Active topics in Hardcore

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Tommyknocker - Winners #TiH / Nobody Stopping This (TRAX0145)

Label: Traxtorm Records
WEB release: 30/07/2015

Tracks:
1. Tommyknocker - Winners #TiH
2. Tommyknocker - Nobody Stopping This

Samples:

Bron: Traxtorm
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Winners is nog wel leuk.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Bij winners was de mid nog wel leuk, maar jezus want een random melodie. Nobody stopping this vind ik echt een sfeerloos nummer, geen boeiende elementen en het stuk van 1:30 is precies hetzelfde als het gedeelte na 2:40 dus lekker creatief :/
D
Hardtraxxer
105 posts member since 2014
last seen May 2016
Ik vraag me af wat er met traxtorm is gebeurd de afgelopen jaren. Alleen AoF en advanced dealer willen nog wel eens met wat leuks komen. De rest is echt om te huilen.
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
duizendpoot wrote:Ik vraag me af wat er met traxtorm is gebeurd de afgelopen jaren. Alleen AoF en advanced dealer willen nog wel eens met wat leuks komen. De rest is echt om te huilen.
Alleen de eerste zin had voldoende geweest. AOF maakt al een paar jaar geen goed spul meer en laten we het maar niet hebben over Advanced Dealer...
Last edited by dave on 06 Aug 2015 17:32, edited 1 time in total.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Die laatste AoF plaat vind ik wel behoorlijk goed. En de TiH collab met Nosferatu is ook goed te doen.

Deze twee platen zijn behoorlijk meh echter.
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Broken Balance wrote:Die laatste AoF plaat vind ik wel behoorlijk goed. En de TiH collab met Nosferatu is ook goed te doen.

Deze twee platen zijn behoorlijk meh echter.

Mwa...wat je bedoelt is nog niet te vergelijken met het spul van een aantal jaar geleden helaas.
Deze release van Tommyknocker al helemaal niet. :/
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dat is zo, maar als ik alles ga vergelijken met de gouden platen van toen dan heb ik ook zo'n somber leven. Ik kijk liever naar de track op zichzelf.
D
Hardtraxxer
105 posts member since 2014
last seen May 2016
Oke je hebt gelijk. Laatste release van Advanced dealer die ik tof vond, is van een jaar geleden. Ik dacht dat dit recenter was. Verder vind ik dat anthem van AoF en die plaat met nosferatu ook heel dik. hopelijk houden ze dit een beetje vast.