Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tha Playah - Driven by Hate EP (NEO101)

Label: Neophyte Records
WEB release: 14/10/2014

Tracks:
1) Tha Playah & Frequencerz - Envy
2) Tha Playah - Driven by Hate
3) Tha Playah - Der Craft #TiH

Samples:






Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 10:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen If You Want It Like That remix :(

Ik vind, in tegenstelling tot wat andere vinden, Der Craft wel geslaagd. Ik ben wel benieuwd naar Driven By Hate maar heb niet echt het gevoel dat er een klapper a la Open/Illusions/On The Edge uit gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Het is zeker geen klassieker, maar ik vind hem best aardig om eerlijk te zijn. Aardige drive en kan ook best met de kick leven. Beter dan verwacht in ieder geval :P

En eindelijk eens een HC + HS collab waar eens een HC collab uitkomt, ipv een HS track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Goeie plaat! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Der Craft mag je van mij al wel onder de klassiekers scharen want dat vind ik een echt 'Tha Playah' nummer die mij zeer bevalt. Zelfde niveau als Walking the line en Why so serious wat mij betreft.
Vind het ook het enige TIH nummer wat mij wel bevalt met een meesterlijke kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 15:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



WAT EEN DRIVE!
:woot: :woot: :woot:

NIET normaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basxt schreef:


WAT EEN DRIVE!
:woot: :woot: :woot:

NIET normaal!


Op supremacy gedraaid als afsluiter (of ene laatste) klonk zeker goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Driven by Hate preview toegevoegd!

Lijkt me een beetje bedoelt als een soort opvolger van My Misery, hij sluit er ook vaak mee af tegenwoordig. Als ik het daarmee ga vergelijken vind ik My Misery wel een stuk leuker en lomper, toch iets meer ragwerk. Leuke plaat verder, maar het 'let the bodies hit the floor' gehalte had wel iets minder gemogen.

Envy vind ik heel vet. Hoor niet echt typische Frequencerz invloeden ofzo, wat in dit geval wel positief is aangezien er echt een Hardcore plaat van is gemaakt. ^^

Der Craft is niet zo mijn ding. De melodie pakt me niet echt, en vind het jammer dat het TiH motiefje er in is verwerkt. Verder vind ik het zeker niet op hetzelfde niveau zitten als Why So Serious en Walking The Line in elk geval zoals dave zegt, die behoren toch wel tot de meesterwerkjes van Tha Playah en daar kan deze plaat lang niet aan tippen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Driven By Hate is echt praktisch een update van My Misery, van de opbouw tot het stukje met pitch aan toen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 13:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En dat is erg stef? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 18:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Begin is het best van Driven by hate. Rest trekt mij niet echt helaas. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 13:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Envy positief door verrast. Dacht dat het weer zo'n halve hardstyle plaat zou zijn maar het klinkt gewoon als een sterke mainstream hardcore plaat. Deze gaat op 10 bpm hoger echt heerlijk trouwens.

Driven By Hate is geniaal. Weer heerlijk in de richting van My Misery en Trasher.

Der Craft is niet heel verkeerd maar nog steeds veel te sloom.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore