Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 22:08 
 
Hardtraxxer

Vet nummer van de 2 heren. Die samples komen uit The Angry Joe show.
https://youtu.be/9ekOtn7L1N0
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het een heel lekker nummer hoor, maar had toch misschien liever even wat ramwerk gehad. Overstuurde smerige ophidian kicks had ik verwacht.

Een en al blijheid is werkelijk geniaal. Hoe bedenk je het nou spongebob op zo'n manier te samplen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 17:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Vind het een heel lekker nummer hoor, maar had toch misschien liever even wat ramwerk gehad. Overstuurde smerige ophidian kicks had ik verwacht.


Dit.

Deze samenwerking had 10 jaar geleden al gemoeten. Vind deze track niks aan. Simpel kickje en melodie als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 18:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tudududududu :D

Een en al blijheid :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 20:02 
 
Hardtraxxer

Ik luister geen previews meer...wil nog wel verrast worden als ik de cd binnen krijg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 18:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 18:40 
 
Hardtraxxer

Het is wel opvallend rustig hier. Zijn jullie op het strand ofzo :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Album komt maandag uit, wacht tot dan om alles nog een beetje verrassend te houden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DJ Dewon schreef:
Het is wel opvallend rustig hier. Zijn jullie op het strand ofzo :yawn:


Sorry, maar het album kan mij niet veel bekoren, die kick in Fading away :cry:
Zelfs de collab met Ophidian is niet naar behoren.
De mastering ben ik ook huiverig voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind er genoeg boeiends tussenzitten, maar wil ook pas oordelen als ik hem op cd helemaal heb beluisterd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 02:44 
 
Hardtraxxer

dave schreef:
DJ Dewon schreef:
Het is wel opvallend rustig hier. Zijn jullie op het strand ofzo :yawn:


Sorry, maar het album kan mij niet veel bekoren, die kick in Fading away :cry:
Zelfs de collab met Ophidian is niet naar behoren.
De mastering ben ik ook huiverig voor.
YouTube is ook niet
van de beste geluidskwaliteit. Ik oordeel wel als ik het album heb afgeluisterd. Het concept tussen analoog en digitaal vind ik wel speciaal. Ik vraag me af of cd 1 echt gaat verschillen van cd 2. Cd 1 is volgens mij gewoon mainstream. En cd 2 wordt waarschijnlijk vernieuwend op Promo's manier. We zullen zien. Mooie hoes btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 11:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Complete album staat nu al op Spotify, binnenkort een luisterbeurt geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Dik dik dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 16:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De meester is terug met een nieuw album; en wat voor een!

Wat een gruwelijk dik album :drool: Mijn top drie bestaat uit The Wildest Flow, Force of Nature en Men With Real Power. Album staat weer op repeat :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen Outspoken, Fading Away, de Re-Phreak en Djipe remix zijn vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een en al blijheid klinkt ook live weer geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even doorheen geskipt en niks is echt blijven hangen op die N-Vitral Remix na, die is wel erg vet zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 02:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Helemaal beluisterd. En ik moet net als de rest helaas zeggen dat de mastering wat tegenvalt bij sommige platen, en dan specifiek de kicks en het laag in de kicks. Desondanks is de sounddesign geweldig en de originaliteit overal in te zien.

Oblivion - Solide plaat, leuke melo, begin doet me wat denken aan Angel met die biepjes. (7,5)
Force Of Nature - Zelfde verhaal, dikke melodie en opbouw. Kick is alleen niet mooi imo, mist laag (7)
Love Everything About Her Now - Briljante plaat, echte oldschool Promo (9)
Unacceptable - Dik, maar had hogere verwachtingen, klinkt meer als The Dome/Tha Playah & Promo (8)
Outspoken - Kicks :love:, heeft veel weg van zn oude platen +100 daarvoor (9)
Brutal - Zou leuker zijn geweest als de kicks beter doorkwamen (7)
Sick Dude - Vet gemaakt, leuke oldschool plaat (7,5)
Men With Real Power - Dik hoe die melo zich geleidelijk over het nummer opbouwt, kicks.. helaas (7,5)
Classick - Hele dikke oldschool plaat, acid synthjes en al. (8)
My Bass - Leuk gedaan met de vocal, beetje King Of Pain achtig, verder wel aardig (7)
Buried Alive - Sidechain synths zijn heerlijk, jammer dat de kick dan weer wat kracht mist (8,5)
Beyond The Norm - Kick klinkt weggedrukt, rest is niet geweldig imo (6)
Down With The King - Sterke plaat, niet veel op aan te merken (8)
Phreak Ya Speaka (N-Vitral Re-Phreak) - Live is ie beter, gewoon t origineel gepitcht + andere kick (7).
Een En Al Blijheid - Kan t niet laten om te denken dat dit een sneer naar uptempo/frenchcore is :P Zou wel typisch Promo zijn, plaat is geniaal verder (8,5)

