Active topics in Hardcore

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxxer
204 posts member since 2012
last seen Dec 2024
Sefa - 1527 (Q339)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 27/07/2023

Tracks:
Sefa - 1527

Samples:

@ 13:38

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Oef, wat een draak van een plaat. Ligt dat aan mij? Ik vind dit echt 10 x niks.
A
:worship: :worship:

mega catchy
Last edited by Anonymous on 28 Jun 2023 10:21, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
heb niks met sefa en ook niet met dit.
Klinkt gewoon niet lekker
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Wtf
D
Hardtraxxer
311 posts member since 2017
last seen Jan 2026
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik vond dit een hele vette eindshowplaat, die drums :yay:.
Hardtraxxer
121 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Vind hem ook heel gaaf. Paste perfect ik eindshow. Kan het navolgbare in deze plaat ook wel waarderen. Laatste drop hoeft dan weer niet perse, maar ala het is Sefa
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vind hem wel tof gemaakt, de kicks zijn verschrikkelijk, maar gezien het thema best wel tof gemaakt (een beetje die Japanse arcade muziek).
Hardtraxxer
742 posts member since 2009
last seen Nov 2023
Voor de eindshow was deze goed op zijn plek
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Rickzel wrote:Oef, wat een draak van een plaat. Ligt dat aan mij? Ik vind dit echt 10 x niks.
Ik moet hier even op terugkomen, ik heb hem de laatste tijd eens in m'n feed langs horen komen en moet toch zeggen, na een paar keer luisteren vind ik het niet meer een "draak van een plaat".

Alsnog geen gigantisch fan ervan, maar ik "snap" hem na een paar keer luisteren wat beter.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 5 days ago
Ik moest er ook even aan wennen, maar nu vind ik hem wel ok. Nog steeds niet geweldig.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Wat valt hieraan te wennen of te snappen :P ? Best wel simpel (wel heel catchy) melodietje met best gangbare kicks (op de laatste tien sec na) eronder.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
ErikZ wrote:
Ik begin me af te vragen of het voor die sefa uperhaubt mogelijk is om een eigen melodie te bedenken.
Hardtraxxer
last seen 5 days ago
Als je die docu van the Road to Defqon kijkt, dan zie je écht wel dat het een muzikaal mannetje is en dit niet nodig heeft, maar het is natuurlijk wel de Frenchore/uptempo truc waarmee (hij en) o.a. Peacock bekend mee zijn geworden. Een klassieke of bestaande melodie met een kick eronder en gaan. (Denk aan Vive La Volta, Trip To Ireland).
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Revolting Against wrote:Als je die docu van the Road to Defqon kijkt, dan zie je écht wel dat het een muzikaal mannetje is en dit niet nodig heeft, maar het is natuurlijk wel de Frenchore/uptempo truc waarmee (hij en) o.a. Peacock bekend mee zijn geworden. Een klassieke of bestaande melodie met een kick eronder en gaan. (Denk aan Vive La Volta, Trip To Ireland).
Ach, en als het werkt werkt het toch. Tis niet dat hij de enige is.
Hardtraxxer
last seen 5 days ago
Is ook zeker zo, hij vult er menig mainstage mee, dus prima voor hem.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Revolting Against wrote:Als je die docu van the Road to Defqon kijkt, dan zie je écht wel dat het een muzikaal mannetje is en dit niet nodig heeft, maar het is natuurlijk wel de Frenchore/uptempo truc waarmee (hij en) o.a. Peacock bekend mee zijn geworden. Een klassieke of bestaande melodie met een kick eronder en gaan. (Denk aan Vive La Volta, Trip To Ireland).
Hij vind dat gewoon leuk en ziet het eerder als een hommage naar die melodie. Komt ook mooi naar voren in de Harderclass tutorials van 'm.

Hij studeert toch klavecimbel op het consvervatorium?
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Ik kan me wel vinden in z'n argument op Harderclass dat praktisch iedere melodie of akkoordenprogressie al wel bedacht is en dat er in andere genres enorm veel onaangeraakt potentieel te vinden is. Ik zou dan alleen wel verwachten dat hij met meer muziek zou komen, wanneer het gros van z'n releases een kopie van een bestaande melodie is.
M
Hardtraxx Veteran
14176 posts member since 2013
Verplaatst.
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Fokking lekker nummer en melodie. Kan mij niet roesten dat hij die gekopieerd heeft.
Hardtraxxer
425 posts member since 2016
last seen Jan 2026
Ik ben normaal meer van de euforische hardstyle, maar moet zeggen dat deze me erg zint :D
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ondertussen worden we door Brennen Heart met Sweet Caroline opgescheept en door Sound Rush met Hoobastank en de Titanic theme song (waarom in godsnaam), maar Sefa heeft nu een melodie van een of andere obscure lokale rockplaat uit het jaar kruik gepakt en dat kan natuurlijk niet.. Ik hoop dat je mijn sarcasme kan lezen :P.

Ook op Spotify vind ik hem heel prettig klinken, super energieke plaat en zo muzikaal als wat. Gaat in de lijst :)