Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Wat een bruutte track! :bomb: :drool:
D
hardcoresjors wrote:Wat een bruutte track! :bomb: :drool:
vind je? is ook je mening maar had toch echt meer verwacht en volgens mij heeft tommyknocker hier erg weinig invloed op gehad.. had zo een solo plaat kunnen zijn!
The Viper moet toch iets meer zijn best gaan doen wil het mij bekoren!
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
DarkestSymphony wrote:
hardcoresjors wrote:Wat een bruutte track! :bomb: :drool:
vind je? is ook je mening maar had toch echt meer verwacht en volgens mij heeft tommyknocker hier erg weinig invloed op gehad.. had zo een solo plaat kunnen zijn!
The Viper moet toch iets meer zijn best gaan doen wil het mij bekoren!
ik vind hem wel goed, nu moet hij nog blijven hangen! :thumbup:
P
Artiest
40 posts member since 2011
last seen Jul 2019
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
die met Tha Playah en Neophyte & Miss Twilight zijn erg lekker :drool: ...voor de rest niet heel veel bijzonders eigenlijk. de plaat met tommyknocker valt tegen en die smile remix is dan nog vet.
had toch wel wat meer verwacht van dit album :/
D
had me verwachtingen al niet zo hoog liggen voor dit album! en idd het valt heel erg mee hoe vet dit album is imo ! ;)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
Van de nog niet gehoorde tracks:
Highest Ace: Totaal geen verwachtingen voor gehad vanwege het laatste werk van EA, maar hij valt me nog wel mee. Geen topper (vooral door de slappe kicks), maar luistert wel lekker weg.

Fearless: Beter dan Highest Ace, best wel een leuk plaatje dit eigenlijk. Maar waar zijn de Tha Playah invloeden...

Sacred Fire: Nog een "wel leuk" plaatje, kicks zijn wederom aan de slappe kant maar niet storend deze keer.

Your Smile: Hele, hele standaard "remix" dit...het is dit het origineel een lekker feestplaatje is, anders ging dit helemaal nergens over

Fightwar: Perfecte afsluiter van dit album...beste track voor zover ik kan oordelen, maar het is nog steeds niet...zoals het hoort te zijn.

Oordeel: er zijn eigenlijk maar 2 woorden die blijven hangen na het luisteren van de previews, namelijk : "wel" en "leuk". Weinig bijzonders helaas, maar het luistert "wel leuk" weg. Zal het vast goed gaan doen bij het grote publiek, maar ja...En het gaat me er helemaal niet om The Viper af te kraken of iets dergelijks, want het is allemaal niet slecht...maar ook niet bijzonder.

Sterker nog...vind hem minder dan het Endymion album. Die had tenminste nog de Art remix, en sterke platen als Face II Face, Judgment Day en de Anger remix. Alleen had die wel weer het gruwel van een DWAG remix...echt gruwels heeft dit album niet.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Your Smile Remix in HQ :worship:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Aus Now!

Edit: Op een aantal nummers na een vrij saai album :(
B
New member
3 posts member since 2011
last seen Nov 2011
Goed album hoor!
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Fightwar is dik! :drool:
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Nog druk bezig met het weg luisteren van de nummers.
Wat ik tot nu toe heb gehoord is wel oke, maar meer ook niet.
J
Hardtraxxer
107 posts member since 2011
last seen Mar 2013
ben voormalig hardcore luisteraar dus vind dit ook nog best lekker!
who we are, coming home, come as one, feel u here, live a lie, en natuurlijk twisted world :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
J_r_nn wrote:ben voormalig hardcore luisteraar dus vind dit ook nog best lekker!
who we are, coming home, come as one, feel u here, live a lie, en natuurlijk twisted world :thumbsup:
Zijn wel allemaal hitjes die je noemt :P..maar maakt niet uit :thumbup:
G
lekkere cd :D
sommige oldschool tracks hou ik zelf wat minder van, zoals Be Hurt of Turn Around, maar er zitten wel echt heerlijke track tussen!