Active topics in Hardcore

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
The Outside Agency - Now This Is Crossbreed Vol. 10 (GEN175010)

Label: Genosha One Seven Five
WEB release: 2014

Tracks:
Hours & Dreams
Enlightened Species
The Sunrise
No One But You

Samples:
NNB

Bron: Triple Vision
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Jezus wat kijk ik hier naar uit :D
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Geen vinyl release zo te zien, met 4 tracks gaat hem dat niet worden. Nog een label dat uitsterft qua vinyl :( .... Ik kijk hier wel ontzettend naar uit. :P
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
dave wrote:Geen vinyl release zo te zien, met 4 tracks gaat hem dat niet worden. Nog een label dat uitsterft qua vinyl :( .... Ik kijk hier wel ontzettend naar uit. :P
Onzin. Vorige Genosha had ook 4 tracks en Triplevision is een platenzaak. Wordt zelfs 2 x 12'
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Dakpan wrote:
dave wrote:Geen vinyl release zo te zien, met 4 tracks gaat hem dat niet worden. Nog een label dat uitsterft qua vinyl :( .... Ik kijk hier wel ontzettend naar uit. :P
Onzin. Vorige Genosha had ook 4 tracks en Triplevision is een platenzaak. Wordt zelfs 2 x 12'
Yeh, Ik zie het, had even het linkje triplevision moeten aanklikkken ^^ . Maar de vorige was ook een twee tracker en geen 4.....dat zijn alle 175, daarom dacht ik dat deze (omdat het een 4 tracker is) alleen een digital werd.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Vorige Genosha was wel een 4 tracker.
N
Beter gooien ze samples online ipv dit geneuzel.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Dakpan wrote:Vorige Genosha was wel een 4 tracker.

Ik heb het over de 175 serie :thumbup: (Deathmachine –Extermination / Point Of Origin)
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
dave wrote:

Ik heb het over de 175 serie :thumbup: (Deathmachine –Extermination / Point Of Origin)
Ja, dan moet je wel 175 erbij zeggen.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Dakpan wrote:
dave wrote:

Ja, dan moet je wel 175 erbij zeggen.
Lees mijn vorige post;

'Yeh, Ik zie het, had even het linkje triplevision moeten aanklikkken ^^ . Maar de vorige was ook een twee tracker en geen 4.....dat zijn alle 175, daarom dacht ik dat deze (omdat het een 4 tracker is) alleen een digital werd'

'Dat zijn alle 175'

dat staat er toch duidelijk toch?
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Hoo beetje verwarring. Zal wel komen omdat ik zei dat de vorige Genosha een 4-tracker was en jij vervolgens zei dat de vorige een 2 tracker was, ook al was het een 175. De vorige Genosha blijft een 4-tracker.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Deze topic gaat juist over de 175 serie en niet over de normale, dus ik denk dat je het zelf niet goed geinterpeteerd heb. ik snap ook wel dat de vorige genosha (zonder de 175) een 4 tracker is. Heb de complete vinyl serie in mijn bakkie liggen.

Ik denk dat de titel afeleid is van de discusie hier laatst op Hardtraxx over het onstaan van Crossbreed met onze vrienden Broken balance en Nerazzuro...ha ..ha.. :P :Now this is Crossbreed... :aww: Grapjuh......
N
Hopelijk is het gewoon hardcore en niet teveel DnB geneuzel erdoor.
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Zo, heb ik weer reden om te bestellen op die site met Goes Noord III en misschien die nieuwe Union CD's.
Kneiterveel zin in, geen idee wat ik moet verwachten, en of het nou 4 solo's zijn. Aardig melancholische titels trouwens voor hun doen.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Ordinary Joe wrote:Zo, heb ik weer reden om te bestellen op die site met Goes Noord III en misschien die nieuwe Union CD's.
Kneiterveel zin in, geen idee wat ik moet verwachten, en of het nou 4 solo's zijn. Aardig melancholische titels trouwens voor hun doen.
De cd's zijn al en tijdje 'Mail Stock' vraag me af of ze nog te krijgen zijn. zeker de Altered
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2021
dave wrote:
De cd's zijn al en tijdje 'Mail Stock' vraag me af of ze nog te krijgen zijn. zeker de Altered
Ah ja inderdaad. Heb alleen geen zin om van die Union site te bestellen want daar heb ik nog geen goed woord over gehoord.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Ordinary Joe wrote:
dave wrote:
Ah ja inderdaad. Heb alleen geen zin om van die Union site te bestellen want daar heb ik nog geen goed woord over gehoord.
Op discogs zijn 2 van de 3 nog te krijgen. Altered wordt moeilijk, maar er zijn altijd nog de digitals :)
N
Hardtraxx Newbie
41 posts member since 2012
last seen May 2017
Die eerste track is echt geweldig!!!

Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Hours & Dreams valt me tegen tot nu toe. Misschien dat de volledige versie op gewoon het originele 175 BPM beter klinkt.
Last edited by STAN- on 12 Jan 2014 21:30, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Zo te horen een Hidden track :worship: En dit is 175 bpm....
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
1:30 aan opbouw vind ik een beetje veel. Maar ik vind hem voor de rest lekker :)
Wat me wel opvalt is dat het buiten de breaks om in de climax heel weggedrukt klinkt maar dat zal youtube wel wezen.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
dave wrote: En dit is 175 bpm....
Maak daar 185 van maat ;)
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Maak daar 185 van maat ;)

Heb je ze geteld? :P
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2021
Gewoon meetikken op een bpm counter. Je hoort een verschil van 10 bpm ook wel overigens.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Ik heb hem nog even aandachtig geluisterd en het is inderdaad wat sneller.

De climax is (Volgens mij) nog niet te horen , dus ik ben echt benieuwd naar de volledige versie. Het zal overigens wel lang duren voordat ie uitkomt ben ik bang..... :/