Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Promo - Style #010A&B (T3RDM0228/0229)

Label: The Third Movement
WEB release: 28/10/2014

Tracks:
A-Side
1) Promo - Kamikaze Style
2) Promo - Glimpse of the Future
3) Promo - Promo Style
4) Promo - Anticipation

B-Side
1) Promo - B-Side Shit
2) Promo - Walking on Eggshells
3) Promo feat. Minckz - Everything Hurts
4) Promo - Prime Evil

Samples:












Bron:
Citaat:
Promo Style #010A (T3RDM0228) & Style #010B will both be available on October 28th, 2014 on the finest music platforms
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat fijn dit :loving: gewoon millennium hardcore met de huidige technologie. Heerlijk, blijf toch zwaar respect houden voor deze man :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 19:15 
 
Hardtraxxer

Inderdaad, geweldige preview. Klinkt allemaal erg overtuigend. Oude stijl met nieuwe technologie maar met zoveel respect naar de oude stijl gemaakt dat het vergelijkbaar klinkt. De meeste producers kunnen niet omgaan met nieuwe technologie waardoor het heel leeg klinkt. Promo kan dat blijkbaar wel maar dat is totaal geen verassing. Wat een fenomeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 19:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tja, daarom zijn zijn File's gewoon nog steeds de beste serie tot nu toe. Geen wonder dat hij er nu toch een beetje naar terug grijpt. klinkt er goed hoor.
Ik hoop dat de kick mastering perfect is van deze tracks want dat laat nog wel eens te wensen over....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten hele vette stukken tussen, vooral Kamikaze Style. Ben het echter wel met Dave eens, Promo z'n tracks klinken soms kwalitatief echt onder de maat, en dan met name de kicks idd. Kunnen soms heel erg weggedrukt worden, Prime Evil lijkt daar nu al onder te lijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 21:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat is Promo's grootste kwaal inderdaad, en dat is sinds de file serie altijd al zo geweest helaas. Luister maar bijv. naar het hele album van The Revolutionist, daar drukken de kicks zowat het ieder heel nummer weg.

Ik ben wel erg benieuwd naar de volledige tracks, hier en daar wel vet die millenium invloeden. Hoorde in de eerste track zelfs schaamteloos What The Fuck?/Vicious Circle erdoorheen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hoorde in de eerste track zelfs schaamteloos What The Fuck?/Vicious Circle erdoorheen...


Vicious Circle staat bij mij in de top 10 beste promo nummers ooit. Misschien wel op 1 , dus niks schaamteloos maar gewoon een ode aan deze track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 21:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dave schreef:
dawasiknie schreef:
Hoorde in de eerste track zelfs schaamteloos What The Fuck?/Vicious Circle erdoorheen...


Vicious Circle staat bij mij in de top 10 beste promo nummers ooit. Misschien wel op 1 , dus niks schaamteloos maar gewoon een ode aan deze track!

Dan moet je dat soort nummers juist in hun waarde laten vind ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 23:19 
 
Hardtraxxer

Het is gewoon een ander nummer hoor. Promo zei zelf dat hij hiermee terug zou komen met de File stijl. Het is zijn sound. Waarom zou hij er niet nog meer van mogen maken ? En het klinkt nog perfect ook ! Ik wacht met smart af op zijn release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 17:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 14:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nog meer :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Glimpse of the Future doet me niet heel veel, maar de andere drie wel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 17:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OP geupdate, hij is nu uit trouwens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind B-Side Shit toch wel de vetste shit van deze 8 goede tracks tracks, die overigens wel goed ge-masterd zijn qua kick.
Als ik deze release een cijfer mag geven kom ik toch wel op een 8,5 uit. Beste promo release zins heel wat jaartjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 23:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen de A-side staat al op spotify, Promo Style is echt een vette plaat ben benieuwd naar B
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 19:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Walking On Eggshells na een paar keer luisteren toch enorm gaan waarderen, wat een bazenplaat. Ja het is gewoon een remake van What The Fuck?!, maar dan 10 keer zieker :drool:

Verder een verzameling van een aantal erg goeie nummers die de oude, trage files-stijl goed benaderen (wat Promo overigens al zijn hele carrière doet) en dat combineert met zijn huidige experimentele mainstream-stijl + een paar lekkere uptempo nummers, vooral Kamikaze Stijl vind ik erg goed wat dat betreft. De enige plaat die mij niet boeit is Glimpse Of The Future, omdat de melodie compleet wordt weggedrukt naar de achtergrond.

Al met al een waardige afsluiter van de Style-serie :) Uiteindelijk is dit toch een vrij waardige opvolger geworden van de Type-serie.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore