Active topics in Hardcore

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Switch Technique - Belladonna L.P. (UNIONLP003))

Label: Union Recordings
WEB release: 11/12/13

Tracks:
1.­ Switch Technique - Jaw Broken
2.­ Switch Technique - Dust Reek
3.­ Switch Technique - All Vintage
4.­ Switch Technique - Entirely Ruthless
5.­ Switch Technique - Sower Of New Life
6.­ Switch Technique - Pounder
7.­ Switch Technique - Golden Fetters
8.­ Switch Technique - Shadow Lord
9.­ Switch Technique - Dark Warrior
10.­ Switch Technique - Mother Of Sorrows
11.­ Switch Technique - Belladonna

Samples:

Bron:
Switch Technique
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Hij heeft zijn stijl nog niet echt veranderd, dit klinkt als 2011
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Werd tijd dat Golden Fetters kwam, tweede stuk is gruwelijk. Sowieso zijn z'n nummers altijd wel leuk.

Maar over het algemeen wel dit
dave wrote:Hij heeft zijn stijl nog niet echt veranderd
Altijd wel diezelfde 'tok' kicks en dezelfde soort bliepjes en snares, maar ben toch benieuwd. :)
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Dat Union begint trouwens wel een beetje op traxtorm te lijken , er staan er namelijk nog een paar op de rol al maanden....
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
dave wrote:Dat Union begint trouwens wel een beetje op traxtorm te lijken , er staan er namelijk nog een paar op de rol al maanden....
Zoals?
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
STAN- wrote:
dave wrote:Dat Union begint trouwens wel een beetje op traxtorm te lijken , er staan er namelijk nog een paar op de rol al maanden....
Zoals?
-Micromakine & Deathmachine & Switch Technique - Behind The Machines (UNIONLP002)
-ik dacht ook union09 , maar daar heb ik mijn eigen in vergist, die is al uit. maar duurde ook wel erg lang

En deze komt half december pas uit....
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Ik dacht al, Behind The Machines was de enige release die al aangekondigd was voor zo ver ik me kon bedenken. Maar inderdaad, bij UNION zijn ze niet heel erg snel. De merchandise laat ook altijd lekker op zich wachten :yawn:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Zowel Union als Switch Technique zijn sterk in aanzien gedaald. Ik beschouw Altered als 1 van de beste albums ooit maar sinds dat album is er vooral op solo vlak echt niks boeiends meer uitgekomen van Switch. En Union moet z'n shit bij elkaar zien te krijgen. Fucking Micromakine LP zou er in mei/juni al zijn.
Hardtraxxer
417 posts member since 2012
last seen Aug 2015
STAN- wrote:Ik dacht al, Behind The Machines was de enige release die al aangekondigd was voor zo ver ik me kon bedenken. Maar inderdaad, bij UNION zijn ze niet heel erg snel. De merchandise laat ook altijd lekker op zich wachten :yawn:
Yup, ervaring mee. Duurde meer dan 3 weken totdat ik mijn bestelde artikel kreeg. In de tussen tijd werd er ook niet gereageerd op mijn mailtjes totdat ik na dikke 2 weken contact had opgenomen met Switch Technique via facebook. Bleek iemand in het magazijn te werken die geen ruk uitvoerde :')
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
VALEO wrote:
STAN- wrote:Ik dacht al, Behind The Machines was de enige release die al aangekondigd was voor zo ver ik me kon bedenken. Maar inderdaad, bij UNION zijn ze niet heel erg snel. De merchandise laat ook altijd lekker op zich wachten :yawn:
Yup, ervaring mee. Duurde meer dan 3 weken totdat ik mijn bestelde artikel kreeg. In de tussen tijd werd er ook niet gereageerd op mijn mailtjes totdat ik na dikke 2 weken contact had opgenomen met Switch Technique via facebook. Bleek iemand in het magazijn te werken die geen ruk uitvoerde :')
Precies hetzelfde, alleen moest ik bijna twee maanden wachten op m'n pet. Toen ik toevallig Stef (Deathmachine) sprak op The Qontinent, heb ik het er met hem over gehad en hij zou contact opnemen met Dominik (Switch Technique). Die vertelde inderdaad precies hetzelfde verhaal over dat vrouwke die niets uitvoerde. Ze zouden het voor me regelen en een week later kwam hij binnen :D
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Had m'n hoop een beetje verloren in Switch maar staan toch enorm vette tracks op de LP. Op het eerste gehoor: Dust Reek, Shadow Lord, Golden Fetters en Belladonna. :loving:
Hardtraxxer
last seen Aug 2015
STAN- wrote:
VALEO wrote:
Precies hetzelfde, alleen moest ik bijna twee maanden wachten op m'n pet. Toen ik toevallig Stef (Deathmachine) sprak op The Qontinent, heb ik het er met hem over gehad en hij zou contact opnemen met Dominik (Switch Technique). Die vertelde inderdaad precies hetzelfde verhaal over dat vrouwke die niets uitvoerde. Ze zouden het voor me regelen en een week later kwam hij binnen :D
Whaha, ik had dus ook een cap bestelt xd
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Haha, welke? Ik had eerst die met die groene UN erop, gisteren nog die compleet zwarte erbij besteld :$
Hardtraxxer
last seen Aug 2015
Haha ik heb die compleet "zwarte"/heel erg donker blauwe cap :P vond hem mooier dan die me "UN" :P
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Deze cd komt samen met de cd van Micromakine de 16e uit, ik dacht dat de digitals vandaag toch uitkomen?
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
dave wrote:Deze cd komt samen met de cd van Micromakine de 16e uit, ik dacht dat de digitals vandaag toch uitkomen?
Er komen als ik het goed heb helemaal geen digitals.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Mr Lellebel wrote:
dave wrote:Deze cd komt samen met de cd van Micromakine de 16e uit, ik dacht dat de digitals vandaag toch uitkomen?
Er komen als ik het goed heb helemaal geen digitals.
Dan vraag ik mij toch af wat op 11-12-13 uitkomt, ook niet de vinyl release
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Cd's zijn gereleased op de Union site. Bij triplevision komen ze de 16e.
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2021
Mr Lellebel wrote:helemaal geen digitals.
He wat?
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Ordinary Joe wrote:
Mr Lellebel wrote:helemaal geen digitals.
He wat?
Oh blijkbaar komen de digitals wanneer de cd's zijn uitverkocht.
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2021
Hm, zit er nog aan te denken om dat proces even te versnellen. Oude ST album met Micromakine en Belladonna voor 34 euro ofzo zag ik, wat best te doen is.
En bedankt :thumbup:
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Ik zat er ook aan te denken die 3 cd's voor 28 euro te halen , maar als de leveringen zo lang duren , laat ik dat maar...beetje jammer
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Inmiddels even aandachtig geluisterd en Dark Warrior is toch wel de beste track van hem zins het album Altered uit 2011, wat een bazen track (L). Sower of new life , Belladonna , Golden Fetters zijn ook echt heerlijk :thumbsup:
De tik-tokkies in zijn tracks vervelen nog niet!

En ik luister gewoon de digitals ....no cd ;)
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Wat een abnormaal vette track is Pounder zeg :drool:. Belladonna mag er ook best wezen! Ga me in dit genre echt eens wat beginnen te verdiepen.
N
Geen digitale download... dan maar de previews. Klinkt best wel lekker. Zitten niet de echte knallers op als bij Altered.