Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 17:17 
 
Hardtraxxer

Rotterdam Terror Corps - Respect the core (MR084)

Label: Megarave
CD release: 08/05/2013
WEB release: 09/05/2013

Tracks:
Disc 1

01 Man made massacre - feat. Dione
02 Reeducate the competition (Respect The Core)
03 This is it - feat. Dione
04 Never back down
05 Troublemaker
06 On fire - feat. Dione & Metalz
07 Feesten tot ik sterf
08 Knight night (DJ Version Remix) - Remake by RTC for Salem
09 Maximum armour - feat. Krad Evitagen vs. E-Noid
10 Demonic state (In Heaven) - feat. Paul Elstak
11Skull dominion (Roughsketch Remix) - feat. Paul Elstak
12 RTC mash up
13 Insanity - feat. Paul Elstak
14 We keep coming - feat. SRB & Mannenkoor Terrorspore

Disc 2

01 Time to kill vs Skull dominion - feat. Paul Elstak
02 Skull dominion (Destructive Tendencies Remix) - feat. Paul Elstak
03 Rotterdamn (Original) - feat. Paul Elstak
04 Terror feelings (Roughsketch Remix)
05 Rotterdamn (Distortion Remix)
06 Rave one (Swedish Chef Mix)
07 The horror (Imperium Bass Remix)
08 Hardcore in me oren (2013 Refix)
09 Insanity (DnB mix)
10 I get stronger - feat. Distortion & Paul Elstak
11 The horror (DJ Myosuke Remix)
12 Nobody harder (Akiradeath Remix)
13 Here comes the drumz (RedOgre Remix)

Bron: https://www.rigeshop.com/music/cds/rott ... -2cd/20197
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skull dominion (Destructive Tendencies Remix) :woot:
Wooow, fucking benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 17:44 
 
Hardtraxx Elite

Heuul vet dit ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar beide Skull Dominion remixes, origineel vond ik toendertijd wel een leuke plaat. Verder kan de collab met Krad Evitagen vs. E-Noid wel leuk uitpakken en de collab met SRB en 'Mannenkoor Terrorspore' (?) misschien ook wel. Van de rest verwacht ik niet veel eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Ben benieuwd naar beide Skull Dominion remixes, origineel vond ik toendertijd wel een leuke plaat. Verder kan de collab met Krad Evitagen vs. E-Noid wel leuk uitpakken en de collab met SRB en 'Mannenkoor Terrorspore' (?) misschien ook wel. Van de rest verwacht ik niet veel eerlijk gezegd.

Maximum Armour met E-noid en Krad Evitagen is al uit, alleen ik wist niet dat hij met RTC was haha :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nja aangezien dat een upload is van DNA mag je wel verwachten dat ze de credits goed hebben.. Denk dus niet dat dat de versie is die op dit album komt.. Als dat wel zo is dan is dat in ieder geval al 1 track die me wel bevalt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 22:14 
 

Benieuwd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 02:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk niet dat dit zo geweldig word, als ik naar het repetoire kijk van de laatste tijd van het grotendeel van deze artiesten word dit weer slordig offensive of B-artiest megarave werk.

Hier reken ik Dione/SRB/E-Noid als enige niet onder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 09:03 
 
Hardtraxxer

Ik wordt al misselijk bij sommige titels die ik zie. Het enige wat ik nu wel zeer vet vind is de artwork. Mijn eindoordeel moet nog komen na beluisteren van dit album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Nja aangezien dat een upload is van DNA mag je wel verwachten dat ze de credits goed hebben.. Denk dus niet dat dat de versie is die op dit album komt.. Als dat wel zo is dan is dat in ieder geval al 1 track die me wel bevalt :)


Bedenk wel dat Krad Evitagen DJ Distortion is (van RTC). Zou dus heel goed kunnen verschijnen op dit album.

Verwacht er zelf ook vrij weinig van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 03:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hellblazer schreef:
STAN- schreef:
Nja aangezien dat een upload is van DNA mag je wel verwachten dat ze de credits goed hebben.. Denk dus niet dat dat de versie is die op dit album komt.. Als dat wel zo is dan is dat in ieder geval al 1 track die me wel bevalt :)


Bedenk wel dat Krad Evitagen DJ Distortion is (van RTC). Zou dus heel goed kunnen verschijnen op dit album.

Verwacht er zelf ook vrij weinig van.


Distortion is zelf niet echt een meesterproducer ofzo. Veel spul van RTC werd geproduceerd door Paul Elstak & Bass-D & King Mathew. En de meeste nummers van Krad Evitagen & Distortion zijn redelijk simpel, hoewel dat bij Krad Evitagen juist weer goed klinkt.

Toen later was het geloof ik alleen Paul Elstak, en nu word bijna alles op Offensive gedaan door Beatsream & Radiate zonbeetje waar eerst ook nog Accelerator tussen zat.

Distortion heeft wel geholpen maar was geloof ik altijd meer de DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 07:42 
 
Hardtraxxer

Hellblazer schreef:
STAN- schreef:
Krad Evitagen
Keer z'n naam om en je krijgt Dark Negative :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 09:37 
 
Hardtraxxer

Album geluisterd, de eerste 6 nummers zijn leuk, feesten tot ik sterf en we keep coming zijn geinige nummers waar je je verstand op nul moet zetten. Die RTC mash up begon leuk met the music is too much, maar de kick bij we gonna blow your mind is ronduit belachelijk. Geef mij de originele maar. De remix daarentegen van Skull dominion (Roughsketch Remix) dan wel weer leuk. Voor de rest is cd 1 nog net te pruimen.

En nu cd 2: waarom moet er nou weer zo'n mashup zijn ? Daar heb je toch dj's voor ? Je hoort toch duidelijk dat de eerste in twee delen is opgesplitst. Het zijn wel 2 leuke platen. Terror feelings is een lekkere mainstream beukplaat. Leuk om MC Raw weer te horen. The horror remix van Imperium Bass is wel aardig. En dat gezeik over geen terror bij RTC wordt tenietgedaan bij de laatste 3 nummers. Here comes the drumz (RedOgre Remix) schopt kont !

Aan de ene kant klinkt deze album wel fris, maar aan de andere kant ben ik weer teleurgesteld, met name door cd 2.
Haalt deze album het bij zijn voorgangers ? Misschien wel beter dan Unleash hell, maar zeker bij lange na niet bij de eerste albums. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van de huidige mainstream. De ellenlange happy breaks komen hier gelukkig niet voor.

Voor deze periode in de hardcoregeschiedenis geef ik dit album een 6 en vergeleken met heel de hardcoregeschiedenis een 3. Dus eindcijfer : 4,5

skip naar 6:40
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Dewon schreef:
Hellblazer schreef:
STAN- schreef:
Krad Evitagen
Keer z'n naam om en je krijgt Dark Negative :yes:

Ja en E-Noid is omgedraaid Dione joepie :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 17:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik ga er geen review van schrijven, stuk voor stuk simpele zooi.
Jammer dat dione zn naam hieraan verspilt
Forumoverzicht » Releases » Hardcore