Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 11:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Tha Playah & Radical Redemption - Born Killers (Langere sample) :love:



:worship: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 10:30 
 
Hardtraxx Veteran

TkTT schreef:
Broken Balance schreef:
Tha Playah & Radical Redemption - Born Killers (Langere sample) :love:



:worship: :thumbsup:




Echt by far 1 van de beste HC track van Radical imo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 19:11 
 
Hardtraxx Crew

Vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

Remix van Snitcher! is blijkbaar van Ncrypta :oh:

Totaal niet verwacht en heel goed gelukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 19:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bijgewerkt in de OP.

Zeer vette tracklist, staan genoeg goede mainstream platen op. Dit, en het album van Nosferatu, zijn echt weer goede stappen naar kwalitatief goede mainstream hardcore. Ik hoop dat dit soort hardcore gewoon weer terugkomt en dat het niet 9/10 uptempo is. Wat meer variatie in de scene is helemaal niet zo gek, gezien deze dat in de 00s ook het geval was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 13:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zeer vette tracklist, staan genoeg goede mainstream platen op. Dit, en het album van Nosferatu, zijn echt weer goede stappen naar kwalitatief goede mainstream hardcore. Ik hoop dat dit soort hardcore gewoon weer terugkomt en dat het niet 9/10 uptempo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:

Toch maar matig weer deze van hun 2 :/ Of hij moet nog wat aan mij groeien maar Just Like Me heb ik ook nooit echt bijzonder gevonden.

Hij is niet slecht of zo maar van deze 2 namen verwacht je toch wel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Wat een fijne stijl heeft deze man ook zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:


Gaat uiteraard niks boven het origineel, maar toch een vette remix geworden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tot nu toe een heerlijke album. Weet iemand of het album gaat om edits of orginele mixes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 09:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Bijgewerkt in de OP.

Zeer vette tracklist, staan genoeg goede mainstream platen op. Dit, en het album van Nosferatu, zijn echt weer goede stappen naar kwalitatief goede mainstream hardcore. Ik hoop dat dit soort hardcore gewoon weer terugkomt en dat het niet 9/10 uptempo is. Wat meer variatie in de scene is helemaal niet zo gek, gezien deze dat in de 00s ook het geval was.


Ja voor mij hetzelfde! Hopen op een album showcase, maar nog niets over gelezen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 09:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Album net besteld , previews allemaal stuk voor stuk super vet , nostalgie voor mij #Good old days :bomb: :cool: :woot: kan niet wachte om het album thuis op standje zwarte piste af te draaien :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 23:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:


Wat een fijne stijl heeft deze man ook zeg :D

Ook gewoon 2 Nosferatu remixen op één album haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 16:57 
 
Hardtraxx Elite

Return to Greatness vetste plaat van het album :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staan aantal hele vette platen op. Amplify, Return To Greatness, Born Killers, Sick And Twisted, Run MF, The Witch Project en Noise in the Void. Voor de rest hier en daar wat meer average platen en tracks die al een jaar uit zijn. Maar zo op het eerste gehoor geen slechte track gehoord. Ook erg gevarieerd, luisterde lekker weg. Prima album :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 03:46 
 
Hardtraxx Crew

Heb tot nu toe ongeveer iets meer dan de helft van het album beluisterd, en ik vind t echt een vet album tot nu toe :drool: Vind de Ride On Our Enemies remix trouwens echt heel geslaagd.
Was eerst niet zo heel geinteresseerd in hardcore, maar ik begin er steeds meer interesse in te krijgen vanwege dit soort hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 09:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alleen de platen die nieuw zijn:

Born Killers 8
Kicks zijn prima, maar nog wel iets te hol/schel imo. De rest van de plaat is geniaal.
Qua synthesizerwerk hoor je gewoon echt die oude Tha Playah er in terug.

Sick And Twisted 6,5
Nolz is weer overbodig. Had liever gewoon de "Joker" stem. Kicks zijn verder niet heel geweldig. Melodie is wel ok. Had toch meer verwacht van de titeltrack.

The Illest 8
Die frenchcore kick in het begin doet het best wel lekker. 2e mid en de rest van de plaat zijn ook lekker.

Run MF 8
Verwacht er niet heel veel van met DT er bij eerlijk gezegd. Mid is wel prima in het tweede gedeelte. Break is vet, melodie is ook behoorlijk goed. Valt me toch alleszins mee, dikke plaat.

Return To Greatness 9,5
Voor zo ver als mainstream hardcore gaat is dit makkelijk de TOTY en imo de beste mainstream plaat sinds Outblast & Angerfist - Die Hard. Zieke sfeer in de break, goede kicks en een epische geniale melodie, hoe de climax er in komt is ook ziek.

Vigilance 7,5
Snellere versie van een plaat als Master This en Rebel Dizz. Lekkere drive in de hele plaat, doet weer heel erg aan dat oude speelse Tha Playah stijltje denken.

The Heartless 7
Beetje saai voor een collab tussen de twee grootste mainstream namen imo. Simpele melodie. Dan is Just Like Me een stuk beter. Er zit wel een dikke drive in de climax.

Still Standing 6,5
Beetje rare kicks, gaat een beetje te veel heen en weer en oogt wat rommelig imo. Rest van de plaat is wel prima.

Amplify 8,5
Ook een zeer goed vervolg op Open en Down Below (dat nog steeds de vetste blijft). Het BPM stoor ik me alleen een beetje aan, iets te hoog imo. Mocht wel gewoon op 170-175. De subtiele hintjes van Promo zijn oude stijl door de plaat (zoals 03:19) zijn heel vet gedaan.

