Active topics in Hardcore

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Melodie spreekt me niet aan, onvoldoende voor mij
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Just4Music wrote:Melodie spreekt me niet aan, onvoldoende voor mij
Same, het klinkt net alsof ze niet echt goed wisten hoe ze de melodie wouden hebben.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
In mijn ogen zijn de producties van T-Junction afgetakeld nadat hij zonder Osiris is verder gegaan. Ze maakten altijd zulke heerlijke melodietjes.
Hardtraxxer
54 posts member since 2010
last seen Jan 2012
XtD wrote:In mijn ogen zijn de producties van T-Junction afgetakeld nadat hij zonder Osiris is verder gegaan.
Ja, die oude tracks van hun heb ik echt helemaal grijs gedraaid. Kan daar nog steeds van genieten. Dit is niet super slecht, maar ook niet top.
Hardtraxxer
194 posts member since 2009
last seen Nov 2013
Justem dat zijn ze!! daar gaan we :yay:

Vind alleen de lyrics beetje lame :/

Check ook: A New Level Of Freak - T-Junction & Angerfist
Hardtraxxer
114 posts member since 2010
last seen Dec 2018
XtD wrote:In mijn ogen zijn de producties van T-Junction afgetakeld nadat hij zonder Osiris is verder gegaan. Ze maakten altijd zulke heerlijke melodietjes.
Zie je meteen wie de "sterkere" producer van de 2 was. Osiris werkt nu samen met Trizz aan State Of Emergency, en de platen die daaruit rollen zijn echt knallers. Art Of Fighters vinden hen de beste nieuwkomers.
D
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2011
last seen Mar 2014
Steven wrote:
XtD wrote:In mijn ogen zijn de producties van T-Junction afgetakeld nadat hij zonder Osiris is verder gegaan. Ze maakten altijd zulke heerlijke melodietjes.
Zie je meteen wie de "sterkere" producer van de 2 was. Osiris werkt nu samen met Trizz aan State Of Emergency, en de platen die daaruit rollen zijn echt knallers. Art Of Fighters vinden hen de beste nieuwkomers.
Wat een onzin zeg, hij maakt de ene vette plaat na de andere (zie z'n release met Angerfist). En als ik het dan vergelijk met de tracks van SOE ,vind ik de T-Junction tracks toch echt beter. SOE heeft vette tracks begrijp me niet verkeerd (bijv Our Remedy), maar tracks als Back 2 Basics en Call it Music halen het niet bij de tracks van T-Junction. En SOE heeft hem ook nog eens gevraagd voor een remix, zegt genoeg denk ik.

Ik kan me voorstellen dat sommige mensen de stijl van SOE meer trekt, maar er word nu gedaan alsof T-Junction z'n producties niets meer zijn zonder Osirs en dat is dus DIKKE ONZIN.

En voor de wat meer Hardstyle (lees vrolijke deuntjes) gerichte mensen hier, hij zit hier ook achter he!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Blijf erbij dat T-Junction op T3DM veel meer kwaliteit had.
Vind dit 10x niks
D
Hardtraxx Newbie
last seen Mar 2014
Pffff, TOTAAL ONeens!!! 10x beter dan bij TTM zul je bedoelen. Maar goed smaken verschillen.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Nee ik bedoel 10 x slechter, heb zowiezo wel een hekel aan dat standaard kick en melo gedoe van MOH, vind Outblast, Korsakoff, Catscan, Dyprax, T-Junction enzo allemaal hetzelfde klinken met af en toe een goeie uitspringer ( The Pearly Gates, The Culture, Tonight, Putney )
D
Hardtraxx Newbie
last seen Mar 2014
Ja dat snap ik dat je dat bedoeld maar ben het er totaal niet mee eens. Vandaar ook mijn opmerking "Smaken Verschillen".
Als je dan ook nog zegt dat T-Junction en Korsakoff op elkaar lijken dan kan ik je bijna niet meer serieus nemen, sorry.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Tja korsakoff is misschien dan een uitzondering en ik vergat angerfist tussen het rijtje, korsakoff is wel n heel stuk slechter :P.

Vind persoonlijk de beste 4 artietsen op MOH zitten/zaten Akira, Drokz, Tieum en Day-Mar
D
Hardtraxx Newbie
last seen Mar 2014
Ja zie je, we hebben gewoon een totaal verschillende smaak.
Ieder z'n ding he. ;)