Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Re-Style - Mastermind (MOHDIGI063)

Label: Masters Of Hardcore
WEB release: 12/04/2013

Tracks:
1. The Conquest Of Fury (MOH 2013 Anthem)
2. Avalon (Feat Nikkita)
3. Mastermind
4. Renovation (Angerfist Remix)
5. Out Of Darkness (Feat Bass-D)
6. Wasteland (Bassleader 2012 Anthem)
7. Underground Society (Feat Javi Boss & MC Syco)
8. One Hardcore Mind
9. Come True (Hellsystem Remix)
10. Unconquered (Feat Korsakoff)
11. Relytser (Nitrogenetics Remix)
12. Get It Crackin' (Final 2013 Edit)
13. How We Play (Feat MC Tha Watcher)
14. Retrospective
15. League Of Shadows (Feat Catscan)

Samples:
http://www.youtube.com/playlist?list=PL ... UDSSpUyxk1

Bron: Hardtunes
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 13:28 
 
Hardtraxx Elite

Vet ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 14:34 
 

Ben benieuwd! Zal wel veel van hetzelfde zijn maar dat maakt mij niet zoveel uit. Ik houd wel van zijn stijl, vooral als je in een vrolijke bui bent xd

Mastermind is in ieder geval weer zo'n nummer om verliefd op te worden :loving:
Avalon deed me niet zoveel.
Renovation Angerfist Remix doet me ook niet zoveel. Weer standaard Angerfist sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pffff....Ik vraag me af wanneer Hardcore weer ekte hardcore wordt....die standaard mainstream begint me echt de strot uit te hangen,
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 17:04 
 
Hardtraxxer

op masters heeft hij zijn album gedraaid...
vond het allemaal vrij matig
re-style en korsakoff waren toch de minpunten van de avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 19:43 
 

Heerlijk album! Gewoon kwalitatief goed en de sound vind ik niet standaard maar gewoon fijn. Het is niet zo hard allemaal, maar ik houd van tracks die euforisch zijn op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 18:04 
 
Hardtraxx Elite

Nerazzurro93 schreef:
Heerlijk album! Gewoon kwalitatief goed en de sound vind ik niet standaard maar gewoon fijn. Het is niet zo hard allemaal, maar ik houd van tracks die euforisch zijn op deze manier.


Dit ! ^^

Heb ze al paar keer op gehad, Zeer vette tracks voor main hc :)
Forumoverzicht » Releases » Hardcore