Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 12:44 
 
Hardtraxx Elite

Melodie spreekt me niet aan, onvoldoende voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Melodie spreekt me niet aan, onvoldoende voor mij


Same, het klinkt net alsof ze niet echt goed wisten hoe ze de melodie wouden hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In mijn ogen zijn de producties van T-Junction afgetakeld nadat hij zonder Osiris is verder gegaan. Ze maakten altijd zulke heerlijke melodietjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
In mijn ogen zijn de producties van T-Junction afgetakeld nadat hij zonder Osiris is verder gegaan.

Ja, die oude tracks van hun heb ik echt helemaal grijs gedraaid. Kan daar nog steeds van genieten. Dit is niet super slecht, maar ook niet top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Justem dat zijn ze!! daar gaan we :yay:

Vind alleen de lyrics beetje lame :/

Check ook: A New Level Of Freak - T-Junction & Angerfist
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 02:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
In mijn ogen zijn de producties van T-Junction afgetakeld nadat hij zonder Osiris is verder gegaan. Ze maakten altijd zulke heerlijke melodietjes.


Zie je meteen wie de "sterkere" producer van de 2 was. Osiris werkt nu samen met Trizz aan State Of Emergency, en de platen die daaruit rollen zijn echt knallers. Art Of Fighters vinden hen de beste nieuwkomers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 11:11 
 
Hardtraxx Newbie

Steven schreef:
XtD schreef:
In mijn ogen zijn de producties van T-Junction afgetakeld nadat hij zonder Osiris is verder gegaan. Ze maakten altijd zulke heerlijke melodietjes.


Zie je meteen wie de "sterkere" producer van de 2 was. Osiris werkt nu samen met Trizz aan State Of Emergency, en de platen die daaruit rollen zijn echt knallers. Art Of Fighters vinden hen de beste nieuwkomers.


Wat een onzin zeg, hij maakt de ene vette plaat na de andere (zie z'n release met Angerfist). En als ik het dan vergelijk met de tracks van SOE ,vind ik de T-Junction tracks toch echt beter. SOE heeft vette tracks begrijp me niet verkeerd (bijv Our Remedy), maar tracks als Back 2 Basics en Call it Music halen het niet bij de tracks van T-Junction. En SOE heeft hem ook nog eens gevraagd voor een remix, zegt genoeg denk ik.

Ik kan me voorstellen dat sommige mensen de stijl van SOE meer trekt, maar er word nu gedaan alsof T-Junction z'n producties niets meer zijn zonder Osirs en dat is dus DIKKE ONZIN.

En voor de wat meer Hardstyle (lees vrolijke deuntjes) gerichte mensen hier, hij zit hier ook achter he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 12:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Blijf erbij dat T-Junction op T3DM veel meer kwaliteit had.
Vind dit 10x niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 13:42 
 
Hardtraxx Newbie

Pffff, TOTAAL ONeens!!! 10x beter dan bij TTM zul je bedoelen. Maar goed smaken verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 14:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee ik bedoel 10 x slechter, heb zowiezo wel een hekel aan dat standaard kick en melo gedoe van MOH, vind Outblast, Korsakoff, Catscan, Dyprax, T-Junction enzo allemaal hetzelfde klinken met af en toe een goeie uitspringer ( The Pearly Gates, The Culture, Tonight, Putney )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 14:56 
 
Hardtraxx Newbie

Ja dat snap ik dat je dat bedoeld maar ben het er totaal niet mee eens. Vandaar ook mijn opmerking "Smaken Verschillen".
Als je dan ook nog zegt dat T-Junction en Korsakoff op elkaar lijken dan kan ik je bijna niet meer serieus nemen, sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 16:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja korsakoff is misschien dan een uitzondering en ik vergat angerfist tussen het rijtje, korsakoff is wel n heel stuk slechter :P.

Vind persoonlijk de beste 4 artietsen op MOH zitten/zaten Akira, Drokz, Tieum en Day-Mar
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 16:54 
 
Hardtraxx Newbie

Ja zie je, we hebben gewoon een totaal verschillende smaak.
Ieder z'n ding he. ;)
Forumoverzicht » Releases » Hardcore