optredens gestopt maar produceert nog steeds voor Warface, samen met Youri. Eerdere platen van Warface waren zelfs uitsluitend door Triax (Remco-Jan) geproduceerd, tot aan de Schizophrenics/FTP release.
D
Hardtraxxer
105 posts member since 2014
last seen May 2016
joh
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
TiMOTHYb wrote:
Durf het nu ook niet meer met zekerheid te zeggen, meende dat Remco Jan ook veel invloed bij Warface platen had. Mocht dat niet zo zijn, soundbank klinkt hetzelfde en zie hier het probleem :P
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Magnetron wrote:
TiMOTHYb wrote:
Durf het nu ook niet meer met zekerheid te zeggen, meende dat Remco Jan ook veel invloed bij Warface platen had. Mocht dat niet zo zijn, soundbank klinkt hetzelfde en zie hier het probleem :P
Remco-Jan produceert nog steeds voor Warface. Bron hij zelf :thumbup:
J
ik vind out of line wel wat hebben