Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2024 22:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ophidian - Stalking Demon (BSR017)

Label: Broken Strain
WEB release: 16/12/24

Tracks:
01. Demon
02. Stalking

Samples:
https://www.instagram.com/reel/C3QNRzYI ... U4bTZreGM0
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2024 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is weer heel heel vet. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2024 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:bomb: :bomb:


Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2024 15:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zow wat een release :woot: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2024 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt twee bommen dit! :bomb:

Kijk nu al uit naar meer van dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2024 22:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Super dikke release. Ik vraag me dan wel af waarom hij dit niet onder 10CLS doet en wat voor hem dan de grens tussen 10CLS en Ophidian is.

Ik snap dat hij met de naam Ophidian meer bekendheid heeft, maar wat gaat hij dan met 10CLS doen als hij met Ophidian ook industrial techno gaat maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2024 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grappig, ik weet nog toen ik op good old Partyflock diezelfde soort vraag stelde en Ophidian himself antwoorde: mag ik dat zelf bepalen? (doelende op onder welk alias die wat uitbrengt).

Ik ben dus bang dat het een gevoelsdingetje blijft (en inderdaad naamsbekendheid) en dat hij op dat moment kiest waar het het beste bij past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2024 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Super dikke release. Ik vraag me dan wel af waarom hij dit niet onder 10CLS doet en wat voor hem dan de grens tussen 10CLS en Ophidian is.

Ik snap dat hij met de naam Ophidian meer bekendheid heeft, maar wat gaat hij dan met 10CLS doen als hij met Ophidian ook industrial techno gaat maken.


Hij heeft toch sowieso aangegeven ook met Ophidian niet echt meer de mainstream hardcore te willen maken en juist van de artistieke vrijheid wil genieten? Of heb ik dat dan verkeerd geïnterpreteerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2024 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Grappig, ik weet nog toen ik op good old Partyflock diezelfde soort vraag stelde en Ophidian himself antwoorde: mag ik dat zelf bepalen? (doelende op onder welk alias die wat uitbrengt).

Ik ben dus bang dat het een gevoelsdingetje blijft (en inderdaad naamsbekendheid) en dat hij op dat moment kiest waar het het beste bij past.


Met dat soort opmerkingen moet hij hier niet aankomen!
Forumoverzicht » Releases » Hardcore