Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ophidian - Alternate Universes (NZM085)

Label: Enzyme Records
WEB release: 06/04/2018

Tracks:
01. Ophidian - Crime Passionnel (Miss Hysteria Remix)
02. Ophidian - Lynched (Tymon Remix)
03. Ophidian - The Chosen (Decipher Remix)

Samples:




Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit gaat een sterke E.P worden met deze namen! Miss Hysteria remix klinkt iig al dik in orde :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Tymon remix :worship: :worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De verrassing hier is dat die Chosen remix best wel leuk is, daar had ik juist niets van verwacht :P Crime Passionel remix is mij net iets te clean ivm het gruwelijk smerige origineel, maar is zeker een goede plaat. De Lynched remix...vette track, prima kick, maar het zoekt het gat tussen HS en industrial wel weer heel erg op vind ik persoonlijk, niet alleen in tempo maar ook in de structuur. Ik had hier heel, heel erg graag Tymon's oude stijl terug horen komen, daar is Lynched een perfecte track voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tymon remix: ploep ploep ploep ploep ploep :/ gare kick man

De Miss Hysteria Remix vind ik de kicks te plat, die missen de diepte van het origineel. Maar voor de rest niet slecht ofzo. Stukken beter als de Decipher Remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 14:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Niet alle kicks even veel fan van in de remix van Miss Hysteria, maar er is zeker veel ode gegeven aan het origineel zoals je in het intro hoort. Die hoog gepitchte kick vind ik dan wel het vetste.

Die Tymon kick is enorm lelijk. Gewoon de zo veelste N-Vitral kick.

Die flopkicks in de Deciper remix zijn ook niks. De melodie is vet, maar die kicks zijn echt lelijk. Had liever een Tha Playah of Nosferatu deze remix zien maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Niet alle kicks even veel fan van in de remix van Miss Hysteria, maar er is zeker veel ode gegeven aan het origineel zoals je in het intro hoort. Die hoog gepitchte kick vind ik dan wel het vetste.

Die Tymon kick is enorm lelijk. Gewoon de zo veelste N-Vitral kick.

Die flopkicks in de Deciper remix zijn ook niks. De melodie is vet, maar die kicks zijn echt lelijk. Had liever een Tha Playah of Nosferatu deze remix zien maken.



Die kicks van Tha Playah zijn ook niet zo denderend de laatste tijd.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore