Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sefa - 1527 (Q339)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 27/07/2023

Tracks:
Sefa - 1527

Samples:

@ 13:38

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oef, wat een draak van een plaat. Ligt dat aan mij? Ik vind dit echt 10 x niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship:

mega catchy
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heb niks met sefa en ook niet met dit.
Klinkt gewoon niet lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 23:59 
 
Hardtraxxer

https://q-dancerecords.ffm.to/1527
Release 23 juli
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond dit een hele vette eindshowplaat, die drums :yay:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind hem ook heel gaaf. Paste perfect ik eindshow. Kan het navolgbare in deze plaat ook wel waarderen. Laatste drop hoeft dan weer niet perse, maar ala het is Sefa
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 23:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind hem wel tof gemaakt, de kicks zijn verschrikkelijk, maar gezien het thema best wel tof gemaakt (een beetje die Japanse arcade muziek).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2023 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de eindshow was deze goed op zijn plek
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2023 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Oef, wat een draak van een plaat. Ligt dat aan mij? Ik vind dit echt 10 x niks.


Ik moet hier even op terugkomen, ik heb hem de laatste tijd eens in m'n feed langs horen komen en moet toch zeggen, na een paar keer luisteren vind ik het niet meer een "draak van een plaat".

Alsnog geen gigantisch fan ervan, maar ik "snap" hem na een paar keer luisteren wat beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2023 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik moest er ook even aan wennen, maar nu vind ik hem wel ok. Nog steeds niet geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2023 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat valt hieraan te wennen of te snappen :P ? Best wel simpel (wel heel catchy) melodietje met best gangbare kicks (op de laatste tien sec na) eronder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2023 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2023 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

Ik begin me af te vragen of het voor die sefa uperhaubt mogelijk is om een eigen melodie te bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je die docu van the Road to Defqon kijkt, dan zie je écht wel dat het een muzikaal mannetje is en dit niet nodig heeft, maar het is natuurlijk wel de Frenchore/uptempo truc waarmee (hij en) o.a. Peacock bekend mee zijn geworden. Een klassieke of bestaande melodie met een kick eronder en gaan. (Denk aan Vive La Volta, Trip To Ireland).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Als je die docu van the Road to Defqon kijkt, dan zie je écht wel dat het een muzikaal mannetje is en dit niet nodig heeft, maar het is natuurlijk wel de Frenchore/uptempo truc waarmee (hij en) o.a. Peacock bekend mee zijn geworden. Een klassieke of bestaande melodie met een kick eronder en gaan. (Denk aan Vive La Volta, Trip To Ireland).


Ach, en als het werkt werkt het toch. Tis niet dat hij de enige is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is ook zeker zo, hij vult er menig mainstage mee, dus prima voor hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 11:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Als je die docu van the Road to Defqon kijkt, dan zie je écht wel dat het een muzikaal mannetje is en dit niet nodig heeft, maar het is natuurlijk wel de Frenchore/uptempo truc waarmee (hij en) o.a. Peacock bekend mee zijn geworden. Een klassieke of bestaande melodie met een kick eronder en gaan. (Denk aan Vive La Volta, Trip To Ireland).


Hij vind dat gewoon leuk en ziet het eerder als een hommage naar die melodie. Komt ook mooi naar voren in de Harderclass tutorials van 'm.

Hij studeert toch klavecimbel op het consvervatorium?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan me wel vinden in z'n argument op Harderclass dat praktisch iedere melodie of akkoordenprogressie al wel bedacht is en dat er in andere genres enorm veel onaangeraakt potentieel te vinden is. Ik zou dan alleen wel verwachten dat hij met meer muziek zou komen, wanneer het gros van z'n releases een kopie van een bestaande melodie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 15:51 
 
Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 23:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fokking lekker nummer en melodie. Kan mij niet roesten dat hij die gekopieerd heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben normaal meer van de euforische hardstyle, maar moet zeggen dat deze me erg zint :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Als je die docu van the Road to Defqon kijkt, dan zie je écht wel dat het een muzikaal mannetje is en dit niet nodig heeft, maar het is natuurlijk wel de Frenchore/uptempo truc waarmee (hij en) o.a. Peacock bekend mee zijn geworden. Een klassieke of bestaande melodie met een kick eronder en gaan. (Denk aan Vive La Volta, Trip To Ireland).

Ondertussen worden we door Brennen Heart met Sweet Caroline opgescheept en door Sound Rush met Hoobastank en de Titanic theme song (waarom in godsnaam), maar Sefa heeft nu een melodie van een of andere obscure lokale rockplaat uit het jaar kruik gepakt en dat kan natuurlijk niet.. Ik hoop dat je mijn sarcasme kan lezen :P.

Ook op Spotify vind ik hem heel prettig klinken, super energieke plaat en zo muzikaal als wat. Gaat in de lijst :)
Forumoverzicht » Releases » Hardcore