Digitaal komt de 26e al: http://www.junodownload.com/products/th ... 012129-02/
Active topics in Hardcore
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Hyrule War & Nosferatu - Infernal
- View the latest post: INVADE - Save Yourself E.P.
- View the latest post: Sickmode & Odium - Make Me Feel (INT??)
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Jezus! Als je The Silence op een groot systeem draait gaat volgens mij meteen je tandvlees bloeden.
Ja hoor, een van de dikste releases van het jaar komt uit als ik in Spanje zit.. Lekkere timing zeg, zou bijna zeggen dat ik zsm naar huis wil 
26e ga ik weg dus lekkere timing.STAN- wrote:Ja hoor, een van de dikste releases van het jaar komt uit als ik in Spanje zit.. Lekkere timing zeg, zou bijna zeggen dat ik zsm naar huis wil
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Out on vinyl now. Genosha 020!
Read The official announcement here; fb.me/RmzNTXod
Read The official announcement here; fb.me/RmzNTXod
The Silence : 9, Goeie dikke kicks, lekkere tempo & drive en lekker varierend
The Infinite : 7,5. Dikke kick weer maar word wat eentonig na een tijdje, meer een Ophidian dan een TOA plaat imo. Wel gruwlijk duister en sfeervol.
The Insect Mind : 9,5 : Hele dikke buildup naar het intro, duister, mysterieus. het zit productietechnisch nagenoeg perfect in elkaar. De plaat zelf heeft een dikke drive en kick, lijkt iets meer op een TOA plaat.
The Shadows : 8, Hele vreemde kick, lekker duister plaatje. Tempo kan wel wat hoger. Hij is niet zo dik als de rest. Maar de sounds zijn wel dik en origineel en vind hem wel beter dan The Infinite.
The Infinite : 7,5. Dikke kick weer maar word wat eentonig na een tijdje, meer een Ophidian dan een TOA plaat imo. Wel gruwlijk duister en sfeervol.
The Insect Mind : 9,5 : Hele dikke buildup naar het intro, duister, mysterieus. het zit productietechnisch nagenoeg perfect in elkaar. De plaat zelf heeft een dikke drive en kick, lijkt iets meer op een TOA plaat.
The Shadows : 8, Hele vreemde kick, lekker duister plaatje. Tempo kan wel wat hoger. Hij is niet zo dik als de rest. Maar de sounds zijn wel dik en origineel en vind hem wel beter dan The Infinite.
Genosha 20 with Ophidian is now available digitally from Juno Download http://goo.gl/ADtEZ and from our own TOA store: http://goo.gl/49xVj.
The Shadows is fantastisch! Heerlijke kicks en eigenlijk precies wat ik wil horen van deze 3 producers. The Insect Mind is ook erg lekker, vooral door het opgefokte gevoel in de track. The Infinite is ook zeker geslaagd, maar doet me toch wat minder. Net als The Silence, wel een leuke track, maar alleen de break daarin vind ik echt goed.
Dit dus. Vetste van de 4XtD wrote:The Insect Mind, mijn god zeg![]()
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Vind The Insect Mind niet zo heel veel aan, maar misschien komt dat nog. Silence en Shadows zijn wel super dik.
Dit is nog eens een leuke verassing, terugkomen van vakantie en zien dat deze uit is. 
in de preview na 2;35 welk nummer is dat? komt niet voor in de release
Tymon & Ophidian - The Onedave wrote:
Steffnov wrote:Tymon & Ophidian - The Onedave wrote:
Welke release dan? Kan niks vinden. Moet nog uitkomen zeker?
Is een jaar geleden uitgebracht op de Issue reeks.dave wrote:Steffnov wrote:Tymon & Ophidian - The Onedave wrote:
Welke release dan? Kan niks vinden. Moet nog uitkomen zeker?
Issue 04: Triskaidekaphobia
http://www.discogs.com/release/2925658
XtD wrote:The Insect Mind, mijn god zeg![]()
The Infinite is mijn favoriet. The insect mind en the shadows zijn ook erg vet.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Heel erg vet dit, worden zeker meegenomen 
Rickie wrote:The Insect Mind is mijn favoriet. The Infinite en The Shadows zijn ook erg vet.
The Insect Mind is voor mij de uitschieter van deze release. The Silence en The Shadows vind ik ook vet, maar The infinite doet me niks.
-
EHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2010
- last seen May 2016
Dit zijn pure genieën. Wat een kwaliteit.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Ben ik dan de enige die The Insect Mind niks aan vind? Shadows en Silence zijn wel dik dik dik.