Be Cool 7
Ja op zich wel geinig. Gewoon een snellere plaat, maar dan met wat productiekwaliteit er achter.

Guerrilla Warfare 6
Lelijke kick, de opbouw er naar toe klonk nog wel veelbelovend maar de rest is behoorlijk simpel,

Smile On His Face 8
Vaag intro, heeft ergens wat maar die vocalen van Alee passen er totaal niet bij. Goede mainstream plaat, lekkere melodie, goede opbouw en prima kicks.

Ride On Our Enemies (Tha Playah Remix) 8,5
Vette plaat, goede mid en sterke melodie en climax, hele typische Tha Playah plaat.

Walking The Line (Nosferatu Remix) 8,5
Het origineel is natuurlijk legendarisch, maar dat deze plaat zo veel eer aan het origineel doet en op zichzelf gewoon zeer sterk is, is heel vet. Die schranz kick in de mid is echt een enorm toffe verassing.

Noise In The Void 9
Klinkt als On The Edge e.d. Heerlijk gedaan. Zieke opbouw naar de climax en een meesterlijke melodie, de sfeer in de plaat is echt geweldig.

Journey Of life 8
Wederom een meesterlijke opbouw en melodie in de stijl van On The Edge. Vind deze melodie iets minder, maar de kicks en de plaat op zich zijn supergoed.

Snitcher (Ncrypta Remix) 7
Klinkt helemaal niet verkeerd. Totaal niet verwacht van deze naam. Die eerste climax is wel weer teleurstellend helaas. Tweede climax is prima.

Down Below (Vertex Remix) 6
Klinkt qua productie wel goed, maar heeft natuurlijk niks op het origineel. Klinkt daarnaast eerlijk gezegd gewoon als een aftreksel van Sefa zijn stijl.

Still Nr.1 (Nosferatu Remix) 8
Zelfde verhaal als Walking The Line Remix, origineel is geniaal maar deze remix heeft het perfect gedaan.

Insanity 7,5
Wel vette vocalen. Voor zo ver als uptempo platen gaan is dit helemaal niet verkeerd, veel speelse elementen.

My Misery (N-Vitral Remix) 5
Origineel is echt een geniale plaat. Remix is gewoon je standaard uptempo/frenchcore plaat. Doet enorme afbreuk aan het origineel imo.

Zo goed als alle nieuwe platen zijn heel vet gedaan. Heel vet om te horen dat mainstream hardcore weer terug komt op deze manier. Hoop dat namen als Tha Playah en ook Mad Dog, Nosferatu en Ophidian dit lekker doorzetten. Return To Greatness en Noise In The Void zijn wel de grootste uitschieters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
review


Kan me hier erg goed in vinden, hoef ik geen review te schrijven iig :P Al vind ik de promo track vetter dan de Ophidian (beide fantastisch natuurlijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alhoewel dit zeker een vet album geworden is merk ik ook dat de huidige mainstream gewoon nog nauwelijks iets met me doet. Ik krijg er niet een speciaal gevoel bij, geen kippenvel wat ik wel heb (sorry voor de vergelijking) met millennium hardcore.

Op Defqon en Decibel keek ik enorm uit naar de setjes van Tha Playah maar ik merkte dat ik na een kwartier al weer meer aan het ouwehoeren was met bekenden dan echt te luisteren naar zijn nieuwe nummers. En bij het luisteren van het album ook mijn best moeten doen om een beetje de aandacht erbij te houden voordat er weer 3 nummers voorbij waren en niet meer precies weet waar ik naar geluisterd heb.

Denk dat het vooral de huidige kicks zijn waardoor er voor mijn gevoel gewoon nauwelijks nog gevoel in de platen zit, enkele uitzonderingen daar gelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 22:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Review


Erased From The Dead heb je overgeslagen :P
Welke trouwens ook echt een dikke plaat is :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 11:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gister bijna het album mogen aanhoren bij zijn setje op Thunderdome (Mysteryland) :thumbsup:

Return To Greatness, Ampifly, The Witch Project, Still Nr.1 (Nosferatu Remix), Walking The Line (Nosferatu Remix), Noise In The Void zijn voor mij de uitschieters. Met als eerst 3 genoemde de absolute krakers op het album. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Alhoewel dit zeker een vet album geworden is merk ik ook dat de huidige mainstream gewoon nog nauwelijks iets met me doet. Ik krijg er niet een speciaal gevoel bij, geen kippenvel wat ik wel heb (sorry voor de vergelijking) met millennium hardcore.

Op Defqon en Decibel keek ik enorm uit naar de setjes van Tha Playah maar ik merkte dat ik na een kwartier al weer meer aan het ouwehoeren was met bekenden dan echt te luisteren naar zijn nieuwe nummers. En bij het luisteren van het album ook mijn best moeten doen om een beetje de aandacht erbij te houden voordat er weer 3 nummers voorbij waren en niet meer precies weet waar ik naar geluisterd heb.

Denk dat het vooral de huidige kicks zijn waardoor er voor mijn gevoel gewoon nauwelijks nog gevoel in de platen zit, enkele uitzonderingen daar gelaten.

Precies dit. Die doffe klappen, eigenlijk meer hardstyle kicks, doen me gewoon helemaal niks in hardcore. Het raakt me niet, ik mis de energie en de drive van de kicks van 2005~2011. Zonde, verder vind ik het de meeste tracks erg sterk en goed in elkaar zitten, maar het pakt me gewoon niet.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore