Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tieum - Fuck Ur Own Face (NEO105)

Label: neophyte Records

WEB release: 27/11/2014

Tracks:
01. Tieum - Fuck Ur Own Face
02. Tieum & Axl - Spider
03. Tieum & DJ Icha - Bleed and Suffer
04. Tieum - Lock Me Down ‪#‎TiH‬

Samples:





Bron: Neophyte Records FB

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Al 7 jaar de zelfde kicks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 19:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dave schreef:
Al 7 jaar de zelfde kicks :(

In grote lijnen wel ja.
Maar hij mag dat doen, want zijn kicks zijn zoooo lekker :love:

Locked Me Down is helaas nogal saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
dave schreef:
Al 7 jaar de zelfde kicks :(

In grote lijnen wel ja.
Maar hij mag dat doen, want zijn kicks zijn zoooo lekker :love:

Locked Me Down is helaas nogal saai.


ik ben het al een tijdje zat, Tieum heeft me ook nooit echt kunnen bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 21:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kan ik me wat bij voorstellen want het is vrij monotoon en best wel 'recht toe recht aan'.
Hij is echter wel de enige uptempo DJ/producer die mij ligt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 13:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fuck Ur Own Face is heerlijk :)

De rest van de platen zijn ook wel vet.
Alleen Bleed And Suffer klinkt meer als een Angerfist plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker




Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ze allemaal wel dik hoor!
Kan iemand me even in het kort uitleggen wat die #TiH shit inhoud?? heb ooit een album(?) gratis gedownload en er zaten toch wel een aantal dikke nummers tussen. nou heb ik hier en op pf best wel vaak gezeik over die this is hardcore gelezen, maar heb precies geen idee wat het inhoud.
iemand? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Vind ze allemaal wel dik hoor!
Kan iemand me even in het kort uitleggen wat die #TiH shit inhoud?? heb ooit een album(?) gratis gedownload en er zaten toch wel een aantal dikke nummers tussen. nou heb ik hier en op pf best wel vaak gezeik over die this is hardcore gelezen, maar heb precies geen idee wat het inhoud.
iemand? :P

This Is Hardcore is een samenwerking tussen Traxtorm en Neophyte Records. In 2012 kwam er een gratis album (met radio edits) uit en een tijdje terug kwam een tweede hiervan. Enige probleem is dat met de komst van dit concept, de kwaliteit van beide labels er alles behalve op vooruit is gegaan. Of dat aan TIH ligt weet je natuurlijk niet, maar veel artiesten zijn er hard op achteruit gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 22:25 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
yowan schreef:
Vind ze allemaal wel dik hoor!
Kan iemand me even in het kort uitleggen wat die #TiH shit inhoud?? heb ooit een album(?) gratis gedownload en er zaten toch wel een aantal dikke nummers tussen. nou heb ik hier en op pf best wel vaak gezeik over die this is hardcore gelezen, maar heb precies geen idee wat het inhoud.
iemand? :P

This Is Hardcore is een samenwerking tussen Traxtorm en Neophyte Records. In 2012 kwam er een gratis album (met radio edits) uit en een tijdje terug kwam een tweede hiervan. Enige probleem is dat met de komst van dit concept, de kwaliteit van beide labels er alles behalve op vooruit is gegaan. Of dat aan TIH ligt weet je natuurlijk niet, maar veel artiesten zijn er hard op achteruit gegaan


Jaa en zeker geen onbelangrijk punt is dat het een stuk softer is dan normale mainstream hardcore, waardoor het tussen de hs en de hc in gaat hangen lijkt wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Steffnov schreef:
yowan schreef:
Vind ze allemaal wel dik hoor!
Kan iemand me even in het kort uitleggen wat die #TiH shit inhoud?? heb ooit een album(?) gratis gedownload en er zaten toch wel een aantal dikke nummers tussen. nou heb ik hier en op pf best wel vaak gezeik over die this is hardcore gelezen, maar heb precies geen idee wat het inhoud.
iemand? :P

This Is Hardcore is een samenwerking tussen Traxtorm en Neophyte Records. In 2012 kwam er een gratis album (met radio edits) uit en een tijdje terug kwam een tweede hiervan. Enige probleem is dat met de komst van dit concept, de kwaliteit van beide labels er alles behalve op vooruit is gegaan. Of dat aan TIH ligt weet je natuurlijk niet, maar veel artiesten zijn er hard op achteruit gegaan


Jaa en zeker geen onbelangrijk punt is dat het een stuk softer is dan normale mainstream hardcore, waardoor het tussen de hs en de hc in gaat hangen lijkt wel.



Dat softe omdat ze hiermee een breder publiek proberen te bereiken, dus meer inkomsten. Dit gaat ten koste van de echte hardcore fans. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 23:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dave schreef:


Dat softe omdat ze hiermee het raw-hardstyle publiek proberen te bereiken, dus meer inkomsten. Dit gaat ten koste van de echte hardcore fans. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 08:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat zei ik niet Dennis.
En volgens mij bereik je dan ook een breder publiek ;)

Als die TIH meuk op raw-hardstyle moet lijken dan heb ik medelijden met de raw-hardstyle fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 17:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja het ligt er het dichtste bij, anti's e.d.
Natuurlijk ben ik het eens over het bredere publiek, maar volgensmij richten ze zich het meeste op die groep, omdat ze daar het dichtste bij liggen, en dat toevallig ook de huidige trend in de hardstyle is.

Kijk maar naar AoF en Endymion. Die gaan langzamer hand steeds dichter bij de "raw" zitten. Hardstyle tempo en meer elementen van raw en collabs met raw artiesten die meer naar de hardstyle kant neigen.

Dus ik zou wel denken dat ze hun als eerste opzoeken.

Maar dit was bij de eerste TiH nog niet zo erg geloof ik. Toen had je alleen maar The Purest nog. Bij het 2e album gingen ze los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Tja het ligt er het dichtste bij, anti's e.d.
Natuurlijk ben ik het eens over het bredere publiek, maar volgensmij richten ze zich het meeste op die groep, omdat ze daar het dichtste bij liggen, en dat toevallig ook de huidige trend in de hardstyle is.

Kijk maar naar AoF en Endymion. Die gaan langzamer hand steeds dichter bij de "raw" zitten. Hardstyle tempo en meer elementen van raw en collabs met raw artiesten die meer naar de hardstyle kant neigen.

Dus ik zou wel denken dat ze hun als eerste opzoeken.

Maar dit was bij de eerste TiH nog niet zo erg geloof ik. Toen had je alleen maar The Purest nog. Bij het 2e album gingen ze los.


Mijn punt is eigenlijk dat Raw hardstyle wat mij betreft nog beter klinkt als Endymion of AOF. Dan denk ik aan The Machine of zo iets , dus ik zou ze zeker niet als eerste opzoeken. En daar komt bij dat ik eigenlijk 'vroeger' Raw hardcore van hun gewend was maar nu gewoon in mijn ogen gewoon Hardstyle maken. Teleurstelling alom. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 11:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

In ieder geval stevige kicks :D maar lijkt allemaal wel erg veel op elkaar
Forumoverzicht » Releases » Hardcore