Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Switch Technique - Belladonna L.P. (UNIONLP003))

Label: Union Recordings
WEB release: 11/12/13

Tracks:
1.­ Switch Technique - Jaw Broken
2.­ Switch Technique - Dust Reek
3.­ Switch Technique - All Vintage
4.­ Switch Technique - Entirely Ruthless
5.­ Switch Technique - Sower Of New Life
6.­ Switch Technique - Pounder
7.­ Switch Technique - Golden Fetters
8.­ Switch Technique - Shadow Lord
9.­ Switch Technique - Dark Warrior
10.­ Switch Technique - Mother Of Sorrows
11.­ Switch Technique - Belladonna

Samples:




Bron:
Switch Technique
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 06:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij heeft zijn stijl nog niet echt veranderd, dit klinkt als 2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Werd tijd dat Golden Fetters kwam, tweede stuk is gruwelijk. Sowieso zijn z'n nummers altijd wel leuk.

Maar over het algemeen wel dit
dave schreef:
Hij heeft zijn stijl nog niet echt veranderd

Altijd wel diezelfde 'tok' kicks en dezelfde soort bliepjes en snares, maar ben toch benieuwd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat Union begint trouwens wel een beetje op traxtorm te lijken , er staan er namelijk nog een paar op de rol al maanden....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Dat Union begint trouwens wel een beetje op traxtorm te lijken , er staan er namelijk nog een paar op de rol al maanden....

Zoals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
dave schreef:
Dat Union begint trouwens wel een beetje op traxtorm te lijken , er staan er namelijk nog een paar op de rol al maanden....

Zoals?

-Micromakine & Deathmachine & Switch Technique - Behind The Machines (UNIONLP002)
-ik dacht ook union09 , maar daar heb ik mijn eigen in vergist, die is al uit. maar duurde ook wel erg lang

En deze komt half december pas uit....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht al, Behind The Machines was de enige release die al aangekondigd was voor zo ver ik me kon bedenken. Maar inderdaad, bij UNION zijn ze niet heel erg snel. De merchandise laat ook altijd lekker op zich wachten :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zowel Union als Switch Technique zijn sterk in aanzien gedaald. Ik beschouw Altered als 1 van de beste albums ooit maar sinds dat album is er vooral op solo vlak echt niks boeiends meer uitgekomen van Switch. En Union moet z'n shit bij elkaar zien te krijgen. Fucking Micromakine LP zou er in mei/juni al zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Ik dacht al, Behind The Machines was de enige release die al aangekondigd was voor zo ver ik me kon bedenken. Maar inderdaad, bij UNION zijn ze niet heel erg snel. De merchandise laat ook altijd lekker op zich wachten :yawn:

Yup, ervaring mee. Duurde meer dan 3 weken totdat ik mijn bestelde artikel kreeg. In de tussen tijd werd er ook niet gereageerd op mijn mailtjes totdat ik na dikke 2 weken contact had opgenomen met Switch Technique via facebook. Bleek iemand in het magazijn te werken die geen ruk uitvoerde :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VALEO schreef:
STAN- schreef:
Ik dacht al, Behind The Machines was de enige release die al aangekondigd was voor zo ver ik me kon bedenken. Maar inderdaad, bij UNION zijn ze niet heel erg snel. De merchandise laat ook altijd lekker op zich wachten :yawn:

Yup, ervaring mee. Duurde meer dan 3 weken totdat ik mijn bestelde artikel kreeg. In de tussen tijd werd er ook niet gereageerd op mijn mailtjes totdat ik na dikke 2 weken contact had opgenomen met Switch Technique via facebook. Bleek iemand in het magazijn te werken die geen ruk uitvoerde :')

Precies hetzelfde, alleen moest ik bijna twee maanden wachten op m'n pet. Toen ik toevallig Stef (Deathmachine) sprak op The Qontinent, heb ik het er met hem over gehad en hij zou contact opnemen met Dominik (Switch Technique). Die vertelde inderdaad precies hetzelfde verhaal over dat vrouwke die niets uitvoerde. Ze zouden het voor me regelen en een week later kwam hij binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had m'n hoop een beetje verloren in Switch maar staan toch enorm vette tracks op de LP. Op het eerste gehoor: Dust Reek, Shadow Lord, Golden Fetters en Belladonna. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 10:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
VALEO schreef:
STAN- schreef:
Ik dacht al, Behind The Machines was de enige release die al aangekondigd was voor zo ver ik me kon bedenken. Maar inderdaad, bij UNION zijn ze niet heel erg snel. De merchandise laat ook altijd lekker op zich wachten :yawn:

Yup, ervaring mee. Duurde meer dan 3 weken totdat ik mijn bestelde artikel kreeg. In de tussen tijd werd er ook niet gereageerd op mijn mailtjes totdat ik na dikke 2 weken contact had opgenomen met Switch Technique via facebook. Bleek iemand in het magazijn te werken die geen ruk uitvoerde :')

Precies hetzelfde, alleen moest ik bijna twee maanden wachten op m'n pet. Toen ik toevallig Stef (Deathmachine) sprak op The Qontinent, heb ik het er met hem over gehad en hij zou contact opnemen met Dominik (Switch Technique). Die vertelde inderdaad precies hetzelfde verhaal over dat vrouwke die niets uitvoerde. Ze zouden het voor me regelen en een week later kwam hij binnen :D

Whaha, ik had dus ook een cap bestelt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, welke? Ik had eerst die met die groene UN erop, gisteren nog die compleet zwarte erbij besteld :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha ik heb die compleet "zwarte"/heel erg donker blauwe cap :P vond hem mooier dan die me "UN" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze cd komt samen met de cd van Micromakine de 16e uit, ik dacht dat de digitals vandaag toch uitkomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Deze cd komt samen met de cd van Micromakine de 16e uit, ik dacht dat de digitals vandaag toch uitkomen?

Er komen als ik het goed heb helemaal geen digitals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 23:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
dave schreef:
Deze cd komt samen met de cd van Micromakine de 16e uit, ik dacht dat de digitals vandaag toch uitkomen?

Er komen als ik het goed heb helemaal geen digitals.


Dan vraag ik mij toch af wat op 11-12-13 uitkomt, ook niet de vinyl release
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cd's zijn gereleased op de Union site. Bij triplevision komen ze de 16e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
helemaal geen digitals.

He wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Mr Lellebel schreef:
helemaal geen digitals.

He wat?

Oh blijkbaar komen de digitals wanneer de cd's zijn uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 11:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hm, zit er nog aan te denken om dat proces even te versnellen. Oude ST album met Micromakine en Belladonna voor 34 euro ofzo zag ik, wat best te doen is.
En bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 09:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zat er ook aan te denken die 3 cd's voor 28 euro te halen , maar als de leveringen zo lang duren , laat ik dat maar...beetje jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inmiddels even aandachtig geluisterd en Dark Warrior is toch wel de beste track van hem zins het album Altered uit 2011, wat een bazen track (L). Sower of new life , Belladonna , Golden Fetters zijn ook echt heerlijk :thumbsup:
De tik-tokkies in zijn tracks vervelen nog niet!

En ik luister gewoon de digitals ....no cd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 01:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een abnormaal vette track is Pounder zeg :drool:. Belladonna mag er ook best wezen! Ga me in dit genre echt eens wat beginnen te verdiepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 23:22 
 

Geen digitale download... dan maar de previews. Klinkt best wel lekker. Zitten niet de echte knallers op als bij Altered.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore