Active topics in Hardcore

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
The Stunned Guys - Shock The Audience (TRAX0127)

Label: Traxtorm Records
WEB release: 26/06/2014

Tracks:
1) The Stunned Guys - Shock The Audience #TiH
2) The Stunned Guys - Dancefloor Dictator #TiH
3) The Stunned Guys - Atmorico (Mad Dog & Tommyknocker Mashup)

Samples:

Bron:
Traxtorm Records
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Wat een ongelofelijk inspiratieloze release. Is Shock The Audience in 10 minuutjes in elkaar geflanst?
Atmorico komt nog uit het vorige decennium? Mega zonde, dit is echt een hele treurige comeback.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Het is geen comeback :P
TSG doet alleen nog maar aan producties voor de grote dingen (Anthems of dit)
En treed alleen af en toe op op early stages. Voor de rest is hij (want die andere is weg) alleen bezig met Traxtorm managen.

Wel weer een nieuw record voor Traxtorm om tracks te releasen van minsten 1 jaar terug.

Shock The Audience is imo wel lekker maar mist alles aan bas.
Dancefloor Dictator is een lekkere plaat, mocht wel wat sneller imo maar alsnog een sterke plaat. Maar kom op deze is meer dan een jaar oud.
Atmorico is een verkrachting van Atmosfera en idd van het vorige decennia.
Donateur
last seen Mar 2017
Max zei in een interview dat ie (met de release van de eerste tih) weer vaker in de studio ging zitten net als vroeger, dus vandaar dat ik dit wel enigszins beschouw als een comeback. En alle anthems waren samenwerkingen...
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
dawasiknie wrote:Max zei in een interview dat ie (met de release van de eerste tih) weer vaker in de studio ging zitten net als vroeger, dus vandaar dat ik dit wel enigszins beschouw als een comeback. En alle anthems waren samenwerkingen...
Oh dat heb ik niet meegekregen. Beter, want hij is imo nog de meeste creatieve geest van Traxtorm.
imo is geen enkele track van hem echt slecht. En dan reken ik een beetje vanaf begin Traxtorm want ik heb niet alles daarvoor gehoord.
Shock The Audience en Nothing Else Matters zijn wel de wat mindere maar toch..
Zelfs Shock The Audience klinkt niet verkeerd over de studiospeakers in de editsuite hier. En NEM werkt goed live, vooral omdat ze hem amper draaien.

Ja..? Bij een samenwerking produceert hij er ook aan :P
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Broken Balance wrote:
dawasiknie wrote:Max zei in een interview dat ie (met de release van de eerste tih) weer vaker in de studio ging zitten net als vroeger, dus vandaar dat ik dit wel enigszins beschouw als een comeback. En alle anthems waren samenwerkingen...
Oh dat heb ik niet meegekregen. Beter, want hij is imo nog de meeste creatieve geest van Traxtorm.
:P
Dat idee had ik nou altijd bij Tommyknocker.

De tracks van maxx zijn altijd van hoge kwaliteit maar heeft vaak de zelfde opbouw. intro's beginnen meestal met vocals.je kan horen dat deze 2 tracks weer typisch stunned guys zijn
Donateur
last seen Mar 2017
Tommyknocker & The Stunned Guys waren voor mij de meest creatieve en vooruitstrevende producers binnen Traxtorm tot 2010. Sindsdien is het met beide artiesten erg stijl bergafwaarts gegaan (hebben daarna ook nauwelijks meer iets geproduceerd).

Amnesys deed het lang goed, maar ben de laatste tijd helaas niet zo onder de indruk van zijn producties (op Death Line na)...
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Duurde even om gewend te raken met die kick maar vind Shock The Audience toch wel echt een vette plaat :)