Analog Guy - Aparte kick, rest van de plaat is ook vrij apart, weet niet echt wat ik er mee moet (6,5)
Cryogenic Soul - Leuke plaat, maar niks speciaals verder (7)
The Shape Of Sound - Klinkt als een standaard TiH plaat, nee dankje (6)
Bassline - Wederom een mindere plaat, kicks zo goed als niet aanwezig (5)
As Real As They Come - Lekkere zagende synth en goede kicks, ja lekker plaatje (7,5)
Remedy Your Flaws - Klinkt leuk, oud soort patroon/stijltje met de huidige sounds (7,5)
The Wildest Flow - Wauw wat vet, die melodie en kick, fucking episch :love: (9,5)
Rebel On Another Level - Vind de hele plaat was simpel klinken, kick is ook lafjes, teleursteller (6)
Rip Shit - De melodie is best vet maar die climax is gewoon slap, evenals de kick (6,5)
On Their Knees - Nee sorry deze plaat is echt niks, die kick is lachwekkend (5)
Fading Away - Weer een vette melo met slechte kicks (6,5)
Probably Need Mo - Dikkere kicks en een vette melo (8,5)
Airwalker (Omi Remix) - Origineel is een leuke plaat, deze is qua melo en kicks beter imo (7)
Freak To The Core - Kicks zijn meh, die hoge piepjes springen er te veel uit, klinkt vervelend (6)
Eradicate (DJIPE Remix) - DJIPE is de laatste tijd best vet bezig, hier ook weer, kicks en drive zijn geweldig (8)

CD1 is geweldig, CD2 echt veel minder op 4 platen na.

Het grootste probleem op dit album zijn de kicks. 4/5 van de kicks klinken gewoon slecht gemasterd/weggedrukt/zacht of het zijn dezelfde kicks als in The Dome. Dit is enorm jammer imo, want de melodieën, sounddesign en originaliteit zijn geniaal. Daarnaast gebruikt hij in de melodieen echter wel vaak dezelfde synth. Ik miste op dit album ook wel wat hardere platen, beetje z'n oude screech gewoontes e.d. zoals We Have To Advance, Represent By Example e.d.

Also ik snap niet dat men zo lyrisch is over de remix, ja live doet hij het goed, ik vind m live ook vet klinken. Maar hier zo klinkt ie een stuk minder imo, daarnaast is het letterlijk het origineel op hoger bpm met een beetje pitch en een kick die iets anders is dan de kick van de 2e climax in t origineel. Vind t vrij lui en simpel.

Top 3 voor mij zijn
The Wildest Flow
Outspoken
Love Everything About Her Now
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die N-Vitral Remix is een verbeterde versie van het origineel met betere kicks :love: Beste track van de CD!
Ook Outspoken is prima.
Die kick in 'The Wildest Flow' en 'Fading Away' :sick: Niet best hoor.
Wat de mastering betreft is het al jaren kut bij Promo :(
Had toch wel graag een collab gezien met Deathmachine en Mindustries die ook bij T3rdm zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 14:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het album ondertussen twee keer helemaal beluisterd. Eerste keer deed het me allemaal niet zoveel, maar tweede keer vielen me meer platen op. Vooral CD1 vind ik erg vet. Favoriete plaatjes zijn toch wel Unacceptable, Outspoken, Brutal (stijltje van Eternally Dark :drool:), Men With Real Power & Beyond The Norm :worship:

Natuurlijk is Een En Al Blijheid ook geniaal :lol:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardcore