Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Boeiend :P
Hardtraxxer
703 posts member since 2010
last seen May 2019
godverdomme wat ragt die on the edge _O_

wat een mega top productie :) b-kant laat ik links liggen, als ik a-kant hoor HARD dan weet ik weer wat tha playah kan

respect
A
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2011
last seen Jan 2014
Vind de melo van clockwork idd wel wat hebben, maar idd op de melo na is het een kopie van walking the line
Moet zeggen dat On the edge echt een meesterwerk is, helemaal perfect, alleen da gepraat van 2 minuten in het begin mag wel iets minder.
Moet wel zegge dat ik de melo heel veel vind lijken op 3 Steps Ahead - its Delicious :P
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Hardtraxxer
154 posts member since 2010
last seen Jan 2012
tomac wrote:On The Edge vind ik juist een heerlijk nummer voor thuis.
Hardtraxxer
114 posts member since 2010
last seen Dec 2018

Orange Theme anyone? :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 21 hours ago
Steven wrote:

Orange Theme anyone? :P
Youtube eens "a clockwork orange theme" inderdaad. Zijn belachelijk veel remixen van die plaat (Ook van Ferry Corsten en Deadmau5), en Tha Playah doet eraan mee. Plaat begint me trouwens steeds meer te bevallen eigenlijk.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
dawasiknie wrote:On The Edge doet mee om de titel beste hardcore-plaat ooit, Clockwork om de meest dooie en goedkoopste plaat ooit.
K
Hardtraxxer
52 posts member since 2011
last seen Nov 2011
On the edge opzich wel lekker. Maar niet het beste van het beste.
Bass klinkt wel lekker als hij helemaal begonnen is..maar voor dat moment er is, is er al een hele tijd voorbij :P
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Hoor hem net voor het eerst op Q-Dance Radio :worship: Gelijk opgezocht. Wat een nummer :love:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Rawbin wrote:Hoor hem net voor het eerst op Q-Dance Radio :worship: Gelijk opgezocht. Wat een nummer :love:
Haha beetje bij de tijd blijven :P
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Intervention wrote:
Rawbin wrote:Hoor hem net voor het eerst op Q-Dance Radio :worship: Gelijk opgezocht. Wat een nummer :love:
Haha beetje bij de tijd blijven :P
Ja hou me eigenlijk vrijwel nooit meer bezig met HC. Moet ik toch maar weer gaan doen :P
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
On the Edge! :loving:
:worship:
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Ooh man, On The Edge is fucking heerlijk, krijg er geen genoeg van, zelfs die intro, wat een sfeer :worship: :worship:

vind Clockwork verder geen verkeerde plaat, alleen kicks zijn niks nieuws.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
bRt_ wrote:On the Edge! :loving:
:worship:
T
Klinken wel leuk, meer ook niet.
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Sorry voor de bump mensen (alhoewel, blijft een heldenrelease :D ).
Maar, weet iemand waar die vocals uit On The Edge vandaan komen?

EDIT: Nevermind, found it!

“That's you, drops of water and you're on top of the mountain of success. But one day you start sliding down the mountain and you think wait a minute; I'm a mountain top water drop. I don't belong in this valley, this river, this low dark ocean with all these drops of water. Then one day it gets hot and you slowly evaporate into air, way up, higher than any mountain top, all the way to the heavens. Then you understand that it was at your lowest that you were closest to God. Life's a journey that goes round and round and the end is closest to the beginning. So if it's change you need, relish the journey.”
― Edward James Olmos