Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ophidian - Stalking Demon (BSR017)

Label: Broken Strain
WEB release: 16/12/24

Tracks:
01. Demon
02. Stalking

Samples:
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Dit is weer heel heel vet. :drool:
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 20 hours ago
:bomb: :bomb:

Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Zow wat een release :woot: (L)
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 6 days ago
Echt twee bommen dit! :bomb:

Kijk nu al uit naar meer van dit :loving:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Super dikke release. Ik vraag me dan wel af waarom hij dit niet onder 10CLS doet en wat voor hem dan de grens tussen 10CLS en Ophidian is.

Ik snap dat hij met de naam Ophidian meer bekendheid heeft, maar wat gaat hij dan met 10CLS doen als hij met Ophidian ook industrial techno gaat maken.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 6 days ago
Grappig, ik weet nog toen ik op good old Partyflock diezelfde soort vraag stelde en Ophidian himself antwoorde: mag ik dat zelf bepalen? (doelende op onder welk alias die wat uitbrengt).

Ik ben dus bang dat het een gevoelsdingetje blijft (en inderdaad naamsbekendheid) en dat hij op dat moment kiest waar het het beste bij past.
Hardtraxx Veteran
3885 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Broken Balance wrote:Super dikke release. Ik vraag me dan wel af waarom hij dit niet onder 10CLS doet en wat voor hem dan de grens tussen 10CLS en Ophidian is.

Ik snap dat hij met de naam Ophidian meer bekendheid heeft, maar wat gaat hij dan met 10CLS doen als hij met Ophidian ook industrial techno gaat maken.
Hij heeft toch sowieso aangegeven ook met Ophidian niet echt meer de mainstream hardcore te willen maken en juist van de artistieke vrijheid wil genieten? Of heb ik dat dan verkeerd geïnterpreteerd?
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Revolting Against wrote:Grappig, ik weet nog toen ik op good old Partyflock diezelfde soort vraag stelde en Ophidian himself antwoorde: mag ik dat zelf bepalen? (doelende op onder welk alias die wat uitbrengt).

Ik ben dus bang dat het een gevoelsdingetje blijft (en inderdaad naamsbekendheid) en dat hij op dat moment kiest waar het het beste bij past.
Met dat soort opmerkingen moet hij hier niet aankomen!