Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Traxtorm Gangstaz Allied - Hardcore Italia (TRAX0100)

Label: Traxtorm Records
Vinyl release: dd/mm/jjjj
WEB release: 30-07-2012

A1. Traxtorm Gangstaz Allied - Hardcore Italia
B1. Traxtorm Gangstaz Allied - Hardcore Italia (Undogged remix)

Samples:



Bron:
Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind ze beide eigenlijk tegenvallen, het zijn geen slechte platen maar vooral bij e Undogged remix mis ik power en de rauwheid die ik verwacht had
orgineel is eigenlijk gewoon een aardig mainstream plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

de track zijn wel dik op zich, beter als de vorige release. vind het wel jammer dat traxtorm 100 niet een zelfde opzet heeft als rotterdam 100, toch wel bijzonder als je de 100 haalt, hadden ze wel wat meer mee mogen doen als je het mij vraagt.
wat me wel op valt is dat waar de stunned guys mee doen, hoor je van die toch wel de meeste invloeden. klein beetje van art of fighters, maar de rest??
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
de track zijn wel dik op zich, beter als de vorige release. vind het wel jammer dat traxtorm 100 niet een zelfde opzet heeft als rotterdam 100, toch wel bijzonder als je de 100 haalt, hadden ze wel wat meer mee mogen doen als je het mij vraagt.
wat me wel op valt is dat waar de stunned guys mee doen, hoor je van die toch wel de meeste invloeden. klein beetje van art of fighters, maar de rest??

1e is van the stunned guys & aof
2e van mad dog en unexist, lijkt me vrij logisch :huh:

Ik vind de kick nog niet zo heel veel aan van de 1e, hoop dat dat veranderd, melodie is wel tering lekker! :drool:
De 2e is fucking lekker! (L)
Heerlijk uptempo mainstream, daar hou ik van :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

orgineel heeft een amnesys kick en een Stunned guys sound.. vind er geen fuck aan.
remix vind ik nog wel gaan maar alsnog niet wat echt pakkend
ik had gehoopt op iets beters voor de 100ste release maar blijkbaar is dat niet het geval.. erg jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
orgineel heeft een amnesys kick en een Stunned guys sound.. vind er geen fuck aan.
remix vind ik nog wel gaan maar alsnog niet wat echt pakkend
ik had gehoopt op iets beters voor de 100ste release maar blijkbaar is dat niet het geval.. erg jammer :(

Een Amnesys kick? hij heeft niet eens meegedaan aan de track :/
En ik vind het ook niet bepaald Amnesys hoor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 10:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer van die pauper-vocals, want verder zijn het 2 hele vette tracks. Origineel is lekkere mainstream en in de Undogged-mix komen de mooie kanten Unexist en Mad Dog heel duidelijk naar voren. Heerlijk energiek plaatje!

Maar Traxtorm moet wel snel dood met hun release-data...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Forbidden Phobia schreef:
orgineel heeft een amnesys kick en een Stunned guys sound.. vind er geen fuck aan.
remix vind ik nog wel gaan maar alsnog niet wat echt pakkend
ik had gehoopt op iets beters voor de 100ste release maar blijkbaar is dat niet het geval.. erg jammer :(

Een Amnesys kick? hij heeft niet eens meegedaan aan de track :/
En ik vind het ook niet bepaald Amnesys hoor >.<

ik weet dat amnesys niet mee heeft gewerkt maar vind de kick heel erg op die van Destroy D Elements lijken! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:48 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Jammer van die pauper-vocals, want verder zijn het 2 hele vette tracks. Origineel is lekkere mainstream en in de Undogged-mix komen de mooie kanten Unexist en Mad Dog heel duidelijk naar voren. Heerlijk energiek plaatje!

Maar Traxtorm moet wel snel dood met hun release-data...

Kanten van Unexist en Mad Dog naar voren? Vind ik juist niet. Die kick is veel te zwak, niet wat je van een ieder zou verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 18:14 
 
Hardtraxx Addict

OUT NOW: http://www.hardtunes.com/albums/traxtor ... talia/1378
Forumoverzicht » Releases » Hardcore