Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Outside Agency - Now This Is Crossbreed Vol. 10 (GEN175010)

Label: Genosha One Seven Five
WEB release: 2014

Tracks:
Hours & Dreams
Enlightened Species
The Sunrise
No One But You

Samples:
NNB

Bron: Triple Vision
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat kijk ik hier naar uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen vinyl release zo te zien, met 4 tracks gaat hem dat niet worden. Nog een label dat uitsterft qua vinyl :( .... Ik kijk hier wel ontzettend naar uit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Geen vinyl release zo te zien, met 4 tracks gaat hem dat niet worden. Nog een label dat uitsterft qua vinyl :( .... Ik kijk hier wel ontzettend naar uit. :P


Onzin. Vorige Genosha had ook 4 tracks en Triplevision is een platenzaak. Wordt zelfs 2 x 12'
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
dave schreef:
Geen vinyl release zo te zien, met 4 tracks gaat hem dat niet worden. Nog een label dat uitsterft qua vinyl :( .... Ik kijk hier wel ontzettend naar uit. :P


Onzin. Vorige Genosha had ook 4 tracks en Triplevision is een platenzaak. Wordt zelfs 2 x 12'


Yeh, Ik zie het, had even het linkje triplevision moeten aanklikkken ^^ . Maar de vorige was ook een twee tracker en geen 4.....dat zijn alle 175, daarom dacht ik dat deze (omdat het een 4 tracker is) alleen een digital werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige Genosha was wel een 4 tracker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 22:55 
 

Beter gooien ze samples online ipv dit geneuzel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 23:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Vorige Genosha was wel een 4 tracker.



Ik heb het over de 175 serie :thumbup: (Deathmachine –Extermination / Point Of Origin)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Dakpan schreef:
Vorige Genosha was wel een 4 tracker.



Ik heb het over de 175 serie :thumbup: (Deathmachine –Extermination / Point Of Origin)


Ja, dan moet je wel 175 erbij zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 11:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
dave schreef:
Dakpan schreef:
Vorige Genosha was wel een 4 tracker.



Ik heb het over de 175 serie :thumbup: (Deathmachine –Extermination / Point Of Origin)


Ja, dan moet je wel 175 erbij zeggen.


Lees mijn vorige post;

'Yeh, Ik zie het, had even het linkje triplevision moeten aanklikkken ^^ . Maar de vorige was ook een twee tracker en geen 4.....dat zijn alle 175, daarom dacht ik dat deze (omdat het een 4 tracker is) alleen een digital werd'


'Dat zijn alle 175'

dat staat er toch duidelijk toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoo beetje verwarring. Zal wel komen omdat ik zei dat de vorige Genosha een 4-tracker was en jij vervolgens zei dat de vorige een 2 tracker was, ook al was het een 175. De vorige Genosha blijft een 4-tracker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze topic gaat juist over de 175 serie en niet over de normale, dus ik denk dat je het zelf niet goed geinterpeteerd heb. ik snap ook wel dat de vorige genosha (zonder de 175) een 4 tracker is. Heb de complete vinyl serie in mijn bakkie liggen.

Ik denk dat de titel afeleid is van de discusie hier laatst op Hardtraxx over het onstaan van Crossbreed met onze vrienden Broken balance en Nerazzuro...ha ..ha.. :P :Now this is Crossbreed... :aww: Grapjuh......
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 18:45 
 

Hopelijk is het gewoon hardcore en niet teveel DnB geneuzel erdoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo, heb ik weer reden om te bestellen op die site met Goes Noord III en misschien die nieuwe Union CD's.
Kneiterveel zin in, geen idee wat ik moet verwachten, en of het nou 4 solo's zijn. Aardig melancholische titels trouwens voor hun doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 21:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Zo, heb ik weer reden om te bestellen op die site met Goes Noord III en misschien die nieuwe Union CD's.
Kneiterveel zin in, geen idee wat ik moet verwachten, en of het nou 4 solo's zijn. Aardig melancholische titels trouwens voor hun doen.


De cd's zijn al en tijdje 'Mail Stock' vraag me af of ze nog te krijgen zijn. zeker de Altered
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 22:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dave schreef:

De cd's zijn al en tijdje 'Mail Stock' vraag me af of ze nog te krijgen zijn. zeker de Altered

Ah ja inderdaad. Heb alleen geen zin om van die Union site te bestellen want daar heb ik nog geen goed woord over gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 23:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
dave schreef:

De cd's zijn al en tijdje 'Mail Stock' vraag me af of ze nog te krijgen zijn. zeker de Altered

Ah ja inderdaad. Heb alleen geen zin om van die Union site te bestellen want daar heb ik nog geen goed woord over gehoord.


Op discogs zijn 2 van de 3 nog te krijgen. Altered wordt moeilijk, maar er zijn altijd nog de digitals :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 19:31 
 
Hardtraxx Newbie

Die eerste track is echt geweldig!!!

http://www.youtube.com/watch?v=A6KeN1Ud ... e=youtu.be
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hours & Dreams valt me tegen tot nu toe. Misschien dat de volledige versie op gewoon het originele 175 BPM beter klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo te horen een Hidden track :worship: En dit is 175 bpm....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 22:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

1:30 aan opbouw vind ik een beetje veel. Maar ik vind hem voor de rest lekker :)
Wat me wel opvalt is dat het buiten de breaks om in de climax heel weggedrukt klinkt maar dat zal youtube wel wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
En dit is 175 bpm....

Maak daar 185 van maat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 23:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maak daar 185 van maat ;)


Heb je ze geteld? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 03:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon meetikken op een bpm counter. Je hoort een verschil van 10 bpm ook wel overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 07:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb hem nog even aandachtig geluisterd en het is inderdaad wat sneller.

De climax is (Volgens mij) nog niet te horen , dus ik ben echt benieuwd naar de volledige versie. Het zal overigens wel lang duren voordat ie uitkomt ben ik bang..... :/
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore